Missä olette tavanneet kumppaninne
Missä olette tavanneet kumppaninne 40-vuotiaana muualla kuin deittiappiksissa? Kysyn ihan vain siksi, koska ihmisten tapaaminen tässä iässä on erilaista kuin nuorempana. Opiskelijana on luontevaa tavata toinen koulun bileissä ja muissa opiskelijatapahtumissa, ja tällaisia ei enää ole 40-vuotiaille. Tulee vain ekana mieleen musiikkikeikat, ja ehkä harrastukset, jos niissä ehtivät käydä lastenhoitojen myötä. Baarit on varmaan yks, vaikka niissäkin taitaa usein olla nuorempia. Olisi mukava tietää, missä ihmiset kohtaavat toisiaan. Vai onko se vain työpaikka?
Kommentit (23)
Noh,en ole yli nelikymppisenä tavannut ketään jonka kanssa suhde olisi tullut. Tavannut olen miehiä mutta treffisivujen kautta ja sitähän tässä ei haettu.
Olin kaverini luona ja lähdin hänen kanssaan hakemaan hänen tuttunsa kotoa jotain lainattua tavaraa takaisin. Juteltiin asunnon omistavan miehen kanssa, oli hauskaa. Seuraavan kerran kun nähtiin sattumalta niin sama toistui ja vaihdettiin numeroita. Mies kutsui sitten muutamaa viikkoa myöhemmin syömään.
En siis etsinyt ketään, mutta jo ensimmäisellä juttelukerralla tuntui että nyt on joku spesiaali tapaus.
Minä tapasin 39-vuotiaana tinderissä. Ei nyt osunut aivan siihen, mitä kysyit, mutta mistään muualya en olisi vastaavaa miestä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin Hänet tukevassa humalassa
Mites humalapensas jaksoi kannatella kaksoileukaista satakiloosta ?
Oli ennestään tuttu, opiskelujen kautta, tutustuimme vain lähemmin.
Näin hänet Stockan kellon alla, josta menimme iltapäiväoluelle.
Vasta siellä hänet kohtasin
Tää ketju ei siis ole kuin 40-vuotiaana tavanneille?
Töissä tavattiin , siitä on jo aikaa. Oltiin kamuja vuosia ja tein hälle deitti-ilmoituksenkin muinoin. Kirjoitin sen tekstin. Kävi treffeillä.
Joskus kun vanhoja muistelee näin vuosikymmenten jälkeen, tulee mieleen työpaikan saunailta, josta karattiin kaksistaan yöhön. Omiin koteihin mentiin kumpikin. Jotain jäi kytemään. Parin vuoden päästä oltiin naimisissa
Höh tapasin jo parikymppisenä (konsertissa) ja ollaan edelleen naimisissa niin en pääse vastaamaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mynämäellä
Entisessä bissessä?😂
Ei missään. En ole kohdannut