Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autetaan Lintilää keksimään selitys, jolla saadaan viimein tuo kiemurtelu tyylikkäästi päätökseen!

Vierailija
16.02.2023 |

Palstalaisilla on tunnetusti mielikuvitusta mielin määrin, joten lyökäämme viisaat päämme yhteen ja päästetään ministeriparka tuskistaan! Miten tunnustetaan, että sormi saattoi ehkä sittenkin hieman lipsahtaa ja viesti tuli lähetettyä ihan itse ilman, että uskottavuus menee ihan kokonaan? Ideoita?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joko Peter tai sitten Trevor.

Vierailija
62/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaispersoonani sen lähetti, en minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletti tietysti että on vain maakohtaisesti näkyvillä kun kerta sattui ulkomailla mutta on liian noloa sanoa 

Vierailija
64/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on antanut kännykkänsä/tilinsä jonkun muun käytettäväksi? Ja vielä ryyppyreissulla.

Vierailija
65/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä ja muisti meni. Nyt kuitenkin aamulla herätessä asia palautui yllättäen mieleeni ja meikämannehan se oli sittenkin asialla. Nolottaa ihan perkuleesti ja täten julistankin juovani vastedes vain kotikaljaa, vannon kautta äitimuorini tai mörökölli minut vieköön! Sanna hei, oot ihan paras tyyppi, anna anteeks, ei tuu toistumaan.

Vierailija
66/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin myös otsikoihin kun olen myös Vaasan vaalipiiristä kuten myös Matias Mäkynen

Vierailija
67/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En osaa kunnolla käyttää somea enkä edes kännykkää, paitsi sitä Nokian mallia joka tuli markkinoille 1997, kun nyt tarkemmin ajattelen, en osaa edes lukea ja kirjoittaa"😔

Vierailija
68/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistamaton lentävä esine kaappasi tilini.

Vierailija
69/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään pörssiyhtiön johtaja lähetti, kun olin käymässä kusella. En voi valitettavasti paljastaa nimeä. Ja tämä ei liity Uniper-kauppoihin mitenkään.

Vierailija
70/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin videon. Luoja paratkoon, millaisia ihmisiä meillä on ministereinä. Myötähäpeä sellainen, etten saa varmaan unta.

Vierailija
71/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt Specsaversilla. Olis pitäny.

Vierailija
72/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa maissa poliitikko joutuu eroamaan, jos valehtelee. Kaikeksi onneksi Suomessa poliitikot eivät valehtele, joten täällä ei tarvitse koskaan erota.

Vierailija
73/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että demareiden salaliitto. Sanna lähetti sen itse puhelimestani.

Vierailija
74/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa yksi internetistä löytämäni nakukuva (siis kaikkea kamalaa sitä netissä on, alastomia ihmisiä, huh) esimerkkinä nykymaailman moraalisesta rappiosta. Mutta laitoinkin väärän. Hups. Tai siis avustaja laittoi.

Vierailija
75/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa sitä nettipoliisille vinkiksi, kun halusin ettei ketään kiusata netissä. Mut meni väärään ryhmään.

Vierailija
76/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, niin... puhuttaisiinko vaikka koronarajoituksista tai ufoista?

Vierailija
77/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilä ajaa virusohjelman joka poistaa viruksen. Puolue antaa luottamuksen. Case solved.

Vierailija
78/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies pitää aina pelastaa? Onpa hassun hauskaa, pojat on poikia ja silleen. Jos joku nainen (vaikkapa Sanna) olisi laittanut tuollaisen viestin, niin hänet olisi kivitetty.

Ei tässä nyt mistään pelastamisesta ole kyse, vaan huumorista ;-D

Niin, eli miehiä kohtaan joillakin huumoria riittää, mutta naisia kohtaan ei.

Älä jaksa olla noin takakireä. Olen itsekin nainen ja rasittaa tuollainen yleistävä valitus, kuinka taas miehet pääsevät helpommalla. Olen pahoillani, etten ole älynnyt aloittaa vastaavaa ketjua kenestäkään naisesta. En ole kyllä pääministerimme tekemisiäkään täällä palstoilla kritisoinut.- ap

Te olette takakireitä kun Sanna oli hilpeä ja hulvaton ja biletti. Sitten kun mies mokailee, niin se on vaan hauskaa. Jos olet nainen, niin olet sisäistänyt aika sujuvasti, että tällainen olisi jotenkin ok? Että naisille ja miehille on eri säännöt. Naisen pitäisi olla tukka kireällä ja virkata kotona kynttilänvalossa ja miehet sää kännätä ja lähettää ääliöitä viestejä. Ja sitten hänelle pitäisi keksiä selityksiä, jotta ei menettäisi kasvojaan. Hohjoijaa!

Vierailija
79/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedettiin snapseja yritysjohtajan kanssa. Ei sopinut lääkityksen kanssa, psyyke petti taas. Filmi taas poikki. En tiedä kuka lähetti

Vierailija
80/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa vihervasemmistolaiseksi ja kenties sukupuoltaankin päälle. Nuo saavat yleensä törttöillä median puolesta rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän