Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt kuolisit äkillisesti kotiisi, kuinka kauan kestäisi, että joku alkaisi ihmetellä mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
17.02.2023 |

Päiviä, viikkoja vai peräti kuukausia?
Siis jos ei oteta lukuun perhettäsi, joiden kanssa asut.
Jos elät yksin, kävisikö sinulle kuin Maunulan muumiolle takavuosina, kuluisi vuosia ja postit kasautuisivat eteisen lattialle ja lojuisit kuolleena kotonasi eikä kukaan kaipaisi?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina kun en ilmaantuisi töihin. Muuten ei kukaan kaipaisi

Vierailija
2/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti töistä alkaisivat kyselemään, että missä olen. Muuten todennäköisesti saisin olla varmaankin kuukauden kateissa tai vaikka kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kyllä alettaisiin töissä ihmetellä, varsinkin kun olen yli tunnollinen enkä koskaan pois ilmoittamatta. Mutta keneltä työnantaja alkaisi kysellä, eihän työpaikalla tiedetä minun sukulaisista tms?

Vai ottaisivatko joskus parin viikon jälkeen yhteyttä viranomaisiin?

Ehtisin jo pahasti mädäntyä ennen kuin kukaan tulisi.

Vierailija
4/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei lasketa, niin menisi varmaan viikkoja. Kunnes haju leijuu rappukäytävään.

Vierailija
5/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina ihmettelisivät töissä, tiistaina eläinlääkärissä ja vapaaehtoistöissä.

Noin yleisestiottaen, vain töissä kaivattaisiin, ja sielläkin on kuulemma tulijoita tilalle vaikka kuinka. Postinjakaja voisi alkaa ihmetellä siinä vaiheessa kun laatikkoon ei mahtuisi enää lisää postia. Yhtään ystävää minulla ei ole, joten kaipaajiakaan ei ole muita kuin ne jotka odottavat minun täyttäväni velvollisuuteni.

Vierailija
6/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa päivässä naapuri ihmettelisi miksei minua näy tupakkapaikalla, perhe alkaisi ihmetellä parissa kuukaudessa.

Vierailija
7/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan työpaikalla alkaisivat ihmetellä missä olen, mutta ensi viikko menisi vielä oletetun hiihtoloman syyksi. Eli vajaa pari viikkoa, perhe kylläkin vartissa.

Vierailija
8/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä menisi. Vanhemmat ja ystävä jonka kanssa pidetään päivittäin yhteyttä kyllä ihmettelisi jos musta ei mitään kuuluisi muutamaan päivään.

Vierailija
9/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naapurit alkaisi kysellä viimeistään seuraavana päivänä. Käyn taluttamassa joka ainoa päivä kahden eri naapurin koiria

Yhden kaverin kanssa soitellaan melkein päivittäin eli hän alkaisi kanssa kysellä parin päivän päästä.

Vierailija
10/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan pari päivää menisi

Vierailija
11/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomenna puolem päivän aikaan viimeistään.

Some on valvontaväline, lapset vakoilevat whatsapista ja facesta onko äiskä ollut paikalla. Joka päivä joku viestii.

Vierailija
12/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2- 3 päivää. Nämä on jo käyty läpi jälkikasvun kanssa. Koska meillä menee loistavasti lapseni kanssa. Tietää myös mitä ihan ensin hänen tulee tehdä, kun tulee asunnolleni.

Vierailija
13/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa menisi, sitten joku ihmettelisi miksi en ota yhteyttä.

Vierailija
14/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ihmettelisivät 

Koska meillä on huomiselle monen läheisen kanssa sovittuja juttuja

Vierailija
15/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oma äiti alkaisi ihmettelä jos en vasttaisi päivän aikana viesteihin kun yleensä vastaan tunnin viiveellä. Kerran olin "nukahtanut" päivällä ja äiti ihan hysteerisenä oli pommittanut viesteillä. :D ihana <3

Vierailija
16/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kaipaisi tai alkaisi ihmetellä. :(

Vierailija
17/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin klo 22-23, välillä miesystävä ihmettelisi, kun en oo laittanut hyvänyön viestiä. Saattaisi kyllä ajatella, että oon nukahtanut mutta viimeistään huomenna jo huolestuisi.

Vierailija
18/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi-kolme viikkoa menisi ainakin, ehkä kuukausi.

Vierailija
19/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneissa liikuttaisiin, sekä työn että perheen puolesta.

Vierailija
20/73 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten kun porraskäytävässä alkaisi haista, niin naapurit ryhtyisivät toimiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi