Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Mossen vitamin cocktail. Kaikki mossen tuotteet on mun suosikkeja kuten laakerirasva sekä yövoiteeksi moottoriöljy. Hajuvettä ei tarvitse erikseen laittaa kun ajelee mossella niin siitä jo tarttuu r-y-s-s-ä-n hajua ihan tarpeeksi.
Lady CCCP
Pihalta poimitusta koiranpaskasta teen yleensä kasvomaskin itselleni.
Nokkosta on hyvä vihmoa huulille; antaa punoitusta ja volyymia. Kunnon turvotuksen saa, kun työntää kuononsa ampiaspesään. Siinä jää BB-Jamina ja Tanssit pimeässä -Bertta toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Talivoide on parasta iholle.
Vielä parempaa on jättää ihon oma tali koskematta. En yleensä pese kasvoja kuin vedellä. Lämpimällä, jos ollut meikkejä, ja loput pyyhin pois. Ripsari on +38 pois rapisevaa. Ei ole ongelmia hilseilystä tms. eikä näppyjä ollut vuosiin. Joskus putsaan mustapäitä mekaanisesti. Silloin kun on enemmän meikkiä käytän perusvoidetta putsaukseen.
Luonnonkosmetiikasta käytössä lähinnä mineraalipuuteri ja aurinkopuuteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mossan vitamin cocktail. Kaikki mossan tuotteet on mun suosikkeja.
Sama! Mossan v lift toimii omalla 5-kymppisen ihollani loistavasti. Päihittää mennentullen monet kalliimmat sarjat.
Harmi, ettei näitä saa enää Prismasta koko sarjaa kerrallaan vaan löytyy esim päivävoide, muttei silmänympärysvoidetta tai yövoidetta. Ilmeisesti sisäänostajan mielestä päivällä käytetään V-Liftiä ja yöllä vaikka nuoremmalle iholle suunnattua Mossaan.
Mulla tuli noista ihottumaa
Frantsilan kasvovoide yks lemppareista
Vierailija kirjoitti:
Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.
Muuten hyvää mutta tosi hintavaa
Vierailija kirjoitti:
Nokkosta on hyvä vihmoa huulille; antaa punoitusta ja volyymia. Kunnon turvotuksen saa, kun työntää kuononsa ampiaspesään. Siinä jää BB-Jamina ja Tanssit pimeässä -Bertta toiseksi.
Budjetti-botox :D
Whamisan Patyka on ollut tosi hyvä jo pitkän aikaa
Vierailija kirjoitti:
Pihalta poimitusta koiranpaskasta teen yleensä kasvomaskin itselleni.
Hyi olkoon
Noin
puolikas banaani ja tl. kurkumajauhetta,sekotus haarukalla vaan, vartti kasvoilla.
Näpyt pysyy poissa.
Ennen kuin lähdette keräämään pihalta naamioaineita, selvittäkää naapureilta onko hurtta luomuruokavaliolla.
Marja Entrich eye cream, älyttömän hyvä ja riittoisa silmänympärysvoide.
Uoga Uogan lip & cheek tint.