Oversize muoti sopii kaikille laihoille?
Katsoin tyylivideon jolla joku laiha mallinainen esitteli uutta jättikokoista leveäraitaista neulettaan ja hyvältä se hänen päällään näytti. Käytättekö laihat oversize -neuleita ja takkeja? Henkareissa ne näyttävät rumilta mutta näyttävätkö aina laihan päällä hyvältä? Oletko laiha mutta oversize vaatteet eivät näytä hyvältä sun päällä?
Kommentit (28)
Jos tilaan jaappaninmaalta sellaisen puettavan säkkituolin ja sitten tietysti oversize vaatteet siihen päälle puettavaksi. Saanko olla rauhassa ilman loukkaantujien raivoa?
Lyhyenä, lyhytjalkaisena ja hoikkana näytän samalta kuin lapsena, kun ostettiin aina vaatteita, joissa "on sitten kasvun varaa".
Jos oversize vaatteet kiinnostaa, niin suosittelisin käydä katsomassa alla olevan suunnittelijan vaatteita. Itse tilasin heiltä oversize hupparin ja vaikka hinta olikin ns. normihupparia korkeampi, niin laatu oli myös huomattavasti peruskamaa parempi (eron huomasi heti pelkästä hupparin painosta). Törmäsin tähän brändiin Helsinki Design weekillä ja muut tuotteet olivat oversize kokoa ja kokeilin yhtä takeista ja vaikka koko olikin iso se kuitenkin istui hyvin päällä.
Olen hoikka ja käytän oversize-paitoja. Minusta ne näyttävät ihan kivoilta.
Lihavana suosin itse undersize-vaatteita, sopivat hyvin.
Ei sovi yhtään. Olen kai mallilta ns päärynä että kapeat hartiat ja vyötätö, mutta leveä lantio. Tuommoiset isot vaatteet hävittää vyötärön ja ja näytän lyhyeltä muumilta.
Olen hoikka, mutta lyhyt. Oversize-vaatteet näyttävät päälläni naurettavilta ja näytän niissä vieläkin lyhyemmältä ja tuntuu että hukun niihin. Viihdyn parhaiten sopivan kokoisissa vaatteissa. Esim. kaikki Marimekon vaatteet ja iso osa Nanson vaatteista ovat aivan liian runsaita minulle. Monille pitkille ja hoikille mielestäni oversizet sopii hyvin, mutta itse en ostaisi.