Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?

Vierailija
17.02.2023 |

Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!

Kommentit (1168)

Vierailija
1041/1168 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieron jäävettä kasvoille. Luomua :)

Meinasin kanssa tulla sanomaan, että paras kaikista on kylmä vesi. Sekä sisäisesti että ulkoisesti nautittuna.

Miten kylmää vettä voi nauttia sisäisesti? ai peräreiän kautta

Juomalla.

Vierailija
1042/1168 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarva väri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1168 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laveran dödö

Vierailija
1044/1168 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?

Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.

En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.

Seborrean hoidossa kannattaa ihan suosiolla kääntyä apteekin puoleen. Ihoon kokeilisin Mossan tuotteita, kohtuu hintaisia ja toimivia.

En luota apteekkereihin

Vierailija
1045/1168 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anumati Vividness Essence Face Mask, saattaa olla lopetettu. Minulla ei ole sinänsä erityisiä ongelmia ihon sävyssä tai kuulaudessa, mutta tuo silti parantaa sitä puolta havaittavasti.

Urtekramin ja Laveran hiustenhoitotuotteet, harmi että Laveran paras korjaava ruusuhiusnaamio lopetettiin. Faith in Naturen hamppuhoitoaine, minulle melkein kaikki hoitoaineet (varsinkin eko-) ovat liian raskaita, mutta tuo ei ole.

Vierailija
1046/1168 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma arkimeikkini sisältää nämä luonnonkosmetiikan tuotteet:

- meikkivoiteen

- peitevoiteen silmänalusille

- kulmakarvageelin

- kulmakarvavärin

- ripsien taivutuksen ja ripsivärin

- varjostuspuuterin

- poskipunan

- värittömän puuterin

- joskus luomivärin ja pohjustuksen sille

- joskus huulipunan

Käytössä siis 8 eri tuotetta ja 30 min menee.

Ei kysytty tätä, vaan kosmetiikan tekijöiden nimiä.

Kysyttiinpäs

Vierailija
1047/1168 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset atopiikintuotteet ovat olleet suosikkejani, etenkin, heidän kasvovesi on tehnyt iholleni ihmeitä. Lisäksi se on kotimaista luonnonkosmetiikkaa, mikä on hienoa tukea. Valitettavasti minun täytyy kuitenkin etsiä uusi kasvovesi, koska ne on muuttanut kasvoveden koostumusta. Uusi, kasvovesi ei kosteuta ihoa yhtä hyvin kuin ennen, mikä on johtanut,, pintakuivuuteen. Tosi harmillista, koska olin juuri päässyt eroon pintakuivuudesta käyttämällä alkuperäistä kasvovettä. Toivottavasti vanha koostumus palaa joskus takas.

Niin mitkä?

Vierailija
1048/1168 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli

Vierailija
1049/1168 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskipuna

Vierailija
1050/1168 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva deu vil

Vierailija
1051/1168 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laveran voidemainen dödö tosi tehokas ja hyvä. Ompi luonnonkosmetiikkaa ja alumiiniton ym. Suosittelen!

Myös Laveran kosteusvoiteet on ihan luottotuotteita :)

Onko muka luonnonkosmetikkaa en usko

Vierailija
1052/1168 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa on kivoja meikkejä

Vierailija
1053/1168 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopik sarja

Vierailija
1054/1168 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joik for men dödö. 

Vierailija
1055/1168 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli

Vierailija
1056/1168 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox

Vierailija
1057/1168 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli

Vierailija
1058/1168 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.

Anti aging on myytti, ei toimi

Vierailija
1059/1168 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista uunojen rahastusta sitä onkin.

Vierailija
1060/1168 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.

Anti aging on myytti, ei toimi

Perustele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän