Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille OK jos olette lomamatkalla ja matkaseurananne

Vierailija
17.02.2023 |

Oleva mies lähettelee jatkuvasti kuvia kohteestanne naiselle, jota et tunne?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai herättääkö tuollainen jotain ajatuksia?

Vierailija
2/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos deitti kirjoittelee muille naisille matkalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mikä sinun ja tämän matkaseura miehen suhde on? Kavereita? Puolisoita? Jos kavereita, noin ei haittaa...jos puolusouta,nin saattaa jo vähän haitata..tai riippuu sinäkin, mikä tän lienen ja "toisen naisen" suhde on. Sisaruksia?

Vierailija
4/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mikä sinun ja tämän matkaseura miehen suhde on? Kavereita? Puolisoita? Jos kavereita, noin ei haittaa...jos puolusouta,nin saattaa jo vähän haitata..tai riippuu sinäkin, mikä tän lienen ja "toisen naisen" suhde on. Sisaruksia?

Minä ja tuo matkanainen molemmat miehen tapailukumppaneita. Voi tosin olla että se nainen luuli olevansa ainoa tai jopa seurustelevansa.

Ap

Vierailija
5/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä matkoja oli kolme: kaksi kotimaan- ja yksi ulkomaan matka, joista näitä kuvia ja viestejä ja hyvänyöntoivotuksia tuli jatkuvalla syötöllä. Ei se minua haitannut, tiesin kyllä missä hän on.

Ap

Vierailija
6/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku nainen spekuloi niin että savu nousee korvista ja pohtii mitä muut ajattelevat.

Vierailija
7/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas joku nainen spekuloi niin että savu nousee korvista ja pohtii mitä muut ajattelevat.

OK. Itse olen vähän vahingoniloinen.

Vierailija
8/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole ok. Kuulostaa todella oudolta. Nykyaika tosin on sen verran outoa että voin kuvitella joillekin pariskunnille sen olevan täysin ok

Vierailija
9/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi matkoista oli sen naisen mökille juhannuksena. Sieltä viestitteli että haluaisi viettää juhannuksen minun kanssani. Oltiin vasta hiljattain tutustuttu joten minulla oli jo muita suunnitelmia.

Ap

Vierailija
10/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi matkoista oli sen naisen mökille juhannuksena. Sieltä viestitteli että haluaisi viettää juhannuksen minun kanssani. Oltiin vasta hiljattain tutustuttu joten minulla oli jo muita suunnitelmia.

Ap

Tuolla oli mukana myös sen naisen perhettä.

Vierailija
11/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ehkä tuntuis miltään. Todennäköisesti seuralaiseni lähettelisi viestit salassa esim. istuessaan paskalla, joten en edes tietäisi asiasta. Jos taas tapailumieheni reissaisi jatkuvasti jonkun toisen naisen kanssa niin se saattaisi potuttaa minua siinä määrin, että tukeutuisin AV-palstaan.

Vierailija
12/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ehkä tuntuis miltään. Todennäköisesti seuralaiseni lähettelisi viestit salassa esim. istuessaan paskalla, joten en edes tietäisi asiasta. Jos taas tapailumieheni reissaisi jatkuvasti jonkun toisen naisen kanssa niin se saattaisi potuttaa minua siinä määrin, että tukeutuisin AV-palstaan.

OK. En usko että hän istui paskalla niin usein, vaikka anorektisen hoikka nainen olikin.

Ap

Vierailija
13/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi myös yksityiskohtia heidän seksielämästään. Itse en kertonut, mitä touhusi muiden tapailumiesten kanssa. Onko yleistäkin jakaa tällaisia asioita?

Ap

Vierailija
14/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi myös yksityiskohtia heidän seksielämästään. Itse en kertonut, mitä touhusi muiden tapailumiesten kanssa. Onko yleistäkin jakaa tällaisia asioita?

Ap

Mitäs itse veikkaat?

Pohdi tykönäsi. Tässä ei nyt ollut oikein mitään nähtävää.

Vierailija
16/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitäs itse veikkaat?

Pohdi tykönäsi. Tässä ei nyt ollut oikein mitään nähtävää.

Ei kun pohdin tässä.

Vierailija
17/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää satsata aikaa ja rahaa tuollaiseen, joka ei ole tosissaan.

Vierailija
18/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä matkoja oli kolme: kaksi kotimaan- ja yksi ulkomaan matka, joista näitä kuvia ja viestejä ja hyvänyöntoivotuksia tuli jatkuvalla syötöllä. Ei se minua haitannut, tiesin kyllä missä hän on.

Ap

No miksi luulet että se toista haittaa jos sinunkaan ei haitannut?

Vierailija
19/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännemmät miehet joutuvat tyydyttämään useita naisia, koska jänniä miehiä on vain rajallinen määrä ja kaikki naiset haluavat sellaisen

Vierailija
20/27 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miksi luulet että se toista haittaa jos sinunkaan ei haitannut?

Varmasti tavasta, jolla nainen reagoi saatuaan selville asian.

Ap