Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autetaan Lintilää keksimään selitys, jolla saadaan viimein tuo kiemurtelu tyylikkäästi päätökseen!

Vierailija
16.02.2023 |

Palstalaisilla on tunnetusti mielikuvitusta mielin määrin, joten lyökäämme viisaat päämme yhteen ja päästetään ministeriparka tuskistaan! Miten tunnustetaan, että sormi saattoi ehkä sittenkin hieman lipsahtaa ja viesti tuli lähetettyä ihan itse ilman, että uskottavuus menee ihan kokonaan? Ideoita?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufojen vibraatiot vaikuttivat hänen puhelimeensa ja siksi puhelin teki asioita omin päin.

Vierailija
42/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media kiusaa,eikö niillä ole muuta tärkeämpää tekemistä. Huumoria, olen huumorimiehiä, heh..

left: -10px;

top: -10px;

width: 0px;

height: 0px;

">

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies pitää aina pelastaa? Onpa hassun hauskaa, pojat on poikia ja silleen. Jos joku nainen (vaikkapa Sanna) olisi laittanut tuollaisen viestin, niin hänet olisi kivitetty.

Ei tässä nyt mistään pelastamisesta ole kyse, vaan huumorista ;-D

Niin, eli miehiä kohtaan joillakin huumoria riittää, mutta naisia kohtaan ei.

Vierailija
44/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla tunsin itseni naiseksi ja yritysjohtaja porasi tuhkaluukkuun, joten olen hetero kepulainen ministeri vaasan vaalipiiristä.

Vierailija
45/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politiikan nurkkapöytä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä ja läpällä.

Tuo on ollut anteeksiannettava syy Suomessa iät ja ajat. Sen sijaan valehtelu ja tekosyiden taakse piiloutuminen ei ikinä ole ollut hyväksyttävää. Kas kun Lintilä tai avustajansa eivät tuon vertaa ymmärtäneet. 

Tätä ihmettelen. Tuli töpättyä, otan opikseni, se siitä. Kun olisi sanonut noin, niin asia olisi täysin kunnossa.

Hätävalhe on varmasti usein ensimmäinen, mikä ihmiselle tulee mieleen, jos tuntee mokanneensa kunnolla. Pitäisi olla vaan hiljaa ja miettiä hetki rauhassa vastausta.

Tai sanoa vaikka vaan "en kommentoi" ja pitää se linja loppuun asti. Sekin olisi ollut parempi vaihtoehto kuin valehtelu.

Mutta olet kyllä oikeassa hätävalheen suhteen.

Vierailija
46/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikan nurkkapöytä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä ja läpällä.

Tuo on ollut anteeksiannettava syy Suomessa iät ja ajat. Sen sijaan valehtelu ja tekosyiden taakse piiloutuminen ei ikinä ole ollut hyväksyttävää. Kas kun Lintilä tai avustajansa eivät tuon vertaa ymmärtäneet. 

Tätä ihmettelen. Tuli töpättyä, otan opikseni, se siitä. Kun olisi sanonut noin, niin asia olisi täysin kunnossa.

Niinpä. Valehtelu pahensi asiaa. Olisi kannattanut heti olla rehellinen.

Vierailija
47/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepun ministereillä nyt on tälläsiä vähän epäluotettavia avustajia. Milloin tilailee kymppitonnien esiintymiskoulutusta ja milloin lähettelee jekkuviestejä ministerin puhelimesta.

Sellaista hevosenleikkiä.

Vierailija
48/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies pitää aina pelastaa? Onpa hassun hauskaa, pojat on poikia ja silleen. Jos joku nainen (vaikkapa Sanna) olisi laittanut tuollaisen viestin, niin hänet olisi kivitetty.

Ei tässä nyt mistään pelastamisesta ole kyse, vaan huumorista ;-D

Niin, eli miehiä kohtaan joillakin huumoria riittää, mutta naisia kohtaan ei.

Älä jaksa olla noin takakireä. Olen itsekin nainen ja rasittaa tuollainen yleistävä valitus, kuinka taas miehet pääsevät helpommalla. Olen pahoillani, etten ole älynnyt aloittaa vastaavaa ketjua kenestäkään naisesta. En ole kyllä pääministerimme tekemisiäkään täällä palstoilla kritisoinut.- ap

Vierailija
49/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lähetti kostona, jäätyäni kiinni huor issa käynnistä.

Vierailija
50/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä aateekoo on sen verran uusi juttu vielä ja vähän vaikeaa, niin vahingossa lähetti vaikka yritin poistaa."

Vierailija
51/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kosti vaimonsa poraamisen.

Vierailija
52/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ylilaudan ,jonne kaappasi puhelimen kun olin kääntänyt selkäni...sori

Vierailija
53/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin hehkeän blondin kanssa vähän päälle pyörällä, oli niin älykäs ja kaikkea. Mutta taisi tyttö ollakin kokoomuksen/persujen/whatever agentti, kun halusi ottaa selfien puhelimellani niin enhän minä voinut kieltää. Ja siinä sitten taisikin vähän tehdä kiusaa.

Vierailija
54/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todennäköisesti saanut puhelimesta päälle vahingossa äänikäskyt ja puhelin nappasi jostain kohtaa puheistani käskyn lähettää meemi.

Tai avustajan pää pölkylle.

Vierailija
55/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin silmälasit kotiin ja katsoin vaan, että siinä oli kiva kuva jostain pariskunnasta. Ja ajattelin piristää kavereita.

Vierailija
56/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rinnakkaiskäyttäjä oli juonut liikaa Lintilän illallisjuomia, niin että Lintilä oli siten menettänyt muistinsa ja meemaillut puhelimellaan Sannasta ja Matiaksesta.

Vierailija
57/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vain ihminen. Tarvitsen iloa ja valoa.

Vierailija
58/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika viaton mokahan tuo on verrattuna miljardien hassaamiseen ja kokaiinin käyttöön.

Vierailija
59/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani porukalle muka hauska, mutta Kärnän pentele käräytti.... 😄

Vierailija
60/94 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kukaan ei oli tehnyt ilmoitusta, niin koko juttua ei olisi kepulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi