Miehellä ei mitään käsitystä parisuhteesta
Hänelle parisuhde on sitä että istutaan molemmat samassa huoneessa, toinen lukee kirjaa ja toinen katsoo läppäriltä sarjaa. Joku romanttinen parisuhdeaika on täysin vierasta. Ravintolaillalliset, yhdessä sylikkäin makoilu, se että olis läsnä toista varten ei vaan onnistuSeksiä pitäisi kyllä sitten saada aina kun herran mieli vaan tekee. Hänelle seksi = läheisyys. Hermostuu, eikä tunnu ollenkaan ymmärtävän mistä puhun, kun yritän selittää että asia ei ihan näin ole.
Ajatuksia?
Kommentit (347)
Kuulostaa hyvältä mieheltä.
Itse olet outo.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet outo.
Perustele.
Ensimmäine kysymys mikä nousee mieleeni on, että mikä teutä oiekastaan yhdistää? - Vuosien kokemuksen perusteella voin sanoa, että ei se elämä ole välttämättä lainkaan huonompaa ja tylsempää sinkkuna. Ja luultavsti jopa parempaakin kuin sellaisessa suhteessa, jossa ei tule aidosti kohdatuksi ja huomatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet outo.Perustele.
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet outo.Perustele.
Perun, luin väärin.
Ei hauska mies.
Yhy yhy miehillä ei ole sitä ja tätä koska mää en pärjää ukkoni kans wää
Tuo sinun käsitys parisuhteesta on aika sairasta kun kuvittelet että elämän on pelkkää romatiikkaa ja varsinkin tuo kun miehellä ei saa olla mitään omaa kun pitäisi koko ajan olla huomioimassa sinua romanttisesti. Kaikesta päätellen taidat olla suhteellisen nuori ja asut pääkaupunki seudulla?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäine kysymys mikä nousee mieleeni on, että mikä teutä oiekastaan yhdistää? - Vuosien kokemuksen perusteella voin sanoa, että ei se elämä ole välttämättä lainkaan huonompaa ja tylsempää sinkkuna. Ja luultavsti jopa parempaakin kuin sellaisessa suhteessa, jossa ei tule aidosti kohdatuksi ja huomatuksi.
Lasten lisäksi varmaan huumorintaju, arvot ainakin osittain ja jotkin mielenkiinnon kohteet, seksi on ollut hyvää aiemmin, mutta sitten kyllästyin siihen, kun koin että sitä oli oltava aina miehen aloitteesta, eikä mies sitten halunnut antaa läheisyyttä minulle kun sitä pyysin. T. Ap
Täällä taas jotkut dillet 15v spämmää
No mikä se teidän suhteenne on, jos ei parisuhde?
Asperger?
Monet miehet on yksioikoisia, ei niillä ole kiinnostusta romanttiseen kiehnäämiseen.
Naisella on heille tarkoitus. Se yksi. Ja tietty hoitaa huusholli.
Muuten, millainen tämä mies oli tapailu- ja seurusteluvaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo sinun käsitys parisuhteesta on aika sairasta kun kuvittelet että elämän on pelkkää romatiikkaa ja varsinkin tuo kun miehellä ei saa olla mitään omaa kun pitäisi koko ajan olla huomioimassa sinua romanttisesti. Kaikesta päätellen taidat olla suhteellisen nuori ja asut pääkaupunki seudulla?
Tai manselainen ukko trollaa. :D
No tässäpä ajatuksia: Miksi v¨tussa olet ihmisen kanssa, jonka kanssa et halua olla?
Semmonen ajatus ettette sovi toisillenne ja molemmille ero ois paras ratkasu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan enemmän joku kämppissuhde. Ollaan joo toki pari, mutta intiimiä suhdetta ei ole. On jonkinlainen henkinen suhde, mutta koen että jokin puuttuu. T. Ap
Kiehnäämiset on teinien juttu. Aikuiset ei tarvitse 24/7 toiseen liimautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan enemmän joku kämppissuhde. Ollaan joo toki pari, mutta intiimiä suhdetta ei ole. On jonkinlainen henkinen suhde, mutta koen että jokin puuttuu. T. Ap
No lähde helvettiin ja etsi parempi, jos ei nykyinen kelpaa.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkinen yhteys eli mies maksaa elantosi. Siksi et voi lähteä.
Jätä se s