Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
201/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autossa ei syödä laskiaispullia.

Vähän inhimillisyyttä peliin nyt. Lapset tulossa isänsä luo talvilomalla. Ainakin näin tulkitsen. Miten usein näkevät? Kenties vain lomilla. Isä haluaa osoittaa kiintymystään lapsille ja ei tohdi kieltäytyä pienten pyynnöistä. On ollut jo pitkään ikävä. Auto sotkeentuu ja se on toki inhottavaa mutta mies lupaisi korjata asia. Mutta se ei tällä puusilmäiselle kelpaa. Minä minä minä vaan on pääasia.

Pienten? Melkein teinejähän nuo ovat eivätkä pariakymmentä minuuttia jaksaneet odottaa.

Vierailija
202/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tässä on kysymys kateudesta puolison exälle.. Sen lukee rivien välistä. Viha kohdistuu lapsiin ja pikku onnettomuudesta alkaa koko viikonlopun mittainen mökötys. Lapset ovat tulleet lomalle isänsä luo ja nyt nainen ei saakkaa kaikkea huomiota. Ap ei varmaan edes itse tajua, että paisuttelee asiaa koska kokee olonsa uhatuksi. Seuraavaksi hän koittaa vieroittaa lapset isästä kuin paraskin käki.

Isän luo ei tulla lomalle vaan kotiin. Ja kotona isä pitää lapsille normaalia kuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sotkuinen se sun auto noin muuten on? Ikinä en antaisi lupaa lapsille syödä - mitään - omassa autossani, joka on vuoden vanha ja kuin uusi. Miehen auto taas on Noh, roskakori. Joten siellä en pätkääkään välitä, kuka syö, mitä syö vai syökö.

Vierailija
204/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän inhimillisyyttä peliin nyt. Lapset tulossa isänsä luo talvilomalla. Ainakin näin tulkitsen. Miten usein näkevät? Kenties vain lomilla. Isä haluaa osoittaa kiintymystään lapsille ja ei tohdi kieltäytyä pienten pyynnöistä. On ollut jo pitkään ikävä. Auto sotkeentuu ja se on toki inhottavaa mutta mies lupaisi korjata asia. Mutta se ei tällä puusilmäiselle kelpaa. Minä minä minä vaan on pääasia.

Miten se ikävä helpottaa, kun lapset mussuttavat pullat autossa eikä sitten rauhassa kotona yhdessä pöydän ääressä istuen? Ehkä seuraavalla kerralla autoon otetaan mukaan lautaset spagettia ja tomaattikastiketta?

Vierailija
205/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on ongelmat.. autossa syöminen on kivaa.

Juu ihan vapaasti, kunhan paskoo omaa autoaan eikä muiden.

Vierailija
206/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tässä on kysymys kateudesta puolison exälle.. Sen lukee rivien välistä. Viha kohdistuu lapsiin ja pikku onnettomuudesta alkaa koko viikonlopun mittainen mökötys. Lapset ovat tulleet lomalle isänsä luo ja nyt nainen ei saakkaa kaikkea huomiota. Ap ei varmaan edes itse tajua, että paisuttelee asiaa koska kokee olonsa uhatuksi. Seuraavaksi hän koittaa vieroittaa lapset isästä kuin paraskin käki.

Saako sinun luona syödä laskiaispullia sohvalla ja hieroa siihen kermaa ja hilloa? Kenties vielä pudottaa pulla matolla ja talloa sen päälle, ihan vahingossa tietenkin?

Omat lapset sai syödä autossa, jos sellainen tilanne tuli, mutta kyllä katsoin, että mitään sottaavaa syötävää en antanut.

Ei saa mutta tässä onkin kysymys AP:n kohtuuttomasta reaktiosta asiaan.

Jos sinun puoliso antaa lastensa syödä ja sotkea sohvalla, niin sinäkö vaan hymistelet ja siivoat jäljet etkä sano asiasta mitään?

Vierailija
207/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se ikävä helpottaa, kun lapset mussuttavat pullat autossa eikä sitten rauhassa kotona yhdessä pöydän ääressä istuen? Ehkä seuraavalla kerralla autoon otetaan mukaan lautaset spagettia ja tomaattikastiketta?

Oletpa sinä ymmärtämät ja kylmäsydäminen. Taidat olla APn äiti.

Vierailija
208/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa tekstiilipesuri.

Vierailija
209/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienten? Melkein teinejähän nuo ovat eivätkä pariakymmentä minuuttia jaksaneet odottaa.

Juu juu 7-v teini-ikäinen. Selitä sinä vaan.

Vierailija
210/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on asiat aika hyvin jos tuollaisesta asiasta menee hermo. Ehkä sinäkin saat elämääsi vielä aikuisten ongelmiakin

Vierailija
211/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako sinun luona syödä laskiaispullia sohvalla ja hieroa siihen kermaa ja hilloa? Kenties vielä pudottaa pulla matolla ja talloa sen päälle, ihan vahingossa tietenkin?

Omat lapset sai syödä autossa, jos sellainen tilanne tuli, mutta kyllä katsoin, että mitään sottaavaa syötävää en antanut.

Ei saa mutta tässä onkin kysymys AP:n kohtuuttomasta reaktiosta asiaan.

Tarkoitus oli pitää perheen kesken herkkuhetki. Varmastikaan lapset eivät nälkäisinä kotoansa lähteneet. Lapset eivät halunneet suoda ap:lle yhteistä hetkeä vaan mättivät herkut keskenänsä ja vielä suttasivat mennen tullen ap:n auton. Isänsä antoi heidän vapaasti tehdä näin. Minusta tuo kolmikko tallaa ap:n yli nyt isolla tassulla. En katselisi hetkeäkään.

Vierailija
212/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tässä ollaan oikeilla jäljillä. Usein kun ihminen pahastuu tälläisistä niin syy on toisaalla. Kuinka sopivaa aloittaa riita heti kun lapset saapuvat.. Vai mitä AP?

Mitä piip, mummolassahan ne oli olleet (varmaan miehen äidillä), ja sieltä palaamassa. Tarina ei kerro, että ovatko lapset vielä pitkään isällä, vai menossa pian jo vuorostaan äidille. Kyllä mua ärsyttäisi, jos olisin lainannut autoni ihan kelle tahansa, ja hän palauttaisi sen törkyisenä, eikä edes tarjoutuisi oma-aloitteisesti putsaamaan/maksamaan putsauksen. En itse kehtaisi ikinä palauttaa toiselta lainaamaani autoa, jos se olisi aivan tuhrittu kermavaahdolla, vaan tottakai veisin sen pesuun jo ennen palautusta.

Mä en käsitä, kun jotkut ihmiset on niin kynnysmattoja, että heitä ja heidän omaisuuttaan saa kohdella ihan miten vaan. Vaatikaa enemmän, ihmiset! Tämän vuoksi tuo nuorisokin niin huonosti osaa huomioida kanssaihmiset, kun malli on tuota luokkaa, ettei sen vertaa olla kiitollisia lainaan saamastaan autosta, että viitsisi omat törkynsä sieltä putsata.

Vierailija
213/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isän luo ei tulla lomalle vaan kotiin. Ja kotona isä pitää lapsille normaalia kuria.

Aika monelle isälle ne lapset tulee lomalle. Hohhoijaa sun kanssa. Ja talvilomalla on muutenkin tarkoitus rentoilla. Ei tulla kivisydämisen uuden kumppanin alistamaksi.

Vierailija
214/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu 7-v teini-ikäinen. Selitä sinä vaan.

7 ja 12. Sen ikäisen jaksavat odottaa alta puoli tuntia.

Vierailija
215/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat

Vierailija
216/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa tekstiilipesuri.

Tämä oli varmaankin kehotus ap;n puolisolle?

Vierailija
217/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan sanoa lapsille, että syödään pullat sitten kotona ihan rauhassa, kun matkakaan ei ole pitkä. Aloittajan mies ostaa sitten muutaman vuoden kuluttua lapsilleen alkoholia ja tupakkaa, kun muuten lapsille tulee paha mieli. Kyllä tuollaiset lapset osaavat vaatia ja ovat tottuneet, että saavat kaiken periksi mitä vaativat.

Vierailija
218/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma onkin siinä ettei AP olisi sallinut yhteistä kivaa hetkeä isälle ja lapsille.

Vierailija
219/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan sanoa lapsille, että syödään pullat sitten kotona ihan rauhassa, kun matkakaan ei ole pitkä. Aloittajan mies ostaa sitten muutaman vuoden kuluttua lapsilleen alkoholia ja tupakkaa, kun muuten lapsille tulee paha mieli. Kyllä tuollaiset lapset osaavat vaatia ja ovat tottuneet, että saavat kaiken periksi mitä vaativat.

Höpöhöpö sun kanssa.

Vierailija
220/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa oli niin monta redflagiä että mitäpä vielä lottoat?

En yhtään ihmettelis vaikka isä olis antanut ne pullat lapsille syötäväksi ilman mitään periksi antamisiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän