Täytätkö pullosi Alkossa,vai ostatko ulkomailta puoleen hintaan?
Itse en ole ostanut alkoholia Suomessa yli vuosikymmeneen,ja muutenkin mahdollisimman paljon ostoksia halvemmalla ulkomailta.Koiran kuivaruoka,hygieenatuotteet,vaatteet ja ihan ruokaa. Säästö on aivan järkyttävä!
Kommentit (36)
Otan sadevesitynnyrin mukaan. Riittää koko kesäksi viiniä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Otan sadevesitynnyrin mukaan. Riittää koko kesäksi viiniä. 😀
Onneksi on vielä vähääntyytyviä ihmisiä!🙃
Varmaan kuohuu kivasti kun kuohuviiniä täyttää johonkin astiaan.🤭
Tuon Alkoon lasten puhallettavan uima-altaan ja täytän siihen.
Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien huolet.
Lisää viinaa, röh röh, kjäh kjäh....p
Asun Alkon naapurissa. Vedän puutarhaletkun ja täytän kylpyammeeni.
Nyt on jo vaipat jalassa ja ensimmäinen kossu juotu. Laitoin vielä sohvalle muovilakanan jos tulee taas kuset ja paskat housuihin.
På en resa i Tallinn besökte man en bar i gamla stan som hade en vodka/spritkran vänd mot publiken vid kassan. Idén var att var och en tappar upp så mycket den vill ha och betalar för det. Undrar om konceptet var fungerande?
Pallit tyhjennä ulkomailla puoleen hintaan
Kun ostaa kaiken mahdollisen ulkomailta niin säästö on vuositasolla todella iso.
Lyhyet kaupunkilomat ovat ilmaisia, tai jopa plus-merkkisiä, kun vertaa mitä ravintolalaskut ovat Suomessa.
Alkaa tämä touhu saamaan jo koomisia piirteitä. Kaupoissa palvellaan jo itse itseä ja Alkoonkin viedään kohta omat kanisterit mihin täytellään itse tynnyreistä mutta silti yhtä kallista.
Mä en koskis mihinkään ihmisten paskottamaan alkohanaan.
Saisi hinnat pudota aika paljon että ostaisin alkoholia Suomesta,joten ei mitään merkitystä.