Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuriperhe ei tilaa sanomalehteä

Vierailija
18.02.2023 |

Meidän perheemme tilaa ja lapset ovat naapurin penskoihin nähden sivistyneitä. Olen varma, että meidän lapsistamme tulee tärkeitä virkamiehiä, kun taas naapurin penskat joutuvat "amikseen".

Ylpeä äiti

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet voi lukea ihan digitaalisestikin eikä tarvitse ottaa nurkkiinsa paperiroskaa kertymään.

Pääsee vähemmällä.

Voi sivistää itseään ilman että tarvitsee raahata lehtiä paperiroskikseen.

Vierailija
2/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko ne lapset sitä sanomalehteä myös, vai tuleeko sivistys ihan vain tilaamalla lehti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"meidän lapsistamme tulee tärkeitä virkamiehiä" Just juu :D

Vierailija
4/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko ne lapset sitä sanomalehteä myös, vai tuleeko sivistys ihan vain tilaamalla lehti?

Siinäpä päivän pähkinä... Mut kyl sä sen keksit kun oikein pinnistelet. Tsemiä!

Vierailija
5/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin omilleni opiskelujen alkaessa, ei ole minun ja puolison talouteen tullut tilattuna juuri muuta kuin Aku Ankka ajoittain. Tietysti tulee ammattiliiton jäsenlehdet ja Suomen Ladun lehti kun on jäsen ja Punaisen Ristin lehti. Riittävät vallan hyvin sivistämään sen lisäksi että netistä pääsee lukemaan ajankohtaisia asioita.

Vierailija
6/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdet voi lukea ihan digitaalisestikin eikä tarvitse ottaa nurkkiinsa paperiroskaa kertymään.

Pääsee vähemmällä.

Voi sivistää itseään ilman että tarvitsee raahata lehtiä paperiroskikseen.

Ok. Mitä digilehtiä itse tilaat?

Vierailija
7/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo.

Äiti tilaa älykkyyden suoraan kotiin.

Vierailija
8/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tilattu hesaria vuodesta 2000 asti, mies tuossa naureskeli että siihen kestotilaukseen ei ole mennyt kuin 10000e tähän asti. Sanoin kuitenkin, että on tärkeämpää maksaa tiedosta kuin sähköistä, jotka jouduttiin nyt miltei katkaisemaan liian kovan sähkön hinnan vuoksi.

Vierailija
9/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi itseään miutenkin sivistää kuin lehteä lukemalla. Aika vanhanaikaista ajattelua.

Vierailija
10/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäätkö sä heitä. Ei nykyään tartte lehtiä tilata ja ovat kalliitakin.

Vierailija
11/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi itseään miutenkin sivistää kuin lehteä lukemalla. Aika vanhanaikaista ajattelua.

Niin, seiskan sivujako plaraat? 🤭

AP

Vierailija
12/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttäätkö sä heitä. Ei nykyään tartte lehtiä tilata ja ovat kalliitakin.

Näen kyllä, että lehdenjakaja ei pysähdy heillä. Avainkysymyksillä olen myös varmistunut, että eivät tilaa digilehtiäkään.

AP

13/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli lehtiä, kun olin lapsi. Arvaa luinko? 😄

Vierailija
14/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS pyyhkii huonosti, perä mustaksi ja viemäri tukkeutuu, Vapautin itseni valemediasta 10 vuotta sitten.

Vierailija
15/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, seiskan sivujako plaraat? 🤭

AP

Ei. Minä plaraan vauvapalstaa. Niin kuin sinäkin.

Vierailija
16/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan tilattu hesaria vuodesta 2000 asti, mies tuossa naureskeli että siihen kestotilaukseen ei ole mennyt kuin 10000e tähän asti. Sanoin kuitenkin, että on tärkeämpää maksaa tiedosta kuin sähköistä, jotka jouduttiin nyt miltei katkaisemaan liian kovan sähkön hinnan vuoksi.

Hesari on paljon halvempi digitilauksena kuin paperisena, on myös ekologisempaa. Itse muutin tilauksen digitaaliseksi pari vuotta sitten.

Tämän lisäksi luen ulkomaalaisia laatuaikakausilehtiä ilmaiseksi PressReaderistä Helmet-tunnuksilla.

Olen sellainen oikeasti hyväpalkkainen virkamies pääkaupunkiseudulta.

Lasteni yleissivistystä ovat opettajat kehuneet, viimeksi viikko sitten, vaikka on "vain" se digitilaus.

Vierailija
17/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään tilata ja ollaan korkeakoulutettuja. Luetaan netistä.

Vierailija
18/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mekään tilata ja ollaan korkeakoulutettuja. Luetaan netistä.

😂

AP

Vierailija
19/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesari on paljon halvempi digitilauksena kuin paperisena, on myös ekologisempaa. Itse muutin tilauksen digitaaliseksi pari vuotta sitten.

Tämän lisäksi luen ulkomaalaisia laatuaikakausilehtiä ilmaiseksi PressReaderistä Helmet-tunnuksilla.

Olen sellainen oikeasti hyväpalkkainen virkamies pääkaupunkiseudulta.

Lasteni yleissivistystä ovat opettajat kehuneet, viimeksi viikko sitten, vaikka on "vain" se digitilaus.

Ja vielä enemmän säästää (100%!) kun jättää Hesarin tilaamatta. Plussana se että ei altistu woke-saastalle.

Vierailija
20/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitaalitilaus on todella egologista, kun katsoo paljonko sähköä ja jäähdytystä tuon lehtesi digipainaminen, digikuljettaminen ja digiarkistointi maksaa joka päivä. Sen paperisen voi sentään laittaa saunaan sytykkeeksi.