Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa päänahkaa kutittamaan, kun luin tämän kovasti kehutun shampoon tuoteluettelon.
Olaplex N4 maintenance shampooWater (Aqua/Eau), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Potassium Cocoyl Glycinate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Potassium Cocoate, Decyl Glucoside, Glycereth-26, Bis-Aminopropyl Diglycol Dimaleate, Cocamidopropylamine Oxide, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glycol Distearate, Sodium Cocoyl Glutamate, Methyl Gluceth-20, Acrylates Copolymer, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Amodimethicone, Citric Acid, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Polyquaternium-10, Ethylhexylglycerin, DivinylDimethicone/Dimethicone Copolymer, Polyquaternium-11, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, C11-15 Pareth-7, Laureth-9, Glycerin, Trideceth-12, C12-13 Pareth-23, C12-13 Pareth-3, Hydrolyzed Vegetable Protein, PG-Propyl Silanetriol, Panthenol, Acetic Acid, Tetrasodium EDTA, Pentasodium Triphosphate, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Pseudozyma Epicola/Camellia Sinensis Seed Oil Ferment Extract Filtrate, Pseudozyma Epicola/Argania Spinosa Kernel Oil Ferment Filtrate, Quaternium-95, Propanediol, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Extract, PEG-8, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Punica Granatum Extract, Rosemarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Musa Sapientum (Banana) Fruit Extract, Origanum Vulgare Lear Extract, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Articum Lappa Root Extract, PEG-8/SMDI Copolymer, Sodium Hyaluronate, Palmitoyl Myristyl Serinate, Sodium Polyacrylate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Biotin, Benzoic Acid, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Fragrance(Parfum), Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene
Katsokaa tämän shampoon tuoteluettelo.
HELLÄ MIETONEN SHAMPOO 350 ML
Ingredients: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Glycerin, Parfum, Citric Acid, Sodium BenzoateKumpi näistä on luonnonkosmetiikkaa?
Mun päänahkaa alkaa kutittaa myös tuosta hellä mietosesta (miten tuollaista harhaanjohtavaa nimeä edes saa käyttää?). Vettä, ihoärsytystä aiheuttavaa sulfaattia ja hajustetta. Mikä tuossa on hellää?
Kyllä hajustetta löytyy edellisestäkin shampoosta ja runsain mitoin. Mitä vähemmän aineita shampoossa, sen parempi se on. En ole koskaan Hellä Mietosella hiuksiani pessyt, mutta aion ostaa heti kun tarvitsen uuden shampoon. Eikä tämäkään paha ole, Erittäin hieno suomalainen shampoo
Ingredients: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, PEG-4 Rapeseedamide, Glycol Distearate, Decyl Glucoside, Cocamide MEA, Parfum, Laureth-10, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Formic acid, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Citronellol. Contains no silicone.
Mulla ei ole päänahka ikinä kestänyt yhtäkään Erittäin Hienoa Suomalaista Shampoota. Kolme versiota kokeiltu, ei auta
Mulla sama. Päänahka irtoaa laattoina. :(
Miksi nykyään ajatellaan että elämä on karkkikauppa?
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Fakta on, että ei ole mitään kriteerit, mikä on "luonnonkosmetiikkaa" puhumattakaan, että sellaisena markkinoitu tuote olisi jotenkin terveellisempää tai turvallisempaa kuin mikään muukaan.
Ymmärrän harmistumisesi hyvin.
Miten luonnonkosmetiikka eroaa muusta kosmetiikasta?
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä