Kuinka paljon miehesi panostaa ulkonäköönsä jos tapaa kavereitaan mökillä?
Nyt kyllä jäin miettimään että mitä ihmettä?! Mies lähti vuorokaudeksi jonkun tuttunsa mökille. Sinne tulee kuulema vain muutama mies. En ole tavannut näitä uusia kavereita, en tiedä heistä kuin jotain. Harrastuksessa heihin tutustunut. Mies sanoi että grillaavat ja saunovat, ei sen ihmeempiä tiedossa. Mökissä on ns. mukavuudet eikä ihan korvessa sijaitse.
Aamupäivä meni siinä kun mies vaihtoi ja sovitteli eri vaatteita. Tarkkaan mietti mitä laittaa päällensä ja ottaa mukaansa. Silitti jopa yhden kauluspaidan jota ei kotona laittanut. Siis, puljasi sukkien ja bokserienkin kanssa ikuisuuden. Valkkasi lopulta uudet käyttämättömät kengät ja parhaimmat vaatteet. Leikkasi kyntensä, ajoi karvojansa millilleen, hiuksia laittoi jne. Ei arkena normaalisti näin paljoa tee. Ainii ja imuroi autonsa kun joku kaveri lähtee samaan kyytiin. Ei meillä mikään pommi-auto ole että lievästi sanottuna oli outoa toimintaa? Vitsinä totesin että oletko sinä lähdössä johonkin muotinäytökseen, suuttui. Kun mies oli eteisessä ja teki lähtöä, sanoin että laita vaikka viestiä kun olet perillä tai jotain sitten kun joudat. Tähän mies totesi että miksi ihmeessä pitäisi ilmoitella? Että jos hän joutuisi sairaalaan niin sitten voisi sen ilmoittaa, muuten ihan turhaa ja sulki oven ja lähti. Jäin monttu auki eteiseen.
Olemme jo yli 40 vuotiaita ja perhettä on. Kauan oltu yhdessä. Ensimmäistä kertaa tuli tunne että nyt ei ole kaikki niin kuin pitää. Mies oli niin OUTO.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Grillaavat keskellä talvea? Vissiin Porvoossa se mökki.
Mikä juttu tämä on?
Kyllä me grillataan lähes joka viikko. Talvellakin.
Eiköhän se mennyt oikeasti tapaamaan jotain naista. Olen pahoillani, ap 😞
Kyllä täytyy ihmetellä APn miehen tyhmyyttä. Miten se noin näkyvästi teki kaiken? Silittelee paitaa ja kaivelee uusia kenkiä yms. kumppanin edessä? Lakkaa kynnet? Eskon kanssako se on?
Hävettäis olla noin typerän miehen kanssa yhdessä. Ei edes yritä peitellä pettämisiään ja toinen vaan hymisee vieressä ja ehkä vielä teki matkalle eväätkin.
Semmoisia ne siellä porvoossa vaan on.
110% varmasti siellä nussiaNaidaaPannaan ja lutkutetaanPenistäJa nielläänSpermaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä siis edes tiedä, kenen mökille menee ja keitä siellä on?
Mitähän mies sanoisi, jos sä tekisit tuon saman ensi viikonloppuna? Voisit oikeastaan kokeilla.Sehän tässä onkin kun minä en saa näin tehdä?! Se oikeasti ve tuttaa! Jos joskus harvoin olen johonkin lähtenyt käymään niin mies soittelee ja viestittelee useita kertoja. Ja pitää tarkat osoitteet tms. antaa. Ei tarvitse olla kotoa poissa kun yli tunnin niin mies jo soittelee perääni. Mä en edes tarkalleen tiedä missä se mökki on ja en tosiaankaan tunne niitä miehiä. ap
Miksi sä suostut?
Mulla on yksi kaveri/naapuri ihan vastaavassa suhteessa. Mies käy viikon herrareissuilla etelässä ja tuon tuosta istumassa iltaa ties kenellä. Vaimo sanoo piipahtavansa naapurissa viinilasillisella, niin tunnin päästä mies jo kolkuttelee ovella ja kertoo, että lapsilla on ikävä..
Pari kertaa ollaan naisporukalla lähdetty leffaan. Hänet saatiin mukaan. Sanottiin, että leffaan ja sen jälkeen lasillisille.
Mies oli tarkkaan katsonut miten leffa loppuu ja sitten alkoi se soittelu saman tien. Mentiin samalla naisporukalla koteihimme viisi tuntia myöhemmin, pienessä pierussa ja tuolla alkoi järjetön riitely.
Toisella kertaa se mies oli odottamassa leffateatterin edessä, että vaimo tulee kotiin suoraan.
Mä en vaan käsitä, en mitenkään. Tämä vaimo ole koskaan antanut vihjettäkään siitä, että pettäisi, edes vilkaisis muita miehiä.. silti jätkä on aivan jäätävän mustasukkainen.
Mun kanssahan tuo ei enää sais leikkiäkään, kun olen kuulemma huonoa seuraa. :D Pakko nähdä, kun lapset ovat kavereita ja hoidellaan muksuja ristiin tarvittaessa yms.
Eipä varsinaisesti ollenkaan. Hän kun lähtee, niin pakkaa pyyhkeen ja muutamat puhtaat vaatteet ja sanoo heissan ja moiskis.
Ehkä on ottanut suihkusaippuan mukaan.
Nämä tällaiset ovat miesten iltoja. Sinne tilataan maksullinen shemale. Teknisesti ottaen sekin on mies, joten älä suotta ap huolehdi. Miehesi ei ole homo eikä siellä ole toista naista. Tämä on normaalia käytöstä aviossa oleville miehille.
Meillä ei kyllä mies panosta mitenkään ns. normaalia enempää ulkonäköönsä minkään kaverireissun takia eikä taatusti sovittele vaatteita niiden takia.
Kuulostaa minun korvaani oudolta ja epäilykset kyllä heräisivät että mikähän reissu se oikeasti onkaan kyseessä.
Homppelirinki. Vetää toisiaan ja sekaisin kasoittan ganbangia lattioilla. Tiedän näitä tapauksia, eräskin naismainen miesope, joka kavereineen sulkeutui yhden isoon asuntoon hessimään koko jouluksi. Yök. Koodinimi Saunomaan.
Joko mies kotiutunut ap?