Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oliko Tauno Palo mielestäsi komea mies?

Vierailija
16.02.2023 |

?

Kommentit (244)

Vierailija
21/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa kyllä. Muista ominaisuuksistaan en sitten niin välitä.

Vierailija
22/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno oli vissiin aika iso nimi 1950-luvulla, koska muistan eräästä Pekka Puupää -filmistä Justiinan sanoneen miehelleen: - Minä aion karata Tauno Palon kanssa etelä-Amerikkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen stereotyyppisen komea, mutta ei sillä tavalla, johon itse ihastuisin. Liian lipevän ja itsevarman oloinen. Itse tykkään vähän poikamaisemmasta tyylistä.

Tunsitko Tauno Palon henkilönä?

Et tuntenut.

Tunsit hänet vain näyttelijänä, ja näyttelijänä tietyissä elokuvissa.

Sen perusteella nyt louskutat täällä leukojasi, jotta Tauno Palo oli liian lipevä ja itsevarma.

Tietenkin oli niissä rooleissa, joissa näytteli.

Se on aina elokuvan ohjaajan ja elokuvan maksajan valinta, keitä henkilöitä elokuvaan valitaan näyttelijöiksi. Ja millaista roolia he esittävät. Ja miten roolimsa esittävät.

Ok, en ymmärrä kommenttiasi. Minä vastasin rehellisesti. Toki ymmärrän, että näyttelijä vetää roolia. Se rooli ei vetoa minuun. Ei se tarkoita, että pitäisin Paloa huonona ihmisenä.

Vierailija
24/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Tauno Palolla olisi ollut kielitaitoa, aineksia olisi ollut Hollywoodin tähdeksikin.

Tokkopa. Eipä siellä ole tuohon aikaan noussut staroiksi brittejä lukuunottamatta juurikaan ulkomaalaisia.

Vierailija
25/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, ja karismaattinen.

Varmasti IRL vielä kymmenkertaisesti enemmän.

Vierailija
26/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuorena komea, mutta ei sen näköinen mistä minä tykkään. Alain Delon oli enempi sen tyyppinen mikä itseä viehättää. Samoin joissain vanhoissa filmeissä näkyy joskus komeita sivuroolinäyttelijöitä, ja sama oikeastaan ollut näihin päiviin saakka. Päärooleissa on harvoin ketään tosi komeita.

Vierailija
27/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli todella komea. Komeita olivat myös Olavi Virta, sekä Reijo Taipale.

Vierailija
28/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen yhden suomalaisen tunnetun miesnäyttelijän nimi oli, joka oli monisa mustavalkoelokuvissa ja häntä vois kuvatasanalla "kaunis" mies? Nimeä en muista, muta ulkonäkö on mielessä, laineikkaat vaaleat hiukset. 🤔

Vierailija
29/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno oli komea, moniin muihin aikalaisensa verrattuna luonteva näyttelijä ja kohtalainen laulaja, joten ei ihme, että hän oli suosiossa ylitse muiden.

Vierailija
30/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen stereotyyppisen komea, mutta ei sillä tavalla, johon itse ihastuisin. Liian lipevän ja itsevarman oloinen. Itse tykkään vähän poikamaisemmasta tyylistä.

Jussi Jurkka?

Jussi Jurkka oli kuuma kaikessa hoikkuudessaan ja ylimielisyydessään..

Jussi Jurkka oli loistava näyttelemään fanaattisia miehiä. Ulkonäöllisesti olen aina suhtautunut häneen neutraalisti: ei komea eikä ruma.

Vierailija
31/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, mutta ei omaa tyyppiäni.

Vierailija
32/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli hyvännäköinen. Charmikas!

Vierailija
33/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti Ranin on enemmän minun mieleeni oleva suomifilmisankari.

Sama

Tauno Palo + Matti Ranin + Helge Herala = rutkasti silmänruokaa.

Vierailija
34/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen yhden suomalaisen tunnetun miesnäyttelijän nimi oli, joka oli monisa mustavalkoelokuvissa ja häntä vois kuvatasanalla "kaunis" mies? Nimeä en muista, muta ulkonäkö on mielessä, laineikkaat vaaleat hiukset. 🤔

Leif Wager varmaan.

Vierailija
35/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leif Wager?

Vierailija
36/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martti Katajisto?

Vierailija
37/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno Palo oli paitsi komea mies, myös sosiaalinen ja oli hyvä ystävä esim Mika Waltarin kanssa, Vastanäyttelijänsä Ansa Ikosen kanssa eivät olleet koskaan töiden ulkopuolella läheisiä, eikä kemiat kohdanneet.

Vierailija
38/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Ei uskoisi Saara Raninia Matin äidiksi. Hän ei todellakaan ollut mikään kaunotar. Sen sijaan Matti oli kyllä komea.

Vierailija
39/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Tauno Palolla olisi ollut kielitaitoa, aineksia olisi ollut Hollywoodin tähdeksikin.

Tokkopa. Eipä siellä ole tuohon aikaan noussut staroiksi brittejä lukuunottamatta juurikaan ulkomaalaisia.

Ruotsista naisia, Greta Garbo, Ingrid Bergman, Liv Ullman.ym.

Vierailija
40/244 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Ei uskoisi Saara Raninia Matin äidiksi. Hän ei todellakaan ollut mikään kaunotar. Sen sijaan Matti oli kyllä komea.

Jos oli tullut isäänsä.