Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
181/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oli sentään saanut sulta luvan ostaa ne pullat.

Ne haluskin pitää perhehetken autossa ilman uusäitiä.  Väikö sotkulla, autokin on sen. 

Vierailija
182/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tehnyt lapsia sinun kanssasi kun olet selvästi kypsymätön vanhemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ihmiset tuo on selvä trollialoitus. Tarkoitus vaan lietsoa vihaa kaikkia kohtaan.

Vierailija
184/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivottavasti häpeät kunhan olet vähän rauhoittunut. En kehtaisi sinuna mennä aamulla edes ulos ihmisten ilmoille. Onneksi kukaan täällä ei tiedä kuka olet tai vanhempasi saisivat hävetä.

Vierailija
185/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ongelmat.. autossa syöminen on kivaa.

Vierailija
186/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autossa ei ainakaan syödä saatika sitten kermapullia. Noup!

Vierailija
187/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se lapsiperhe-elämä on.

Niin on. Noin 10 vuoden jälkeen opit olemaan ostamatta mitään siistiä autoa tahi muuta, koska lapset sotkee sen kumminkin.

Näin juuri. Vaikka toivottavasti nykyisen kumppanisi ei joudu kestämään haahkuuttasi enää niin pitkää. Koko avaukseksi on oksupierua alusta loppuun. Olet kohtuuton ja lapsellinen. Todennäköisesti olet muuten mies, että nainen. Harvempi nainen on kohtuuton ettet sitten ole nuori nainen.

Vierailija
188/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kehopositiivisia lapset?

Vierailija
189/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat..

Vierailija
190/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on vaarallinen noiden lasten hyvinvoinnille. Kuulen jo kirkumisen korvissani kun pullaepisodi on alkanut lasten saavuttua. Jätä pienet lapset rauhaan! Sano saa asioista mutta ei pilata muiden viikonloppua tai elämää.

Vierailija
191/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tässä on kysymys kateudesta puolison exälle.. Sen lukee rivien välistä. Viha kohdistuu lapsiin ja pikku onnettomuudesta alkaa koko viikonlopun mittainen mökötys. Lapset ovat tulleet lomalle isänsä luo ja nyt nainen ei saakkaa kaikkea huomiota. Ap ei varmaan edes itse tajua, että paisuttelee asiaa koska kokee olonsa uhatuksi. Seuraavaksi hän koittaa vieroittaa lapset isästä kuin paraskin käki.

Vierailija
192/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa ei syödä laskiaispullia.

Vierailija
193/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen vääntöä taas koko ketju täynnä 🤦

Jos miehen mokasta puhuminen on miesvihaa niin kyllä on sitten toisinpäin naisvihaa tuo canceloiminen.. ettei asiasta saisi olla tuohtunut, justjoo 🙄

Minunkin rakas mieheni kaatoi vahingossa kuskin puoleisen etuoven (sisäpuolelta) tahmeaan energiajuomaan. Kyllä muuten sai luvan siivota itse ja helvetin äkäseen. Oli nimittäin kivan hajunen yllätys mennä seuraavana päivänä autoon kun haisee ihan batteryltä. "Oho unohdin" 🤦🤦

En ymmärrä miksei ärtymystä saisi palstalla purkaa.. on taas jollain naisvihat päällä vissiin.

Mikä olikaan ap:n motivaatio ketjulle?

Ap on kokoomuslainen tai muu oikeistolainen. Sellaisilla ei ole yhtä suurta empatiakykyä muita kohtaan. Ei tarvita muuta motiivia.

Vierailija
194/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä annan lapsille useinkin välipaloja autossa, koska autoilemme paljon pitkiä matkoja ja joskus on joku siirtymä harrastukseen siten, että pitää vetää joku välipala vaan autossa matkalla sinne, mutta ymmärrän kyllä, että ne on tyyliin jotain pussi-/pillismoothieita, patukoita tms., mistä ei ole kyllä koskaan tullut mitään sotkua.

Toivottavasti teidän perheestä tehdään lasu: lapsia pakotetaan harrastuksiin niin kovalla kiireellä, ettei ole aikaa ruokailla rauhallisesti keittiön pöydän ääressä vaan "PITÄÄ VETÄÄ joku välipala autossa" ja syötätte lapsillenne PATUKOITA ettekä kunnon ruokaa. Olen järkyttynyt!

Omg! Lasutehtailijan pahin painajainen: perhe jossa ei syödäkään joka päivä tasan klo17 yhdessä ruokaa, vaan on harrastuksia ja jokainen syö sellaiseen aikaan, kun harrastuksiin sopii! Catastrophe!

Aika monesti lasten harrastukset on tosi aikaisin alkuillasta, jolloin nälkää siirretään ylimääräisellä välipalalla (vaikka välipalapatukalla) ja ruoka syödään sitten vähän myöhemmin treenien jälkeen. Ja siis ihan oikeasti muistan jo omasta lapsuudesta, että oli perheitä, joissa mitään ei saanut harrastaa, vaan joka päivä oli oltava kotona syömässä tiettyyn kellonaikaan. Kai tällaisia löytyy edelleen.

Vierailija
195/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autossa ei syödä laskiaispullia.

Vähän inhimillisyyttä peliin nyt. Lapset tulossa isänsä luo talvilomalla. Ainakin näin tulkitsen. Miten usein näkevät? Kenties vain lomilla. Isä haluaa osoittaa kiintymystään lapsille ja ei tohdi kieltäytyä pienten pyynnöistä. On ollut jo pitkään ikävä. Auto sotkeentuu ja se on toki inhottavaa mutta mies lupaisi korjata asia. Mutta se ei tällä puusilmäiselle kelpaa. Minä minä minä vaan on pääasia.

Vierailija
196/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä annan lapsille useinkin välipaloja autossa, koska autoilemme paljon pitkiä matkoja ja joskus on joku siirtymä harrastukseen siten, että pitää vetää joku välipala vaan autossa matkalla sinne, mutta ymmärrän kyllä, että ne on tyyliin jotain pussi-/pillismoothieita, patukoita tms., mistä ei ole kyllä koskaan tullut mitään sotkua.

Toivottavasti teidän perheestä tehdään lasu: lapsia pakotetaan harrastuksiin niin kovalla kiireellä, ettei ole aikaa ruokailla rauhallisesti keittiön pöydän ääressä vaan "PITÄÄ VETÄÄ joku välipala autossa" ja syötätte lapsillenne PATUKOITA ettekä kunnon ruokaa. Olen järkyttynyt!

Omg! Lasutehtailijan pahin painajainen: perhe jossa ei syödäkään joka päivä tasan klo17 yhdessä ruokaa, vaan on harrastuksia ja jokainen syö sellaiseen aikaan, kun harrastuksiin sopii! Catastrophe!

Aika monesti lasten harrastukset on tosi aikaisin alkuillasta, jolloin nälkää siirretään ylimääräisellä välipalalla (vaikka välipalapatukalla) ja ruoka syödään sitten vähän myöhemmin treenien jälkeen. Ja siis ihan oikeasti muistan jo omasta lapsuudesta, että oli perheitä, joissa mitään ei saanut harrastaa, vaan joka päivä oli oltava kotona syömässä tiettyyn kellonaikaan. Kai tällaisia löytyy edelleen.

Välipalapatukka ei korvaa ateriaa. Suurimmassa osassa perheistä on rutiinit ja ruoka-ajat. Harmi, että olet saanut epävakaan kasvatuksen ja siirrät sitä eteenpäin.

Vierailija
197/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tässä on kysymys kateudesta puolison exälle.. Sen lukee rivien välistä. Viha kohdistuu lapsiin ja pikku onnettomuudesta alkaa koko viikonlopun mittainen mökötys. Lapset ovat tulleet lomalle isänsä luo ja nyt nainen ei saakkaa kaikkea huomiota. Ap ei varmaan edes itse tajua, että paisuttelee asiaa koska kokee olonsa uhatuksi. Seuraavaksi hän koittaa vieroittaa lapset isästä kuin paraskin käki.

Saako sinun luona syödä laskiaispullia sohvalla ja hieroa siihen kermaa ja hilloa? Kenties vielä pudottaa pulla matolla ja talloa sen päälle, ihan vahingossa tietenkin?

Omat lapset sai syödä autossa, jos sellainen tilanne tuli, mutta kyllä katsoin, että mitään sottaavaa syötävää en antanut.

Vierailija
198/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muuten tosi hyvät speksit. Eronnut mies, jolla on pari muksua, ja jolla ei ole autoa (mikä on siis jo suhteellisen outoa kahden lapsen isälle, todennäköisesti siis täysin rahaton tyyppi), ja jolla ei ole mitään yritystäkään palauttaa lainaamansa auto siinä kunnossa, missä on sen ottanut. Piirtyy kyllä kuva oikein kultakimpaleesta. Mistä oletkin ap löytänyt?

Vierailija
199/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tässä ollaan oikeilla jäljillä. Usein kun ihminen pahastuu tälläisistä niin syy on toisaalla. Kuinka sopivaa aloittaa riita heti kun lapset saapuvat.. Vai mitä AP?

Vierailija
200/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako sinun luona syödä laskiaispullia sohvalla ja hieroa siihen kermaa ja hilloa? Kenties vielä pudottaa pulla matolla ja talloa sen päälle, ihan vahingossa tietenkin?

Omat lapset sai syödä autossa, jos sellainen tilanne tuli, mutta kyllä katsoin, että mitään sottaavaa syötävää en antanut.

Ei saa mutta tässä onkin kysymys AP:n kohtuuttomasta reaktiosta asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan