Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
1/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta ihmistä, jonka autossa ei syödä. Piste. Omani ei ole sellainen, mutta ymmärrän niitä ketkä noin toimivat.

Vierailija
2/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaispullaa autossa! Huhhuh. Olen sanaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli sentään saanut sulta luvan ostaa ne pullat.

Vierailija
4/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se lapsiperhe-elämä on.

Vierailija
5/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se lapsiperhe-elämä on.

No ei ole, paitsi jos mies täytyy laskea yhdeksi lapsista. Mun autossani saa syödä, mutta ei tulisi mieleenkään syödä siellä laskiaispullaa - edes itse!

Vierailija
6/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häääh, kuka muka antaa lapsille jotain syötävää autossa? Hyi. Kyllähän lopputuloksen arvaa.

Vierailija
7/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt, että miksi lasten äiti erosi lasten isästä? Voisko johtua siitä, että mies on muutenkin aika rajaton ja tekee typeriä ratkaisuja (kellekään normaalille  lasten vanhemmalle ei tule mieleen syöttää laskiaispullia lapsille autossa)? Ja siis mä annan lapsille useinkin välipaloja autossa, koska autoilemme paljon pitkiä matkoja ja joskus on joku siirtymä harrastukseen siten, että pitää vetää joku välipala vaan autossa matkalla sinne, mutta ymmärrän kyllä, että ne on tyyliin jotain pussi-/pillismoothieita, patukoita tms., mistä ei ole kyllä koskaan tullut mitään sotkua.

Kai miehesi sentään tarjoutui suorittamaan sun auton sisäpesun tai maksamaan sulle sen, että käytät sen liikkeessä sisäpesussa? Tuohan oli nimittäin mieheltä ihan tahallista sotkemista, koska normaaliälyinen ymmärtää, että laskiaispullan syömisestä autossa tulee sotkua (aikuiseltakin).

Vierailija
8/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio maksaa.

T. Ukkosi

Vierailija
9/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy olla kyllä täysi törppö. Kukaan ei anna lasten syödä laskiaispullia autossa! Siis kukaan järkevä vanhempi. Pistä ukko ja lapset siivoamaan jälkensä.

Vierailija
10/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS, asap

Vierailija
11/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo vai voiko joku mies oikeasti olla noin tyhmä?

Vierailija
12/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minun autossa ei syö eikä juo kukaan, vaikka auto on vanha röttelö. En myöskään itse syö autossa.

Vierailija
13/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillolla vai mantelimassalla?

Vierailija
14/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että miksi lasten äiti erosi lasten isästä? Voisko johtua siitä, että mies on muutenkin aika rajaton ja tekee typeriä ratkaisuja (kellekään normaalille  lasten vanhemmalle ei tule mieleen syöttää laskiaispullia lapsille autossa)? Ja siis mä annan lapsille useinkin välipaloja autossa, koska autoilemme paljon pitkiä matkoja ja joskus on joku siirtymä harrastukseen siten, että pitää vetää joku välipala vaan autossa matkalla sinne, mutta ymmärrän kyllä, että ne on tyyliin jotain pussi-/pillismoothieita, patukoita tms., mistä ei ole kyllä koskaan tullut mitään sotkua.

Kai miehesi sentään tarjoutui suorittamaan sun auton sisäpesun tai maksamaan sulle sen, että käytät sen liikkeessä sisäpesussa? Tuohan oli nimittäin mieheltä ihan tahallista sotkemista, koska normaaliälyinen ymmärtää, että laskiaispullan syömisestä autossa tulee sotkua (aikuiseltakin).

Melkoinen analyysi miehestä. Uskot ilmeisesti aloituksen ilman mitään ihmettelyä? Jokainen normaaliälyinen ymmärtää että palsta on täynnä miesvihaa ja sä levität sitä.

Vierailija
15/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyhmä syö laskiaispullia torstaina 16.2.? Eihän laskiainen edes ole vielä? Syöttekö myös joulukinkkua juhannuksena ja mämmiä vappuna?

Vierailija
16/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin juuri miehelleni että tuokaa laskiaispullaa. Onneksi matkaa kotiin vain 3 km.

Vierailija
17/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä provo vai voiko joku mies oikeasti olla noin tyhmä?

On pakostikin provo, sillä kuka muka tulisi valittamaan tänne jos noin kävisikin? :D Suurin osa tänne tulevista "mies/nainen/anoppi/appiukko/ystävä/naapuri/sisko/veli teki sitä ja tätä siis miettikää"-tyyppisistä aloituksista on trolleja, sillä eihän kukaan oikeasti selittelisi nettiin läheistensä tekemisiä ja asioita noin tarkasti. Tai ylipäätään kenelle tulee joku tarve lähteä vauvapalstalle äimistelemään oman läheisensä tekemisiä?

Vierailija
18/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä pesetyttää auto ei sinun. Jos mies ei vapaaehtoisesti tarjoudu tekemään tuota miettisin pitkään, että haluaisinko jatkaa tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
19/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskiaispullaa autossa! Huhhuh. Olen sanaton.

Niinpä. Jotkut syö hamppariateriatkin juomineen. Olisi kiintoisa nähdä näiden autot, yh.

Vierailija
20/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä annan lapsille useinkin välipaloja autossa, koska autoilemme paljon pitkiä matkoja ja joskus on joku siirtymä harrastukseen siten, että pitää vetää joku välipala vaan autossa matkalla sinne, mutta ymmärrän kyllä, että ne on tyyliin jotain pussi-/pillismoothieita, patukoita tms., mistä ei ole kyllä koskaan tullut mitään sotkua.

Toivottavasti teidän perheestä tehdään lasu: lapsia pakotetaan harrastuksiin niin kovalla kiireellä, ettei ole aikaa ruokailla rauhallisesti keittiön pöydän ääressä vaan "PITÄÄ VETÄÄ joku välipala autossa" ja syötätte lapsillenne PATUKOITA ettekä kunnon ruokaa. Olen järkyttynyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän