Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuriperhe ei tilaa sanomalehteä

Vierailija
18.02.2023 |

Meidän perheemme tilaa ja lapset ovat naapurin penskoihin nähden sivistyneitä. Olen varma, että meidän lapsistamme tulee tärkeitä virkamiehiä, kun taas naapurin penskat joutuvat "amikseen".

Ylpeä äiti

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sofistikoituneet tilaa lehden vain digimuodossa.

Kuka alle 60 vuotias enää edes tilaa paperilehteä? Jopa +70 v isäni lukee sanomalehden digiversiota.

Vierailija
22/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei olen nykyään yhtään positiivista uutista mediassa.

On ansiosidonnaisen leikkausta, kolareita, väkivaltaa, ruoan hinnan nousua, Ukrainan sotaa, sähkön hinnan nousua, yt-neuvotteluita, asuntojen hinnan laskua, eläkeläisten huonoa hoitoa, lääkäriin ei pääse, koronaa jne.

Lapsesi oireilevat pian psyykkisesti ja pelkotiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan joku kirjoittaa että tarkistaa että kuka omistaa naapurin auton ja nauraa kun paljastuu että omistaja on joku muu. ap taitaa olla sama henkilö.

Vierailija
24/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisinaan joku kirjoittaa että tarkistaa että kuka omistaa naapurin auton ja nauraa kun paljastuu että omistaja on joku muu. ap taitaa olla sama henkilö.

Tarkistiko asunnon omistajan, velkaa 200 000 eli pankki omistaa.

Vierailija
25/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö kaikki tee niin? Sen verran usein se "oma auto" onkin rahoitusyhtiön oma :D

Vierailija
26/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on taas näitä "äo alle 80" trolleja.

27/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyttäätkö sä heitä. Ei nykyään tartte lehtiä tilata ja ovat kalliitakin.

Näen kyllä, että lehdenjakaja ei pysähdy heillä. Avainkysymyksillä olen myös varmistunut, että eivät tilaa digilehtiäkään.

AP

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
28/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eläkkeellä oleva vanhempani sanoi, että ennen aina tuet nousi. Nyt vaan koko ajan leikataan ja yt-neuvotteluita pukkaa.

Pitäisikö muuttaa Norjaan?

29/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Oikein esimerkillinen äiti, kun provoilee vauvapalstalla!

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
30/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo.

Äiti tilaa älykkyyden suoraan kotiin.

Kai se on sitten tilattava jos ei sitä ole.

Vierailija
31/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko keksiä parempia provoja. Tämä oli huono.

Olisi ehkä toiminut joskus 70-80-luvulla.

Vierailija
32/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka alle 60 vuotias enää edes tilaa paperilehteä? Jopa +70 v isäni lukee sanomalehden digiversiota.

Kerropas sitten, mitä noille meidän metsien puille tehdään? Kaikesta puusta kun ei saa rakennusmateriaalia vaan menee kuitupuuksi. Ei saa pitää tulta uuneissa, ei saa tehdä paperia sanomalehteen jne. Puut kun ovat Suomen kultaa ja sitä ei saa hyödyntää ihmisten elämässä luonnosta vieraantuneiden vihreiden mukaan.

Vierailija
33/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain enää Porvoossa tilataan printtilehti

Vierailija
34/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyään tilaa lehtiä, kun voi lukea netistäkin?

Nykyäänhän lehdet ovat todella laihoja, ja kalliita kun ajatellaan että ei niissä välttämättä ole ole yhtään mitään uutta.

Ps. Olen lukenut lehtiä, enkä koe olevani kylläkään silti yhtään sen sivistyneempi tai korkeammalla kuin muut.

Vierailija
35/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule minullekaan, vaikka paljon luen ja olen myös koulutettu. Digitilaukset on nimittäin keksitty.

Vierailija
36/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösse

Mistäs sen tietää !

Itselleni tulee digi lehtenä Hesari ja Kaleva .

Inhoan yleistä postiluukun kolahdusta ja lehden hajua ja kun ne pitäisi viedä vielä kierrätykseenkin.

Vierailija
37/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan #35

Täällä paikallinen maakuntalehti kuuluu ks-konserniin ja jos otat minkä tahansa aukeaman auki niin kirjoitettu tekstiä on enää alle 50% aukeamasta, loppu on 4väri kuvaa ja otsikoita ISOLLA fontilla. Tämänkin aamun (la) digilehti oli nopeasti luettu läpi eikä sunnuntainakaan mene juuri pitempään.

Vierailija
38/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri painin syksyllä sellaisen ongelman kanssa, kun yksi vanhemmistani kuoli, että ilmoitanko Hesarissa kuolinilmoituksella.

Miksi laittaa sellaiseen lehteen reilun 1000 euron ilmoitus, jota kukaan vainajan hengissä oleva tuttava ei enää ehkä tilaa. Tuleehan se ilmoitus ilmaiseksi seurakunnan ilmaisjakelulehteen, jota jaetaan koko kaupungin alueella.

Vierailija
39/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelin Tampereella lehdenjakajana. Jaoin lehtiä ympäri Tamperetta, siis mm Aamulehteä, Hesaria, yms. Ja minäpäs jaoin lehtiä Alivaltiosihteerin jäsenille! Tehän tiedätte Alivaltiosihteerin, se koomikkoporukka jossa on kolme/neljä jäsentä. Niin, heillekin minä jaoin lehtiä! Joten nytpäs minä tiedän kuinka sivistyneitä he ovat. Minä tiedän ketkä heistä tilaavat mitäkin sanomalehtiä. Minä tiedän kuinka paljon sivistyneempi joku heistä on kuin mitä joku muu heistä on. Minulla on tälläistä arvokasta tietoa, salaista tietoa! En saa sitä teille kertoa, koska sehän on suuri salaisuus,  minulla on loppuikäni ajan näistä asioista vaitiolovelvollisuus. Tämä on hurjan kutkuttavaa, miten minä pystyn vaikenemaan loppuikäni ajan, miten minä mitenkään voin kestää tätä kaksoiselämää? Apua!

Vierailija
40/40 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän monia jotka vielä haluavat paperi version kuten puolisoni. Minä luen sen ennemmin näytöltä kun voi tekstiä suurennella. Halvemmaksihan se tulee jos ei tarvitse paperi versioo.