***HAAVEILIJAT VIIKKOON 47***
Tansem, joop. Pitäs alottaa uus pino. :) Pitäskö meidän tehä sellanen esittelypino kans, jos jotku uudetki haluais tulla tänne jäkättään meidän kans? Mitä mieltä porukka on?
Kommentit (30)
Nyt jopa saatan alkaa uskomaan että kannustuksenne on ihan totta..
Mutta yritän olla rohkeampi.. Ehkä tulen joku kirjoittelemaan teille, että olen löytänyt itselleni miehen..
KP
You go GIRL!! :D Toivotan sulle tosi paljon onnea matkaan!
Missäs kaikki muut on? Haloo...?
Omaan napaa taas sen verran, et täti (ylläri pylläri) on myöhässä TAAS. Nyt siis kp 32/28-30. Jaaahah. Tämä mua ärsyttää niin paljon. Sit ku saa aina jännätä. Mehän ei käytetä mitään muuta ehkäisyä ku kumia ja sekin laitetaan aina jonkun ajan kulutta ku ollaan tohistu. Noh toisaalta, täähän on sellasta veren nenästä kerjäämistä. ;)
Tulkaas nyt kirjotteleen viikonlopun kuulumisia!!! :) JA missä on SNOWFLAKE?
-Kinttu-
Täällähän näköjään jännätään jo muutakin kun tärppiä;) Täytyykin yrittää (todellakin yrittää) käydä täällä useemmin, nyt kun on jännättävänä myös miehen löytyminen:) Tsemppiä oikein kovasti, alku ainakin vaikuttaa jo hyvältä!!
Tunnustusta pukkaa: huomasin että tänä viikonloppuna olis ovisviikonloppu joten olen tässä nyt " ruinannut" mieheltä varaslähdön ottamista:) Eihän tässä nyt oo sinne joulukuuhun kun se muutama hassu päivä, joten miksi heittää hyvä ovis hukkaan?! Voi, kun saisin sen tuolle miehelle taottua päähän:/ Itsepäisiä ollaan molemmat joten vielä tästä asiasta väännetään oikein kunnolla;)
Taidanpa lähteä jälleen " ruinaamaan" kun poikakin on sopivasti päiväunillaan;D
-lappanen-
Naiselliset avut vaan kehiin ja peittoja pölisyttämään! ;)
Mekin onnistuttiin tohiseen oviksen aikaan, et et.. :) Mä kyllä luulen, et täti on ihan nurkan takana kyyläämässä seuraavaa uhriaan. :)
Nyt alkaa mulla taas tuleen tää " entäjossittenkinonhanseainamahdollista" -neuroaminen. :) Prhanan täti. Jos jollakin on täti ollu kylässä, huikatkaapa se tänneki päin. Nyt on yks paikka kierrosta jääny väliin. :)
Edelleen missä kaikki on?
Kiharapää: Siitä se lähtee..Tsemppiä miehen metsästykseen:) Varmasti onnistuu aiemmin ku 30 vuoden päästä:)
Kinttunen: Sullako oli täti kateissa? Plussaonnea!
On se,kun tän ikäsenä toi pääkoppa on jo niin laho,ettei asiat pysy muistissa millään..
Mut meille ei mitään uutta..Mieheltä oon vähäsen asiasta kysellyt ja sanonut että miettis vielä..
Lappanen: Meillä myös etenkin mies on tosi kovakallonen tapaus, ehkä vähän itsekin, ainakin joissain asioissa:)
Mies on taas huomenna( tai jo yöllä) lähössä sinne kauas:( Tällä kertaa menee omalla autolla, ku muuten menis vähän säätämiseks tuo junien ja linkan aikataulujen yhteensovitus. Aamul klo 8 pitää jo olla siel. Nyt sitten saa viel pelätä, et jos se ajaa kolarin/ nukahtaa rattiin yms.
Uusi oli taas tullut keskuuteemme, tervetuloa, Pohjankruunu!
Te olette liian ihania haaveilijat.. Taitaa tuo pääni olla pilvissä.. Mutta ei mitään vielä ole tapahtunut.. Toisaalta en jaksa kunnolla uskoa ennenkuin jotain tapahtuu.. Mutta alkaa tepsimään teidän kannustukset.. Kyllä se pikkuhiljaa alkaa se mieli muuttumaan..
Nyt puhun puhelimessa yhden miehen kanssa..
KP
Nopeesti tuun ilmottelemaan itsestäni ennen nukkumaan menoa. En oo päässy kirjottelemaan, kun nämä sivut ei oo päästänyt mua kirjautumaan sisään koko viikonloppuna :/
Nyt tulin vielä ennen nukkumaan menoa lukemaan niin huomasin et nyt pystyn kirjautumaan, mutta en nyt jaksa enää mitään tämän kummasempaa kirjotella. Huomenna yritän sitten ajatuksella kirjotella enemmän jos pääsen kirjautumaan.
Hyvää yötä!
ps. Kinttunen: mullakin menkat pari päivää myöhässä, mutta mulle tyypillinen menkkoja edeltävä tiputtelu on jo alkanut... huomenna varmaan alkaa sitten menkatkin.
Juuri tulin kotiin baarista ja yhtä miestä tapaamasta.. nyt meni aika hyvin.. Mutta olisi eriasia jommankumman luona ja lähellä toista.. nyt näimme sellai et hän oli autossaan ja mä seisoin kadulla auton vieressä..
KP