Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAVEILIJAT VIIKKOON 47***

20.11.2006 |

Tansem, joop. Pitäs alottaa uus pino. :) Pitäskö meidän tehä sellanen esittelypino kans, jos jotku uudetki haluais tulla tänne jäkättään meidän kans? Mitä mieltä porukka on?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem; Juu,mun mies on sit n.9kk tässä lähistöllä sivarissa,joten tää 2vk ois kestettävää.

Kinttunen; Niin,muilla voi olla toinen osapuoli vaikka ulkomailla töissä tms. ja meitsi pillittää 2viikon takia. Ei miusta vaa ois tuommoiseen kaukosuhteeseen. Vaikka kaipa sekin on totuttelukysymys,vai?

BB-kysymykseen en osaa minäkään vastata,kun en ohjelmaa katso.

Ja anteeks vaan kaikille,tais olla mun moka,kun siihen vanhaan pinoon kirjottelin..Enpä älynny katsoa sen tarkemmin:)

Nyt aamukahvin/puuron kaittoon..

Vierailija
2/30 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen vaan kirjottelen, kun pitää kahekstoista mennä kouluun...Ei kyllä " yllättäen" taas huvittas yhtään...

[b]Kintunen:[/b]

Jos oot Kinttunen saanut energiaa ONT:n tekoon niin lähettelehän tänne mullekin ylimääräistä opiskeluinnostusta!

Voishan sen esittelypinonkin tietysti tehä, mutta nyt on kyllä ollut aika hiljasta täällä, niin en tiedä oisko siihen kovin montaa tulossa? Mun puolesta kyllä voidaan semmoinen tehä :)

Jaahas, nyt tyhjeni aivot enkä keksi enää mitään sanottavaa ;) Yritän vielä illalla töitten jälkeen keretä jotain kirjottelemaan. Hyvää tiistai päivää kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä se Milenna se pari viikkoa menee...kyllähän meillä noi " erossa olo" pätkät on ollu aika stressaavia alkuun, mut sitten siihenkin alkaa tottumaan ja sit taas tuntuu olla tosi oudolta yhdessä. :) Aina palaamisen jälkeen tulee sellanen suuri romantiikan puuska ja kaikki on samalla tavalla ku sillon ku alettiin seukkaileen..kaikki likaset bokserit vaatekaapin nurkassa on hellusia jne.. ;) Totuus iskee aina jonki ajan päästä. :) Mutta siis, on se aina yhtä pyllystä. Oli kyse sitten kahdesta viikosta tai puolesta vuodesta.

Tansem >>>ZZZUUUUUM>>>!!!. Opiskelusäde lähti just sinne päin. :D Energiaa kehiin. Mä tulin just töistä ja käyn jokseenki ylikierroksilla..muuta kuppi kahvia liikaa. Niin siitä esittelypinkasta vielä sen verran, et onhan niitä tosiaan ollut ja aina jonki verran käy uusia pyörähtään, mut nekin häviää aina jonnekki data-avaruuteen. :)

Mun pitää nyt lähtä ottaan ruoka uunista. Palstailen taas sitten illemmalla. :)

Vierailija
4/30 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo kaks viikkoa menee varmasti tosi äkkiä. Itsellä ainakin 2 viimeistä viikkoa aina ennen lomia meni kuin siivillä ja nythän mies kotiutuikin sitten kokonaan rauhanturvaajahomista. On niin ihanaa ku on taas suomessa mutta onhan se outoa kun se on koko ajan täällä ja saa apua vauvan hoidossa ja pääsee välillä käymään ruokakaupassa yksin =)

Masu on jostain syystä nyt turvoksissa ja ihan ku olis pieni vauvamasu, sitä se on nyt kans jaksanu taputella vaikka kuukaus sitte tein negatestin. Varsinainen yritys olis tarkotus kyl aloittaa vasta ensvuoden puolella. Ehkä helmikuussa, miten mun töiden kanssa sopii.

Omakotitaloki olis kyllä ihana ennen toisen syntymistä ja löysinki tänään yhden kivan mutta ehkä sekin sitten keväämmällä kun kauppa vilkastuu.

Vierailija
5/30 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiks!

Me ei ollakaan vielä sun kans niinkään poristu.. :) Missäs päin sulla mies oli RT-hommissa ja kuin kauan? Mulla on ollut Kosovossa ja nyt laittoi taas sitoumuksen vetämään. Blaaaahhh... :)

Vierailija
6/30 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume vaivaa kyllä.. Varsinkin kun kummilapseni syntyy minä päivänä tahansa ja pääsen sitä pikkuista katsomaan.. Mä haluan sen oman nyytin, mutta eipä ole oikein yksin asiaa..

Mutta olisin niin valmis jo aloilleen asettumaan.. Onneksi sentään jo pääsin muuttamaan pois kotoa..

Nyt kuitenkin koitan nauttia vapaudesta..

Hauskaa viikkoa kaikille..

Vierailija
7/30 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei taida kyllä enää mikään aamu olla, mutta kun itse nousin vasta reilu tunti sitten ja mies nukkuu vielä edelleen. Mentiin kyllä puolen yön aikoihin nukkumaan, mutta meillä onkin tosi hyvät unenlahjat...

Kinttunen:

Kovasti yritin pyydystää lähettämiäsi opskelusäteitä, mutta en tainnut saaha kiinni...Viikon ja kolmen viikon päästä ois tentit, joihin en oo vielä saanut alotettua lukemaan, vaikka viime viikolla ja viikonloppuna ois ollut hyvin aikaa :/ Nyt oon taas luvannu olla töissä iltavuorossa, ja en ikinä saa herättyä niin aikasin että kerkeisin/jaksaisin kunnolla lukee. Harmi, kun miehes pyrkii taas maailmalle hommiin, mutta etköhän taas totu pian siihen, tsemppiä!

Kiharapää:

Oih, varmaan ihanaa saada semmoinen pikkuruinen kummilapsi, mutta nostaahan se varmasti omaakin vauvakuumetta lisää.

Sera-82:

Onnittelut miehen " takaisin" saamisesta sieltä maailmalta :)

Milenna:

Mites on arki sujunut ilman miestä? Vieläkö mahdoton ikävä kaivertaa mieltä vai joko alat tottua? Nopeasti se pari viikkoa menee ja sitten vasta onkin ihanaa, kun saat miehen takas kotiin! Tsemppiä sullekin :)

Kohta joutuu taas lähtemään töihin ja sitten ei taas kerkee enää mitään tänään tehdä, voi kun nää päivät kuluu näin nopsaan, tuntuu etten kerkee pysytellä ajan kulun mukana ollenkaan ;)

Vierailija
8/30 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden oli Kosovossa. Paitsi et me ollan seurusteltu vasta keväästä asti.

Vierailija
9/30 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tämä sellainen pino jossa haaveillaan perheenlisäyksestä mutta aktiiviyritys ei ole vielä päällä? Jos osuin oikeaan niin tässä olisi yksi uusi tulokas. :-)

Sen verran taustatarinaa että lapsia on 2 kpl:tta, -01 syntynyt poika ja -04 syntynyt tyttö. Kolmannesta siis haaveilen mutta yritys siihen suuntaan aikaisintaan vuoden/parin päästä. Mies kyllä suostuisi vaikka heti mutta haluan tuon esikoisen ensin koulutielle. Olen ollut kotiäitinä tuolta -01 vuodesta alkaen ja vähän opiskelu houkuttelee, siksikin kolmoshaaveet vielä jäissä. Mutta tässä pikaiset kuulumiset. Se esittelypino olis ihan kiva että " tutustuisin " muihin palstaileviin.

Vierailija
10/30 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juups. Ihan oikeaan paikkaan oot tullut. :) Kovat käännytykset meillä on täällä ollut nyt käynnissä ja tää meidän porukka on suurin piirtein vuoden ikänen. Tervetuloa vaan tänne palstaileen! :)

Voi Kiharapää, varmasti on ihana pikku muksu tulossa kummilapseksi. Oma kummimuksu on nyt jo 6 v, mutta sillä on maailman suloisin pikkusisko, joka täytti just 2 v. Eli ihan omiaan ruokkimaan mun vauvakuumetta.

Tansem, mullakin on ihan käsittämättömiä ongelmia nousta aamulla. Mä syytän syksyä siitä. Itsehän siis en ole laiska tms.. ;)

Vierailija
11/30 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannalle tervetuloa, meillä onkin aika samanlainen tilanne. Minulla on kaksi lasta poika -03/01 ja poika 05/05, kolmosta kuumeilen, yritys alkaa vuoden tai kahden sisällä ja ensi syksynä opiskelemaan kunnolla. Tämän kuopuksen pidän kuitenkin kotona, ainakin 2007 vuoden loppuun ja sitten töihin. Haluan olla töissä vähän aikaa ennenkuin aloitetaan yitys.

kiharapäälle onnittelut kummilapsesta, on ne vaan niin ihania ja vauvoja kun näkee nousee vauvakuume entisestään.

Kinttunen ja Tansem: täällä yksi, jonka on NIIN vaikea nousta aamulla sängystä. Syksyä ja nuhaa syytän (kummasti se on kesälläkin vaikeata nousta 7-8 aikoihin)

Menin sitten (ääliö) lukemaan odotuspalstaa ja kuume nousi 100%. Ei pidä mennä lukemaan sitä.

Olen jostain onnistunut saamaan flunssan, eli aika kökkö olo juuri nyt, junnullakin nokka valuu, muttei onneksi sen kummampaa.

Opiskelusäteitä kaikille niitä tarvitseville

Juu, täytyy mennä pojuja katsomaan, ovat epäilyttävän hiljaisia

Mareila

Vierailija
12/30 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hankaluuksia saada itteni revittyä ylös joskus 10 aikoihin.. :) Kauheita ovat ne päivät, jollon meen aamuvuoroon. Luojan kiitos, teen iltaa enemmän, joten mun täytyy selvitellä itteni vasta klo 15 töihin. Huomenna ois taas sit duunia...se on niiiiiin aivot narikkaan touhua ja palkka ei oo raponen, mutta toisaalta eihän sitä opiskelijana saa tienatakaan yhtään. Ei sitä kestäkään ku tän vuoden loppuun...et muutama viikko sit enää. :) Jei!

Mitäs muilla on joulusuunnitelmissa? Meillä vietellään nyt ekaa joulua yhessä kotipaikkakunnalla ihan silleen, et asutaan täällä. Monta vuotta kun on menny reissatessa niin sekin on vaihtelua. Ukko varmaan on duunissa aika paljon, mut noh. Uudeksi vuodeksikaan ei oo mitään suurempia suunnitelmia, normaalisti ollaan menty kavereiden mökille Lappiin, mut nyt miehen työt estää sit sen. Saattaapi olla, et käydään jossakin lautailemassa, meiltä ei oo ku joku puolentoista tunnin matka lähimpään suurempaan keskukseen. :) Ketään muita lautailijoita meidän porukassa? Mulla pyörähtää nyt 13. vuosi!! :D

Mutta mutta, leidit. Meidän uudessa luukussa on sauna(ja siitä johtuen törkeen kallis vuokra), joten mä lähen nyt naatiskelemaan sinne. :)

Vierailija
13/30 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten aina, olemme kotona jouluaaton, minun vanhempani tulevat meille ja syödään ja juodaan itsemme tainnoksiin. Jei tänä jouluna voi juoda viiniä (ellei ihmeitä satu) tosin eipä sitä kärsi paljoa juoda, mutta silti. Joulupäivänä menemme isälleni ja äidilleni/tädilleni ja samaan paikkaan kokoontuu tätini, kolme serkkuani, sisareni ja ehkä mummoni. Tuo joulupäivä aiheuttaa vaan kauhun väristyksiä, mennään ilmeisesti minun tädilleni ja siellä on koristeesineitä+karkkia paikoissa mihin junnuu ylettyy, eli hemmetin kiva päivä tulossa

Kinttunen: Jos MINÄ saisin valita, nukkuisin sinne 10-12 aamulla, mutta pojut ovat erimieltä asiasta. Sauna on ihana, minä muistan kuopusta odotteassa istuin JOKA päivä saunassa (siis loppuraskaudessa) ja ai, että se oli ihanaa. TÄllä meillä ei ole saunaa (muutettiin kun pojat olivat 4 ja 4kk) ehkä sitten seuraavassa kodissa on taas sauna, kunhan tästä muutetaan

Nyt poistun takavasemmalle

Mareila

Vierailija
14/30 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan.. Onko kivaa saada kummilapsi.. Mutta voin sanoa, että toisaalta olen kaverilleni kateellinen, koska hänelle se on jo toinen..

Olisi niin kivaa ollut, jos oltais oltu samaan aikaan kotona.. Me niin ajateltiin, et olis ollut mukavaa..

Mutta eihän mun elämässä mikään mene niin kuin haluaisin..

Tuskin saan edes vakipaikkaa..

KP

Vierailija
15/30 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharapää, katse vaan reippaasti tulevaisuuteen!! Kyllä se siitä. :) Sä muistaakseni oot vielä aika nuorikin niin on ainaski aikaa vielä, ettei tuo biologinen kello ihan niitä viimeisiä sekunteja raksuta. :) Vaikka kyllähän sen varmasti jokainen tällä palstalla notkuva tietää millasta se on elämä vauvakuumeen kans. Sitä vaan niin kovin haluais sen oman pikkusen nyytin...

Huuooooooooh. Pitäs taas mennä töihin..voi pylly. Se on niiiiin palikkahommaa tosiaan ja ei mitenkään mun omaa alaa. Just sellasta mitä tässä ONT:n ohessa voi näperrellä. Ihan huuhaa juttu muuten. En tiiä, tekis niin mieli vaan ottaa loparit, mutta toisaalta sitä kestää vaan vuoden loppuun, et jos sit ihan vaan sinnillä vetäs loppuun.

Laitoin tuossa just taas läjän työhakemuksia eteenpäin, et jos sais töitä sitten ku on paperit koulusta. Toivossa on hyvä elää! :D

Vierailija
16/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,onhan tää arki sujunut, ja naurettavaa tää mun ruikutus,kun mies pääsee nyt viikonlopuksi kotiinkin. Mut kun tämmöiseen erotilanteeseen ei oo joutunut paljookaan aiemmin niin tuntui vaan niin rankalta. Mut kiitokset kaikille tsempityksistä, tottahan se on että kaikkeen tottuu. Kuitenkin saatte taas maanantaina kuunnella mun uutta valitusta,kun mies joutuu taas lähtee..Koitan olla valittamatta:)

Tervetuloa uusille!

Kinttunen taisi pistää kyselyn joulunvietosta..Me ollaan vietetty kaikki meidän yhteiset joulut jomman kumman vanhempien luona. Yleensä aatto ollaan oltu miehen vanhemmilla,(heillä kun on sen verran pieniä vielä talossa,että on pukkikin käynyt) ja seuraavana päivänä sit menty mun vanhemmille.

Nyt en sitten tiiä, kun miehen vanhemmille se ero tuli, että mennäänkö sinnepäin. Varmaan vaihteeksi mennään mun porukoille tai sit laitetaankin omaa joulua meidän kotiin.

Mä oon lasketellut joskus, mut ei oo vaan päässyt nyt useaan vuoteen. Yläasteella käytiin ihan luokkaretkellä Lapissa laskettelemassa, mut sen jälkeen tosiaan on jäänyt.

Nyt pitää mennä taas vaipanvaihdolle, ja vois päiväkahvitkin keittää.

Vierailija
17/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikista eniten minua harmittaa kun olen yksin, niin tuntuu jotenkin vielä kaukaisemmilta nuo jutut.. Koska ensin tarttis löytyä se oma kulta.. Mutta ehkä se joskus 30 vuoden päästä koittaa mullekin..

KP

Vierailija
18/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan nyt oikeessa paikassa? Ihan hukassa olen, kun on niin kovin monta ketjua eri nimillä. Tilanne on tämä: minä 23, avomies 22. Kummallakin opiskelut kesken. Mulla kamala vauvakuume! Välillä oikeen ahdistaa, kun oon aina halunnu lapset nuorena, ja pian täytän jo 24... enkä usko, että niitä lapsia noin vain tehdään. (vanhemmilla oli kuulemma aikoinaan ongelmia lapsen saannissa.) Miekkonen haluais naimisiin ennen lapsia, mikä on tietty ihan järkevää, mutta kun yritän puhua häistä niin ei sano mitään. Kuitenkin sanoo, että ei niin kauaa mun tarvis enää odottaa, mutta ei voi sanoa aikaa, että milloin meillekin lapsia! Sekin helpottais, että sais tietää, että saako tosissaan alkaa kuumeilla vuoden vai kahden päästä. huoh.

on tämä vaan kamala tauti! :)

Vierailija
19/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vielä ollaan, vaikka hissukseen olenkin viime viikot ollut. Pitää vähän kiirettä töissä, kun ollaan aloitettu jo joulunajan valmistelut. Kovasti adventtikirkkoa ollaan järjestämässä oltu samoin kuin joulukirkkoa ja joulujuhlaa. Tarttuu tuo lasten joulunodotus itseenkin:) Saatiinkin tänä vuonna jo hyvissä ajoin päätettyä mitä jouluna teemme. Tänä viikonloppuna sitten alkaakin tuo pikkujoulurutistus...puoleen väliin joulukuuta on joka viikolla vähintään yhdet pikkujoulut.

Ne ketkä minut muistaa varmasti muistaavat myös sen, että meillä tuo yritys pääsee alkamaan joulukuussa. Innoissani siis jo oottelen kuun vaihtumista, jos vaikka jo ekasta kierrosta tärppäis:) En kyllä tuohon ole kovinkaan paljon toivoa laittanut ja enempi olenkin aatellut sen pikkukakkosen syntyvän loppu vuodesta, jos hyvin käy.

Meillä on tässä muutenkin ollut vähän ylimääräistä jännitystä elämässä. Mies on ollut lähdöllään nykyisestä työpaikastaan ja kävikin jo haastattelussa toiseen työpaikkaan. Siinä vaan olis sellanen juttu, että eka puoli vuotta pitäis olla toisella paikkakunnalla koulutuksessa. Ja tietenkin tämä toinen paikkakunta on tasan toisella puolella Suomea!! Vähän ollaan tässä sitten jännätty kuinka käy, saako mies tuon työpaikan ja tuleeko meille vielä muuttokin eteen. Toisaalta nyt olisi hyvä sauma lähteä se puoli vuotta viettämään, mikään ei täällä pidättele.

Vaan nyt menen nukkumaan, teen vaan ensin tuohon lattialle petin miehelle. Saa mennä siihen patjalle nukkumaan, kunhan kotiutuu saunaillastaan;)

-lappanen-

Vierailija
20/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi, Kiharapäälle. Kyllä se mieskin sieltä jostain ilmaantuu kuvioihin, eikä varmana mee 30 vuotta. :)

Pohjankruunulle tervetuliaistoivotukset, oikiassa paikassa oot. Täällähän meitä on monta. :) Osa tsemppaa sitä, että sais miehen taipumaan ja osa toivoo, että jollakin ihmeellä ois tärpännyt. ;)

Ja sitten vielä Lappaselle, että tsemit yritykseen ja toivottavasti tärppää mahdollisimman nopiaa. Sun pitää sit raportoida meille, et missä mennään! :)

Meillä kävi just miehen sisaruksia vinkumassa meitä baariin ja viihteelle, mut eih...eieieeieiei. On tullu sen verran paljon notkuttua baarissa viime aikoina (pari kertaa kuussa,huih! :) ), et eih. Pari perjantaibisseä tuli juotua. Kyllä ne mestat on jo nähty. :)