Nainen, oliko Tauno Palo mielestäsi komea mies?
Kommentit (244)
Hätkähdyttävän komea, olisiko hänessä ollut ripaus italialaisverta? Komeus on peritynyt hänen lapsilleenkin esim Esko Salminen ja hänen poikansa Kristo.
Komea sekä nuorena että vanhempana, ei tosin vedonnut minuun miehenä. Mutta karisma oli ihan mieletön.
Tykkään katsella vanhoja elokuvia joissa hän esiintyy, tosin mulla on muitakin suosikkeja kuten Tapio Nurkka, tyylikäs ja sanavalmis Valentin Vaalan komedioiden sankari, tai aina hyväntuulinen Olavi Reimas, kohtalokas Rauli Tuomi ja kultakutri Kullervo Kalske tottakai.
Näiden karisma ei vain yllä Taunon tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Aaah, kun saisi kerran maistaa hänenlaistaan miestä ...
Sukulaistäti pääsi kirjaimellisesti iholle, oli hieroja joka hoiti myös Taunoa.
Kyllä olisi Suomen naiset kadehtineet, jos olisivat tietäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen stereotyyppisen komea, mutta ei sillä tavalla, johon itse ihastuisin. Liian lipevän ja itsevarman oloinen. Itse tykkään vähän poikamaisemmasta tyylistä.
Matti Ranin on enemmän minun mieleeni oleva suomifilmisankari.
Sama
Matti oli kuin neiti
Vierailija kirjoitti:
Tauno Palo oli helposti kateutta herättävän komea.
komea ja miehekäs Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen yhden suomalaisen tunnetun miesnäyttelijän nimi oli, joka oli monisa mustavalkoelokuvissa ja häntä vois kuvatasanalla "kaunis" mies? Nimeä en muista, muta ulkonäkö on mielessä, laineikkaat vaaleat hiukset. 🤔
Martti Katajisto?
Juuri hän. Ihana!🥰
https://i.pinimg.com/236x/ac/ba/59/acba59ca53a7c95aa9239cf803732aa8.jpg
Ihan naisen näköinen taitaa olla niitä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Esko Salminen nuorena on enemmän minun makuuni.
Palohan on Salmisen biologinen isä.
Tosi huono näyttelijä Tauno oli, mutta ehkä nuorena melko hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Leppilampi on hämmästyttävän saman näköinen.
Karismaattisen komea.
Kannattaa mennä Specsaversille jos olet tosissasi tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitan Tauno. Tuure Boelius on enemmän minun makuuni.
Ei voi kutsua mieheksi.
Miehet eivät ole kaikkien makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen stereotyyppisen komea, mutta ei sillä tavalla, johon itse ihastuisin. Liian lipevän ja itsevarman oloinen. Itse tykkään vähän poikamaisemmasta tyylistä.
Matti Ranin on enemmän minun mieleeni oleva suomifilmisankari.
Sama
Åke Lindman taas mun. 🥰
Åke oli melkoinen kusipää niille jotka koki kilpailijakseen.
Vierailija kirjoitti:
Komea sekä nuorena että vanhempana, ei tosin vedonnut minuun miehenä. Mutta karisma oli ihan mieletön.
Tykkään katsella vanhoja elokuvia joissa hän esiintyy, tosin mulla on muitakin suosikkeja kuten Tapio Nurkka, tyylikäs ja sanavalmis Valentin Vaalan komedioiden sankari, tai aina hyväntuulinen Olavi Reimas, kohtalokas Rauli Tuomi ja kultakutri Kullervo Kalske tottakai.
Näiden karisma ei vain yllä Taunon tasolle.
Tapio Nurkasta ja Olavi Reimaksesta tuli mieleen Tauno Majuri, joka oli noiden mukana myös usein Lea Joutsenon vastanäyttelijä. Majuri ei ehkä ole valokuvissa niin komea, mutta elokuvissa oikein komea ja miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Huono näyttelijä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsitko Tauno Palon henkilönä?
Et tuntenut.
Tunsit hänet vain näyttelijänä, ja näyttelijänä tietyissä elokuvissa.Sen perusteella nyt louskutat täällä leukojasi, jotta Tauno Palo oli liian lipevä ja itsevarma.
Tietenkin oli niissä rooleissa, joissa näytteli.
Se on aina elokuvan ohjaajan ja elokuvan maksajan valinta, keitä henkilöitä elokuvaan valitaan näyttelijöiksi. Ja millaista roolia he esittävät. Ja miten roolimsa esittävät.
Tauno Palohan oli koko elämänsä äärimmäisen sydämellisen ihmisen maineessa. Liki jokainen hänet tuntenut vakuutteli samaa.
Mieheni oli aikoinaan matkustajalaivalla töissä ja siellä oli Palon poika Jukka-Pekka vetämässä aina jotain visaa tai mikä kilpailu se nyt olikaan. Mies kertoi, että eipä ole niin tavallista ja ystävällistä koskaan vielä tavannut, ja siellä oli vaikka minkälaista diivailijaa esiintymässä. Kaikki muutkin tykkäsivät, oli ihana persoona. Ja mieheni sanaan on luottaminen ollut aina. Joten eiköhän tuo mennyt jo geeneissä. Esko Salminenhan on myös sellainen lutunen.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon aikaan oli tietty tyyli näytellä, ja ohjaajat omasta mielestään suorastaan ylijumalia.
Oli joko rillumareitä, yli-imelää kosiskelua tai sitten huumaavan ja kovan musiikin säestämää draamaa. Eipä siinä oikein omia ideoita tai vaihtoehtoja ollut. Nykyään taiteilijat ottavat omia vapauksiaan ja monestihan tämä onkin todella hyvä asia. Joillain vaan menee koomisuuden tai teatraalisuuden puolelle, kun yliyrittäminen ottaa vallan. Oliskin mielenkiintoista nähdä tämän päivän Tauno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden karisma ei vain yllä Taunon tasolle.Tapio Nurkasta ja Olavi Reimaksesta tuli mieleen Tauno Majuri, joka oli noiden mukana myös usein Lea Joutsenon vastanäyttelijä. Majuri ei ehkä ole valokuvissa niin komea, mutta elokuvissa oikein komea ja miehekäs.
Älkääs unohtako Jussi Jurkkaa. Oli roiston rooleissaan loistava. Eikä se ensirakastajanakaan hullumpi ollut. Omalla seksikkäällä tavallaan.
Ja minä Vili Auvisesta