Oletteko kuulleet tapauksesta että nuori uskoo olevansa Madeleine McCann?
Tiktokissa on eilen ja tänään tullut aiheesta paljon videoita.
Kommentit (138)
Ei ole yhtään samannäköinen. Madeleine on piirteiltään britti. Tämä tyttö taas itäeurooppalainen.
On ihan saman näköinen, vanhempana näyttää myös kummaltakin McCannin vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä puolalainen on pyytänyt rahalahjoituksia dna-testiä varten?😆
Niin uskomatonta, ettei löydy noin 70 euroa, että tekisi edes yleisiä DNA-testejä, joissa pääsee kartalle etnisyydestään. Pääsisi perille, tuleeko DNA Puolasta vai Briteistä.
Hänen nenänsä on aivan erilainen kuin Madeleinella ja se on vahvasti periytyvä piirre. Verrattuna Madeleinen isään ei näy mitään yhdennäköisyyttä. Äidin nenä voi olla leikattukin. Isällä on huippukapea nenä, kuten Madeleinella lapsuuskuvissa.
Luulen, että tässä on huomionhakua taustalla. Halu saada hetki julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa jos hän olisi Maddie mutta eiköhän ole vain huomionkipeä teini ,joka leikkii vakavalla asialla.
Teininä ja myöhemminkin sitä voi uskoa itsestään mitä vain. Itsekin uskoin jo täysi-ikäisenä, että minulla olisi sydäntauti kun isäni veli sellaiseen rappeumaan kuoli. Tutkimus osoitti, että OLIN TÄYSIN TERVE. Onneksi uskoin lääkärin antamat terveen paperit ja ahdistus olemattomasta "taudista" hävisi.
Tämä teini siis oikeasti uskoo mahdollisuuteen olla McCann, mutta HÄN EI OLE kadonnut tyttö.
Kadonnut 16v. Sitten jolloin oli 3v. Eri lähteiden mukaan tämä tyttö on 21v. Tai 22v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa jos hän olisi Maddie mutta eiköhän ole vain huomionkipeä teini ,joka leikkii vakavalla asialla.
Teininä ja myöhemminkin sitä voi uskoa itsestään mitä vain. Itsekin uskoin jo täysi-ikäisenä, että minulla olisi sydäntauti kun isäni veli sellaiseen rappeumaan kuoli. Tutkimus osoitti, että OLIN TÄYSIN TERVE. Onneksi uskoin lääkärin antamat terveen paperit ja ahdistus olemattomasta "taudista" hävisi.
Tämä teini siis oikeasti uskoo mahdollisuuteen olla McCann, mutta HÄN EI OLE kadonnut tyttö.
Et voi sanoa varmaksi ettei ole ennen kuin on dna-testi tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko m u r h a nnut Madeleinen, vai miten voit olla niin varma?
Kyllähän useampi nainen ihan oikeasti uskoi olevansa tsaarin tytär Anastasiakin.
Mutta ei sitä oikein pelkkien kuvien perusteella voi sanoa, onko joku Madeleine vai ei. Siinä kuuluisassa kuvassa Madeleinesta on aika epätavallinen ilme ja silmät isona kuin hämmästyksestä. Muissa vähemmän tunnetuissa kuvissa itse Madeleinekin on eri näköinen.
Myös selfiet ja kännykkävideot vääristävät, joten tämä itseään Madeleineksi väittäväkin on varmaan todellisuudessa vähän eri näköinen.
Mutta kuvien perusteella hän on kyllä tosiaan aika itäeurooppalaisen näköinen.
Onko jossain tulut ilmi tämän tytön taustasta? Millainen perhe?
Jotain luin aiheesta nopeasti ja mikä oli joku kuva, joka on etsintäkuulutettu? Ja pedofiili? Oliko tämä tyttö nähnyt jonkun miehen? Sekava tarina, kun luin insta kommentteja ja joitakin enkkukielisiä uutisia tästä Juliesta, mun enkku ei ole kovin hyvä.
Kai hän olisi tehnyt DNA-testin jo ennen kuin tulee julkisuuteen, ellei haluaisi julkisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen suun nauruasento, kieli suussa ja ilme, sekä leuka.
https://www.instagram.com/p/CozqaS1tBYe/
Kuka tahansa länsimainen nainen näyttää enemmän Madeleinelta kuin tuo.
Tyttö ei ole Madeleine. Ja vanhemmat sen kyllä hyvin tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon kaikkien täällä haukkujien takia, että dna-testillä selviää hänen olevan Madeleine.
No kuka täällä "haukkuu"?! Olisihan se hienoa, jos hän olisi Madeleine, mutta mun silmään ei näytä samalta. Ihmettelen vaan, että Madeleinen vanhemmat ei oo jo lentänyt kattomaan mahdollista lastaan ja kiikuttaneet kiiren vilkkaa dna-testeihin... Koska niin mä ainakin tekisin.
Ainoa realistinen vastaus tähän on luonnollisesti se, että vanhemmat tietävät 100% varmasti että tyttö ei ole Madeleine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon kaikkien täällä haukkujien takia, että dna-testillä selviää hänen olevan Madeleine.
No kuka täällä "haukkuu"?! Olisihan se hienoa, jos hän olisi Madeleine, mutta mun silmään ei näytä samalta. Ihmettelen vaan, että Madeleinen vanhemmat ei oo jo lentänyt kattomaan mahdollista lastaan ja kiikuttaneet kiiren vilkkaa dna-testeihin... Koska niin mä ainakin tekisin.
Ainoa realistinen vastaus tähän on luonnollisesti se, että vanhemmat tietävät 100% varmasti että tyttö ei ole Madeleine.
Jos on itse tappanut lapsensa tietää tasan ettei hän ole voinut nousta kuolleista vaatien dnatestiä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on silmässä se harvinainen juttu myös, tosin vaaleampaa kuin Madeleine lapsuuskuvissa, haaleneekohan se iän myötä?
Kuvanmuokkausohjelmalla sellaisen vaikka lisää.
Oisiko skitsoaffektiivinen tyttö. Voi siksi luulla oikeasti olevansa Madeleine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista silmää hänellä ei ainakaan ole kuin Madelainella.
Kyllä muuten on. Käy katsomassa sivuilta
nykyisin muuten silmiäkin voidaan tatuoida, joten dna-selvitys lienee ainoa keino selvittää totuus
Sillä on silmässä se harvinainen juttu myös, tosin vaaleampaa kuin Madeleine lapsuuskuvissa, haaleneekohan se iän myötä?