Onko sinun kanssa samalla luokalla koulussa olleita jo kuollut?
Itse olen 70-luvun puolivälissä syntynyt ja en ole kuolinilmoituksissa vielä huomannut, että olisi ollut samalla luokalla olleita. Kuitenkin olen varma, että moni on elänyt väärin ja pilannut terveytensä tähän ikään mennessä. Siksi olen varma, että kohta näen jonkun samalla luokalla olleen kuolinilmoituksen. Odotukseni silloin vihdoin palkitaan.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten mahdollista saada jostain selville nimeä vastaan, onko tämä henkilö vielä elossa?
APKyllä on. Soittamalla 0600 01000. Sieltä saa tietää henkilön väestörekisteriin merkityn osoitteen ja myös tiedon, jos henkilö on kuollut.
Hautakarttapalvelusta itse olen tuttuja nimiä etsinyt ja muutaman löytänytkin. Toki niitä ei ole kaikkialla käytössä, eivätkä näytä jos ei ole haudattu alueelle. Mutta ainakin tietää kuolleen, jos sieltä tiedot löytyy. Olen käynyt yhden haudallakin jouluna.
Hautahaku kyllä ihan hyvä siinä tapauksessa, jos tietää jonkun kuolleet ja pyrkii selvittämään haudan sijaintia. Vaikeampaa sen käyttäminen on siihen jos pyrkii selvittämään onko kukaan tietystä ihmisryhmästä menehtynyt koska hautahan nyt voi olla melkein missä tahansa.
No itse olen sen kautta nimenomaan löytänyt tiedon muutaman kuolemasta. Siis jos sieltä ei löydy, ei tiedä onko kuollut vai ei, mutta jos löytyy, tietää kuolleen.
Olen ollut luokkakaverin hautajaisissa.
Yksi kuoli tsunamiss
Muuuten en kyllä edes tietäisi Kuks on kuollut
Ei nykyään asuta samalla paikkakunnalla ja vielä nimet muuttuneet. Ei ksikki edes mitään kuolinilmoituksia harrasta
Jo pian koulujen loppumisen jälkeen meni pari. Viime aikoina en ole seurannut kuolinilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten mahdollista saada jostain selville nimeä vastaan, onko tämä henkilö vielä elossa?
APKyllä on. Soittamalla 0600 01000. Sieltä saa tietää henkilön väestörekisteriin merkityn osoitteen ja myös tiedon, jos henkilö on kuollut.
Paitsi, jos on kieltänyt tietojen luovuttamisen. Itse olen kieltänyt suoramarkkinoinnin ja yhteystietojen luovuttamisen.
On kuollut, liikenneonnettomuudessa (oli kiusaaja, en jää kaipaamaan) ja yksi sydänkohtaukseen. Muista en tiedä kun ei ole mitään kiinnostusta pitää yhteyttä entisiin koulukavereihin.
-76 syntynyt
Tiedossani on 7 kuollutta. Kaksi itsemurhaa. Muiden kuolinsyy ei tiedossa paitsi viimeisin vuosi sitten koronaan.
Yksi vanha kaverini päätyi Alibin kanteen kymmenisen vuotta sitten. Oli oikein iso kuva.
Yllätti ja ei yllättänyt. Rikoksen laji yllätti, ei hänellä sellaisia taipumuksia nuorena ollut.
Ei mistään hyvästä perheestä tullut hän. Kävin heillä kotona muutaman kerran.
Saakeli kun en muista enää luokkakaverien koko nimiä, neljän muistan. Täytyisi kai mennä johonkin koulun rekistereihin tai jotain jos haluaisi muistia virkistää.
M52
Yksi luokkakaveri kuoli kolarissa jo, kun asuin kotipaikkakunnallani, toisen kuolemasta (alkoholiin) kuulin muutamaa vuotta myöhemmin. Ei aavistustakaan, mitä muille kuuluu. En ensinnäkään lue kuolinilmoituksia ja toiseksi ne kaikki tuskin olisivat Hesarissa. Eikä omakaan ilmoitukseni tule olemaan (Hesarissa eikä missään muussakaan lehdessä).
60-luvulla syntynyt.