Lue keskustelun säännöt.
Mä olen tässä miettinyt kun paljon on perheitä..
21.11.2006 |
joilla menee huonosti.. Rahallisesti tai sitten ei mene niinkään huonosti vaan vanhemmilla ei esim ole ikinä yhteistä vapaata aikaa, ei ole sitä tuki verkostoa.. Kun olisi omassa ystävä piirissä sellainen olisin kyllä valmis auttamaan kun vaan osaisivat avata suunsa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerro että olet valmis auttamaan jos tarvivat lastehoitoapua tai mitä nyt sitten ajattelitkaan.