Voi ristus kun nää uudet kodit on rumia :( Tuo keittiö ennen kaikkea!!!
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liesi saarekkeen päällä ei ole hyvä ratkaisu, jos lapset tulevat istumaan syömässä siinä saarekkeen reunalla. On vaara kaataa jotain kuuma päälleen.
Tämä!
Saareke on niin kapea ettei siinä oikein voi edes istua syömässä kun iesi vie tilan. Muutenkin omaan käyttöön aivan liian vähän tilaa.
Sepä hyvä että ei ole oma kotisi eikä tästä tarvitse siis tehdä ongelmaa.
En koskaan opi ymmärtämään valtavia ja korkeita ikkunoita, kun maisema on naapurin talo.
Monilla on joku unelmatalo jo kauan mielessä, tuo tilan korkeushan oli jossain asuntomessuilla kova sana joskus 10-20 vuotta sitten. Ja mikäpäs siinä, jos unelmansa pystyy toteuttamaan ja ovat itse tyytyväisiä.
Keittiöstä olisi kyllä tullut kiinnostavampi, jos vaikka kaakeleissa tai jossain muussa paikassa olisi ollut vähän muutakin väria kuin valkoista ja harmaata.
Valokuvissa ei tietysti näy, jos vaikka tekstuureilla on saatu eloa sisustukseen.
Nykysin taitaa olla enemmän nousevana trendinä kotoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika ankea. Juuri viimeisten trendien mukainen. Onneksi siitä koko valkeudesta kuitenkin ollaan pääsemässä pois. Seuraavat 10 vuottaa eletään harmaudessa,
LOL
Harmaa laminaattilattia ja valkoinen/harmaa keittiö. Vitsaus sekin.
Maalainen siellä kommentoimassa Espoolaisten sisustusta. Tirsk. Kukaan ois asuva ei käytä sanaa RISTUS.
Vierailija kirjoitti:
Maalainen siellä kommentoimassa Espoolaisten sisustusta. Tirsk. Kukaan ois asuva ei käytä sanaa RISTUS.
Voi RISTUS tuota huonon äidinkielen osaamista! Ja TIRSK - mitä edes tarkoittaa "kukaan ois asuva..."??? Ja Espoossa asuva kirjoitetaan pienellä (espoolainen).
Hillitön huonekorkeus on näiden poskettomien lämmityskulujen aikaan mitä typerin valinta.
Varmaan joku duunariperhe, jolla velkaa 400k. Hyi ruma jo päältä.
Vierailija kirjoitti:
Jutusta näkyy vain hyvin syöneen näköinen n. 40-vuotias pariskunta, itse asiaa vaikea kommentoida.
Siellä näkyy kyllä se tylsän puoleinen keittiö kun rullaa juttua alaspäin. Siis minusta tylsä, jokainen saa tehdä sellaisen kodin ja keittiön kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Liian lähellä naapurit.
Ihanaa elää elämää akvaariossa, kun kaikki näkee sisään. Miksei ole edes mitään aitoja tai istutuksia? Tämä ihmetyttää aina suomalaisessa rakentamisessa, yksityisyyden puute.
Mä ihmettelen näissä uusissa taloissa noita isoja ikkunoita, jotka usein on tielle tai naapuria päin. Eihän niissä voi koskaan olla ilman, että verhot on edessä. Ymmärrän noiden viehätyksen, jos näköalana on luontoa.
Mulla tulee tuosta keittiöstä mieleen joku scifi-elokuvan avaruualus. Olen tullut liian vanhaksi kai kun en näe tuossa mitään lämpöä. Nuoret on varmaankin ihan että ihanaa miten kodikas.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen näissä uusissa taloissa noita isoja ikkunoita, jotka usein on tielle tai naapuria päin. Eihän niissä voi koskaan olla ilman, että verhot on edessä. Ymmärrän noiden viehätyksen, jos näköalana on luontoa.
Samaa ihmettelin kun keittiössä kokovartaloikkuna saarekkeen kohdalla niin että aina näyttämöllä päästä varpaisiin kun olet lieden ääressä. Tai sitten kaihtimet kiinni ja pimeässä pussinperässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi RISTUS tuota huonon äidinkielen osaamista! Ja TIRSK - mitä edes tarkoittaa "kukaan ois asuva..."??? Ja Espoossa asuva kirjoitetaan pienellä (espoolainen).
Kurasaapas hermostui.
Minusta talo ja sisusteet olivat ihan tämän ajanhengen mukaisia. Siisti ja hyvin neutraali, ehkä tosiaan vähän hengetön, kuten täällä kommentoitiin. Minusta keittiö oli ihan nätti uudiskeittiö, ja lattia kaunis. Pariskunta oli panostanut etenkin toiminnallisuuteen lapsiperhearjessa, ja niitä ratkaisuja ei esitelty kuvissa.
Itse tykkään vintagesta, mutta jos sama kohde olisi myynnissä minun sisustamana ja vieressä tämän artikkelin talo, jälkimmäinen myydään nopeammin. Suuri yleisö tykkää tästä.
Minusta näyttää ihan tyylikkäälle. En tykkää isoista ikkunoista koska tulee akvaario-olo etenkin pimeällä, mutta jokainen makunsa mukaan. Jos on naapureita, laittaisin pienehköt ikkunat mutta niin monta että tulee valoa runsaasti. Kuitenkin sellaiset ettei sisälle näe joka kulmasta.
Mikäs Hesarin myyntimies siellä linkkailee?
Kätevää, kun kaikki on ovien takana piilossa. Tasojen pyyhkiminen helpompaa. Tosin aika sielutonta ja kylmää.