Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäiselle voi mielestänne ostaa tavallisen sängyn?
05.12.2006 |
Pitääkö lapsen olla mielestänne vähintään 2v? Haluaisin lapsen sänkyyn, josta pääsisi itse herättyään pois... ja on jo äidin selälle aika painava jässikkä nostaa pinnasänkyyn ja sieltä pois.. Lapsi siis nyt 1v 7kk
Kommentit (2)
siis sänkykauppaan täälläkin vaan..
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siinä on reunaakin sen verran ettei pääse putoamaan ja sänky ei vie liikaa tilaa lastenhuoneessa,kun on niin lyhyt.