Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa päänahkaa kutittamaan, kun luin tämän kovasti kehutun shampoon tuoteluettelon.
Olaplex N4 maintenance shampooWater (Aqua/Eau), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Potassium Cocoyl Glycinate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Potassium Cocoate, Decyl Glucoside, Glycereth-26, Bis-Aminopropyl Diglycol Dimaleate, Cocamidopropylamine Oxide, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glycol Distearate, Sodium Cocoyl Glutamate, Methyl Gluceth-20, Acrylates Copolymer, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Amodimethicone, Citric Acid, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Polyquaternium-10, Ethylhexylglycerin, DivinylDimethicone/Dimethicone Copolymer, Polyquaternium-11, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, C11-15 Pareth-7, Laureth-9, Glycerin, Trideceth-12, C12-13 Pareth-23, C12-13 Pareth-3, Hydrolyzed Vegetable Protein, PG-Propyl Silanetriol, Panthenol, Acetic Acid, Tetrasodium EDTA, Pentasodium Triphosphate, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Pseudozyma Epicola/Camellia Sinensis Seed Oil Ferment Extract Filtrate, Pseudozyma Epicola/Argania Spinosa Kernel Oil Ferment Filtrate, Quaternium-95, Propanediol, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Extract, PEG-8, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Punica Granatum Extract, Rosemarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Musa Sapientum (Banana) Fruit Extract, Origanum Vulgare Lear Extract, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Articum Lappa Root Extract, PEG-8/SMDI Copolymer, Sodium Hyaluronate, Palmitoyl Myristyl Serinate, Sodium Polyacrylate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Biotin, Benzoic Acid, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Fragrance(Parfum), Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene
Katsokaa tämän shampoon tuoteluettelo.
HELLÄ MIETONEN SHAMPOO 350 ML
Ingredients: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Glycerin, Parfum, Citric Acid, Sodium BenzoateKumpi näistä on luonnonkosmetiikkaa?
Mun päänahkaa alkaa kutittaa myös tuosta hellä mietosesta (miten tuollaista harhaanjohtavaa nimeä edes saa käyttää?). Vettä, ihoärsytystä aiheuttavaa sulfaattia ja hajustetta. Mikä tuossa on hellää?
Kyllä hajustetta löytyy edellisestäkin shampoosta ja runsain mitoin. Mitä vähemmän aineita shampoossa, sen parempi se on. En ole koskaan Hellä Mietosella hiuksiani pessyt, mutta aion ostaa heti kun tarvitsen uuden shampoon. Eikä tämäkään paha ole, Erittäin hieno suomalainen shampoo
Ingredients: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, PEG-4 Rapeseedamide, Glycol Distearate, Decyl Glucoside, Cocamide MEA, Parfum, Laureth-10, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Formic acid, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Citronellol. Contains no silicone.
Mulla ei ole päänahka ikinä kestänyt yhtäkään Erittäin Hienoa Suomalaista Shampoota. Kolme versiota kokeiltu, ei auta
Deokivi! Juuri tänään kävin ostamassa uuden entisen tilalle. Mikään aijemmin käyttämäni dödö ei ole pitänyt hienhajua yhtä hyvin poissa saati kestänyt käytössä yhtä pitkään. Erityistä plussaa myös siitä, ettei tarvitse odottaa deon kuivumista, vaan heti levittämisen jälkeen voin pukea paidan päälle.
Crystal-deodorantti stick. Jotain suolakiveä, ei silti kirvele tai ärsytä yhtään. Hajusteeton, alumiiniton, parabeeniton ja vaikka mikä -ton. Estää hien hajun tosi hyvin, mutta ei hikoilua sinänsä, että ei ole mikään antiperspirantti kuitenkaan.
Oletko kokeillut palashampoita? Itse käytän Flow Cosmeticsin ja minusta tosi hyviä tuotteita. Löytyy eri hiuslaaduille, esim juurikin teepuuöljy- ja hamppushampoo.
Meow cosmeticsin mineraalimeikkipohja. Mutta tämä on lopetettu 😞 jos joku käyttäjä tietää vastaavan, saa vinkata 😊
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän Mossaa ja Madaraa. Oikeastaan melkein mikä tuote on heiltä sopinut. Puhdistusaineet sekä ihovoiteet. Hinnaltaan sellaisia, että pystyn niitä ostamaan. Laadultaan hyviä jos katsoo hintaakin.
Ostin kokeeksi Mossan Youth Defence yövoiteen, mutta se haisee niin pahalta, että taitaa jäädä käyttämättä. Lisäksi se ei tunnu ollenkaan ravitsevalta, on niin ohutta että häviää ihoon hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?
Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.
En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.
Sopivan sampoon tuohon vaivaan olen löytänyt apteekista: ranskalaisen Ducrayn Kelual DS sampoo. Ei se varmaan luonnonkosmetiikkaa ole, mutta toimii ja on miellyttävä käyttää.
Odylique Timeless rose kosteusvoide kasvoille. Imeytyy hyvin ja tuntuu kevyeltä ja raikkaalta kasvoilla. Hyvä, luonnollinen ruusun tuoksu.
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
Vierailija kirjoitti:
Deokivi! Juuri tänään kävin ostamassa uuden entisen tilalle. Mikään aijemmin käyttämäni dödö ei ole pitänyt hienhajua yhtä hyvin poissa saati kestänyt käytössä yhtä pitkään. Erityistä plussaa myös siitä, ettei tarvitse odottaa deon kuivumista, vaan heti levittämisen jälkeen voin pukea paidan päälle.
Suola ja vesi -liuos. Saman asian ajanut jo 10 vuotta.. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Meow cosmeticsin mineraalimeikkipohja. Mutta tämä on lopetettu 😞 jos joku käyttäjä tietää vastaavan, saa vinkata 😊
Kelpaako Lily Lolo?
Mulla ei ole kuin yksi suosikkituote ihonhoitopuolelta, se on Bybin bakuchiol ja raaskin ostaa sitä ehkä kerran vuodessa. Mulla menee se pullo kuukaudessa, joten kalliiksi tulisi käyttää koko ajan. Luonnonkosmetiikan ihonhoitotuotteissa on usein hajusteita ja alkoholia ja mun iho ei kestä kumpaakaan. Harmi. Lisäksi toki hinta vaikuttaa, ei vaan ole varaa monen kymmenen euron tuotteisiin.
Meikeistä Lily Lolon mineraalipohjaa olen käyttänyt jo yli 10 vuotta, ja sitä mulla on nytkin naamassa. :) Samoin Benecosin valkoinen kajalkynä on ihan lemppari, varmaan jo kolmas menossa. Saa punottavista aamusilmistä virkeät.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako Lily Lolo?
Mulla ei ole kuin yksi suosikkituote ihonhoitopuolelta, se on Bybin bakuchiol ja raaskin ostaa sitä ehkä kerran vuodessa. Mulla menee se pullo kuukaudessa, joten kalliiksi tulisi käyttää koko ajan. Luonnonkosmetiikan ihonhoitotuotteissa on usein hajusteita ja alkoholia ja mun iho ei kestä kumpaakaan. Harmi. Lisäksi toki hinta vaikuttaa, ei vaan ole varaa monen kymmenen euron tuotteisiin.
Meikeistä Lily Lolon mineraalipohjaa olen käyttänyt jo yli 10 vuotta, ja sitä mulla on nytkin naamassa. :) Samoin Benecosin valkoinen kajalkynä on ihan lemppari, varmaan jo kolmas menossa. Saa punottavista aamusilmistä virkeät.
Tuo maksaa 15 euroa pullo, joten on kyllä halvimmasta päästä. Ja laitat sitä ihan liikaa, jos kuukaudessa menee koko pullo! Kaksi tippaa riittää.
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Taidat olla hieman yksinkertainen? Anteeksi vain.