Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~~*Enskattaret tiistaihin*~~*

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Ihan ensiksi toivotan Liven tervetulleeksi tänne odotus puolelle!! Kaikki me ollaan niistä pienistä luvuista lähdetty liikkeelle, joten rohkeasti vain kirjoittelemaan tänne aivan mahtavaan joukkoon=)

Nyt sitten omanapiseen vuodatukseeni.. eli eli, äsken sieltä perhevalmennuksesta kotiudun ja aiheena siis tänään oli synnytys ja siihen valmistautuminen. Olihan siellä jotain uuttakin tietoa ja ainakin tuli omille tiedoille varmistusta..

Meita oli seittemän odottajaa ja neljällä oli miehet mukana.. mielelläni olisin minäkin tuon avokin mukaan ottanut, vaan eipä päässyt ei=(

Yllättävän hyvä oli se synnytys video.. en tiedä onko muut nähny saman.. tämä oli keski-suomen keskussairaalassa kuvattu 2001 ja ihan oli kyllä valoittava.. mutta sitten vasta tajusin, että herranjestas, minäkin joudun ihan pikapuoliin itse siihe samaan tilanteeseen x/ Voi hurja.. melkein rupes oma synnytys pelottamaan!!

Noh, sulattelen tämän illan näkemääni ja kuulemaani ja voihan sitä huomenna jutella sitten oman neuvola tädin kanssa näistä mietteistä..

Nyt sohvalle loikoilemaan kaurapussin kera!

terkuin siru ja tiiti edelleen..[/color]

Vierailija
22/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä itsekkin " uskaltaisi" kirjoitella tänne odotuspuolelle. Lukemassa olen käynyt ahkerasti teidän kuulumisia ja tuonne kesäkuisiin olen kirjoitellutkin (olen vain sellainen ahkera lukija ja laiska/huono kirjoittelija ;) ). Eka neuvola oli 1,5 viikkoa sitten ja nyt odotellaan ekaa lääkärineuvolaa. Se on ensi viikon keskiviikkona ja torstaina on np-ultra. Etova olo on väistymässä mutta väsymystä on ilmassa (jotuisikohan tuosta kurjasta säästä mikä ulkona on...).

Synnytyskertomuksia on aina kiva lukea ja itkua samalla vääntää ;).

Nyt on pää ihan tyhjä enkä muista mitä minun piti kommentoida joten jääpi kommentoinnin kirjoittelematta (etten sekoita kommentteja ja nimiä)

Fay 12+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 16.11 klo 05.25 , 3820g, 52cm, pipo 36, juuri kotiuduttiin. laittelen kertomusta kunhan kärsin istua. ..

terv ellu ja poitsu 5vrk

Vierailija
24/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00868B]lisää vaan porukkaa tänne ettei yksin jäädä, eli siis tervetuloa Live ja Fayfiorina (meniköhän oikein..) !!!!!!!!!!!

Ja IISOT onnittelut Elinalle!!!!!!

Satelee nykyään noita vauvauutisia täällä :)

Joo, siinä mun välikommentit, huomiseen..

Riikka&d[/color]

Vierailija
25/25 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Tervetuloa kaikille uusille odottajille! Ja kiitos teille muillekin mun mielennostatuksesta! :) Nyt on tosiaan vähän parempi fiilis.. HUOM vain vähän parempi.. ;)

Käytiin Tiitiäisen kanssa neuvolassa ja olipa mukavaa! Syke oli 130 (oisko tuo nyt sit " poikasyke" vai " tyttösyke" ???), hb 122, paineet 118/60 ja sf - en muista mittaa - käyrien alalukemissa.. Ja sydänäänet oli kyllä hyvin " terhakkaat" . Hihi!

On vielä väsy ja pienoinen harmitus, joten taidan mennä suihkun kautta tutimaan. Mies aikoo tuijata futista..

Kauniita unia! Huomiseen!

Mammanalku + Tiitiäinen 20+4[/color]