Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun kanssa samalla luokalla koulussa olleita jo kuollut?

Seija
19.02.2023 |

Itse olen 70-luvun puolivälissä syntynyt ja en ole kuolinilmoituksissa vielä huomannut, että olisi ollut samalla luokalla olleita. Kuitenkin olen varma, että moni on elänyt väärin ja pilannut terveytensä tähän ikään mennessä. Siksi olen varma, että kohta näen jonkun samalla luokalla olleen kuolinilmoituksen. Odotukseni silloin vihdoin palkitaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli.

Kyllä. 💯%

Vierailija
22/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin peruskoulun 1978, ei ole mitään havaintoa luokkakavereiden kohtaloista, en muista edes heidän nimiään että voisin netistä utsia. Yhden nimen muistan ja hän kuoli 2002, ei ole mitään hajua mihin. Oli koulumme ns. kingi. Toiseen luokkakaveriin törmäsin 20 vuotta sitten metroasemalla, kertoi olevansa menossa linnaan. Nämä ovat ainoat, muita en ole edes nähnyt enkä muista nimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 71 syntynyt. Nuorena muutamia ikäisiäni kuoli onnettomuuksissa. Muutamasta itsemurhasta olen kuullut ja osa osa on myös osoittautunut vääräksi tiedoksi. En ole kuullut että kukaan olisi kuollut myöhemmin "aikuisena" mutta en ole myöskään tiiviisti yhteyksissä. Muutamista syöpähoidoissa olleista tiedän.

Vierailija
24/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Odotukseni palkitaan" kuulostaa jotenkin sairaalta toivoa/odottaa kuolinilmoituksia.

Vierailija
25/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten mahdollista saada jostain selville nimeä vastaan, onko tämä henkilö vielä elossa?

AP

Kyllä on. Soittamalla 0600 01000. Sieltä saa tietää henkilön väestörekisteriin merkityn osoitteen ja myös tiedon, jos henkilö on kuollut.

Vierailija
26/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta ylemillä luokilla on yksi murhattiin vähän enne juhannusta Oulussa 2016 .( Kuoli siis jo peruskoulun päätyttyä opiskeli lähihoitajaksi )

Kaksi kuollut pitkäaikais sairauteen ( syöpään)myös peruskoulun päätyttyä

Yksi ylemmällä luokalla oleva kuoi myös peruskoulun päätyttyä.

Ja ylempänä oleva oli kuollut Epäselvissä oloissa , Turussa 2010

Nämä kaikki ovat olleet vuotta tai kahta vuotta ylempänä luokalla.

Eikä tässä vielä kaikki samana vuonna 2016 hukkui kiusaajani sisar järveen , jota minäkin olin vapaa ehtoisena ehtimässä löytyi, sitte Hukkuneena.

Toissa kesänä oli sitten luokkaa ylempänä ollut koulukiusaajani Kuolla Maatilallaan sattuneessa onnettomuudessa.

Hänen onnettomuutensa oli Otsikoissa , paikallislehdessä ja Kalevassa, sitä kautta muissakin Sanomalehdissä.

MUTTA: Minun luokallani ollut koulukaveri, oli töissä 11.9 .2001 New Yorkissa näki näiden Tornien romahduksen .

Ei ollu kiusannut minua koulussa.

Vierailija
27/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan jännäpoika joka pääsi jo ala-asteella mukaan kaikkiin bileisiin tyttöjen kanssa, kuoli alkuvuodesta huuhmeyliannostukseen.

Vierailija
28/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 1 kuollut .

Vierailija
29/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten mahdollista saada jostain selville nimeä vastaan, onko tämä henkilö vielä elossa?

AP

Kyllä on. Soittamalla 0600 01000. Sieltä saa tietää henkilön väestörekisteriin merkityn osoitteen ja myös tiedon, jos henkilö on kuollut.

Hautakarttapalvelusta itse olen tuttuja nimiä etsinyt ja muutaman löytänytkin. Toki niitä ei ole kaikkialla käytössä, eivätkä näytä jos ei ole haudattu alueelle. Mutta ainakin tietää kuolleen, jos sieltä tiedot löytyy. Olen käynyt yhden haudallakin jouluna.

Vierailija
30/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -72. Yksi kuoli kolmikymppisenä. En kyllä ole kuolinilmoitukseen törmännyt.

Itseasiassa rinnakkaisluokkalainen kuoli jo silloin ala-asteen aikana.

Vierailija
31/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa. Ala-astekavereihin en ole enää missään yhteyksissä ja yläasteajoilta on jäänyt vain yksi kaveri. Aloitin koulutaipaleen vuonna 1997.

Vierailija
32/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päälle viisikymppisenä heistä on teoreettisesti jo muutama kuollut. Tavallaan olisi jännä tietää, mutta kun en muista enää heidän koko nimiään. Muutaman etunimen muistan. Siitä on jo kauan.

Yhdellä kaverillani oli niin erikoinen nimi, että sen muistan ja häntä olen joskus googlaillut. Hän porskuttaa yhä ja häntä itse asiassa haastateltiin jopa Hesariin pari vuotta sitten.

Vierailija
33/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mies ja nainen. Nuorin kuoli kaulakiikkuun kun tyttöystävä jätti. Muut erinäisiin sairauksiin, yksi viinaan kirjaimellisesti kun alkoholimyrkytykseen.

Vierailija
34/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli Asiallinen !kyllä minua luokkaa ylempiä peruskoulun päätyttyä on kuollut.

2 kuollut pitkäaikais sairauteen

1 murhattiin

1 kuoli epäselvissä oloissa

Mutta yksi samalla luokalla ollut , näki 11.9.2001 New Yorkissa Kummankin tornien romahduksen ollessaan siellä töissä.

Vierailija
35/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa olleista ainakin kolme, kaksi sairauteen ja yksi onnettomuudessa. Olen vm 81.

Vierailija
36/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt-70. Entisiä luokkatovereita on kuollut kolme. Kaksi sairauteen ja yksi tapaturmassa.

Vierailija
37/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä ole kiinnostanut kaivella. Yhden tiedän menehtyneen yliannostukseen kolmekymppisenä.

Muuten taidetaan olla keskiluokkaista kukkahattutätiä ja toimistovirkailijaa muutamalla raksamiehellä höystettynä koko luokallinen.

Vierailija
38/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Hautakarttapalvelusta itse olen tuttuja nimiä etsinyt ja muutaman löytänytkin. Toki niitä ei ole kaikkialla käytössä, eivätkä näytä jos ei ole haudattu alueelle. Mutta ainakin tietää kuolleen, jos sieltä tiedot löytyy. Olen käynyt yhden haudallakin jouluna.

Hautahaku kyllä ihan hyvä siinä tapauksessa, jos tietää jonkun kuolleet ja pyrkii selvittämään haudan sijaintia. Vaikeampaa sen käyttäminen on siihen jos pyrkii selvittämään onko kukaan tietystä ihmisryhmästä menehtynyt koska hautahan nyt voi olla melkein missä tahansa.

Vierailija
39/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole Seija tosissasi! Olet siis itse elänyt oikein, etkä ole pilannut terveyttäsi, odotat saavasi palkinnon, mielihyvän siitä, että löydät jonkun ikäisesi kuolinilmoituksen. Mahtaa sulla olla sielu täynnä katkeruutta ja likaa, jos jonkun tuntemasi ihmisen kuoleman odotus sen kirkastaa.

Silloinhan saan vahvistuksen sille, että olen elänyt oikein.

AP

Perustapa kuule oma lahko ja ala julistaa, niin useampi saa kiinni oikein elämisen opistasi.

Vierailija
40/49 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kolme kuollutta. Yksi teki it sa rin. Kaksi kuoli onnettomuudessa (päihteiden vaikutuksen alaisena)

T. 98 syntynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä