Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autetaan Lintilää keksimään selitys, jolla saadaan viimein tuo kiemurtelu tyylikkäästi päätökseen!

Vierailija
16.02.2023 |

Palstalaisilla on tunnetusti mielikuvitusta mielin määrin, joten lyökäämme viisaat päämme yhteen ja päästetään ministeriparka tuskistaan! Miten tunnustetaan, että sormi saattoi ehkä sittenkin hieman lipsahtaa ja viesti tuli lähetettyä ihan itse ilman, että uskottavuus menee ihan kokonaan? Ideoita?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeni atomit järjestäytyivät spontaanisti niin että saivat aikaiseksi meemin lähtemisen tililtäni. Nykyinen tiede ei vielä osaa selittää kaikkia kvanttitason ilmiöitä ja tämä tällainen on täysin mahdollista, joskin epätodennäköistä. Minulla kävi vain uskomattoman huono tuuri.

Vierailija
22/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika sanoi että lintilä olisi voinut lähettää tuon, mutta kun lintilä sanoo, ettei ole, niin hän usko senkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kännykästä lähtee älyttömiä kommentteja joita en varmasti ole lähettänyt. Pois se minusta

Vierailija
24/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös send ole suomeksi poista?

Vierailija
25/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vois sanoa vaikka olevansa anti-Väinämöinen ja siksi laulaa itseään suohon.

Vierailija
26/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilä: No niin, heh. Kokeilin vain oletteko hereillä. Eli meneekö läpi, etten muka olisi lähettänyt viestiä. Läpäisitte testin. Hyvä, tieturva on siis kunnossa. Jatkakaa samaan malliin. Asia on nyt loppuun käsitelty.

Vierailija
27/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään. Keskustan pm ( 5 pv). Joutui lähtemään kun oli saanut faksin jota ei ollut tilannut

Vierailija
28/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiristettiin ja oli pakko lähettää jottei yksi nainen kerro mun vaimolle.

Vierailija
29/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilä voisi kertoo olevansa näkörajoitteinen, eikä voinut tietää mitä lähetti ja minne. Loppuelämä sitten julkisuudessa aurinkolasit päässä ja valkoinen keppi kourassa (poliitikolle helpompi keissi kuin myöntää virheensä)

Vierailija
30/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli yllättäen ja pyytämättä. Ja meni kans.

Vierailija
31/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joku lipsahdus. Joku lähetti sen ja mä vaan vahingossa painoin jakonappulaa kun oli just kiireitä. En edes katsonut sitä.

Vierailija
32/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies pitää aina pelastaa? Onpa hassun hauskaa, pojat on poikia ja silleen. Jos joku nainen (vaikkapa Sanna) olisi laittanut tuollaisen viestin, niin hänet olisi kivitetty.

Vierailija
33/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tykätä meemistä tai jakaa sen eteenpäin jollekin, mutta jakoi koko ryhmälle? Tai avustaja käytti tiliä

Vierailija
34/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies pitää aina pelastaa? Onpa hassun hauskaa, pojat on poikia ja silleen. Jos joku nainen (vaikkapa Sanna) olisi laittanut tuollaisen viestin, niin hänet olisi kivitetty.

Sanna on laittanut boomeriviestiä, ollut tavoittamattomissa samalla kun kreisibailannut baarissa korona-aikana, ollut jauhojengin videolla jne. Miksi nyt Lintilä pitää kivittää yhdestä meemiviestistä privaattiin ryhmään?

Vierailija
35/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi syyttää venäläisiä.

Vierailija
37/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt mistään pelastamisesta ole kyse, vaan huumorista ;-D

Vierailija
38/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että annoin puhelimeni lapselle pikkukakkosen pelin pelaamiseen, mutta tuo olikin onnistunut pelaamisen sijaan lähettämään kuvia mun puhelimesta meidän taloyhtiön whatsup-ryhmään. Onneksi kuvat oli ihan neutraaleja, mutta noloa silti.

Lintilä, saat lainaa stooria!

Vierailija
39/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikan nurkkapöytä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä ja läpällä.

Tuo on ollut anteeksiannettava syy Suomessa iät ja ajat. Sen sijaan valehtelu ja tekosyiden taakse piiloutuminen ei ikinä ole ollut hyväksyttävää. Kas kun Lintilä tai avustajansa eivät tuon vertaa ymmärtäneet. 

Tätä ihmettelen. Tuli töpättyä, otan opikseni, se siitä. Kun olisi sanonut noin, niin asia olisi täysin kunnossa.

Vierailija
40/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikan nurkkapöytä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä ja läpällä.

Tuo on ollut anteeksiannettava syy Suomessa iät ja ajat. Sen sijaan valehtelu ja tekosyiden taakse piiloutuminen ei ikinä ole ollut hyväksyttävää. Kas kun Lintilä tai avustajansa eivät tuon vertaa ymmärtäneet. 

Tätä ihmettelen. Tuli töpättyä, otan opikseni, se siitä. Kun olisi sanonut noin, niin asia olisi täysin kunnossa.

Hätävalhe on varmasti usein ensimmäinen, mikä ihmiselle tulee mieleen, jos tuntee mokanneensa kunnolla. Pitäisi olla vaan hiljaa ja miettiä hetki rauhassa vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi