Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
221/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki lapset äidiltään? Olivatko he siis mummolassa käymässä? Varmaan oli sielläkin herkuteltu jo ties millä ja suonet täynnä sokeria. Ei ihme, että mies ei kestänyt kakaroidensa vinkumista.

Vierailija
222/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tässä on kysymys kateudesta puolison exälle.. Sen lukee rivien välistä. Viha kohdistuu lapsiin ja pikku onnettomuudesta alkaa koko viikonlopun mittainen mökötys. Lapset ovat tulleet lomalle isänsä luo ja nyt nainen ei saakkaa kaikkea huomiota. Ap ei varmaan edes itse tajua, että paisuttelee asiaa koska kokee olonsa uhatuksi. Seuraavaksi hän koittaa vieroittaa lapset isästä kuin paraskin käki.

Mä luulen, että tässä ollaan oikeilla jäljillä. Usein kun ihminen pahastuu tälläisistä niin syy on toisaalla. Kuinka sopivaa aloittaa riita heti kun lapset saapuvat.. Vai mitä AP?

Mitä piip, mummolassahan ne oli olleet (varmaan miehen äidillä), ja sieltä palaamassa. Tarina ei kerro, että ovatko lapset vielä pitkään isällä, vai menossa pian jo vuorostaan äidille. Kyllä mua ärsyttäisi, jos olisin lainannut autoni ihan kelle tahansa, ja hän palauttaisi sen törkyisenä, eikä edes tarjoutuisi oma-aloitteisesti putsaamaan/maksamaan putsauksen. En itse kehtaisi ikinä palauttaa toiselta lainaamaani autoa, jos se olisi aivan tuhrittu kermavaahdolla, vaan tottakai veisin sen pesuun jo ennen palautusta.

Mä en käsitä, kun jotkut ihmiset on niin kynnysmattoja, että heitä ja heidän omaisuuttaan saa kohdella ihan miten vaan. Vaatikaa enemmän, ihmiset! Tämän vuoksi tuo nuorisokin niin huonosti osaa huomioida kanssaihmiset, kun malli on tuota luokkaa, ettei sen vertaa olla kiitollisia lainaan saamastaan autosta, että viitsisi omat törkynsä sieltä putsata.

Noi lapset ei varmasti asu vakituisesti tuon eukkelin hoteissa. Vähän sisälukutaitoa. Mies on tarjoutunut putsaamaan. Hänelle se ei riitä. Riittääkö mikään? Kateuden peikko on se pahin peikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autossa ei syödä laskiaispullia.

Vähän inhimillisyyttä peliin nyt. Lapset tulossa isänsä luo talvilomalla. Ainakin näin tulkitsen. Miten usein näkevät? Kenties vain lomilla. Isä haluaa osoittaa kiintymystään lapsille ja ei tohdi kieltäytyä pienten pyynnöistä. On ollut jo pitkään ikävä. Auto sotkeentuu ja se on toki inhottavaa mutta mies lupaisi korjata asia. Mutta se ei tällä puusilmäiselle kelpaa. Minä minä minä vaan on pääasia.

Miten se ikävä helpottaa, kun lapset mussuttavat pullat autossa eikä sitten rauhassa kotona yhdessä pöydän ääressä istuen? Ehkä seuraavalla kerralla autoon otetaan mukaan lautaset spagettia ja tomaattikastiketta?

Ongelma onkin siinä ettei AP olisi sallinut yhteistä kivaa hetkeä isälle ja lapsille.

Mikä kiva hetki se on isälle, kun hän joutuu keskittymään autolla ajamiseen?

Vierailija
224/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sotkuinen se sun auto noin muuten on? Ikinä en antaisi lupaa lapsille syödä - mitään - omassa autossani, joka on vuoden vanha ja kuin uusi. Miehen auto taas on Noh, roskakori. Joten siellä en pätkääkään välitä, kuka syö, mitä syö vai syökö.

Mun auto on hyvässä kunnossa ja sotkut siivotaan kun niitä sattuu. Puolison lapset ovat kuin omia Elämme ihanaa elämää siksi surettaakin tämä aloitus ja mietin lasua. Lasten äiti ehkä sen tekeekin kun kuulee mitä on tapahtunut.

Vierailija
225/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän inhimillisyyttä peliin nyt. Lapset tulossa isänsä luo talvilomalla. Ainakin näin tulkitsen. Miten usein näkevät? Kenties vain lomilla. Isä haluaa osoittaa kiintymystään lapsille ja ei tohdi kieltäytyä pienten pyynnöistä. On ollut jo pitkään ikävä. Auto sotkeentuu ja se on toki inhottavaa mutta mies lupaisi korjata asia. Mutta se ei tällä puusilmäiselle kelpaa. Minä minä minä vaan on pääasia.

Miten se ikävä helpottaa, kun lapset mussuttavat pullat autossa eikä sitten rauhassa kotona yhdessä pöydän ääressä istuen? Ehkä seuraavalla kerralla autoon otetaan mukaan lautaset spagettia ja tomaattikastiketta?

Oletpa sinä ymmärtämät ja kylmäsydäminen. Taidat olla APn äiti.

Osaan sanoa lapsille, että syödään pullat sitten kotona ihan rauhassa, kun matkakaan ei ole pitkä. Aloittajan mies ostaa sitten muutaman vuoden kuluttua lapsilleen alkoholia ja tupakkaa, kun muuten lapsille tulee paha mieli. Kyllä tuollaiset lapset osaavat vaatia ja ovat tottuneet, että saavat kaiken periksi mitä vaativat.

Höpöhöpö sun kanssa.

Höpö höpö itsellesi. Noin siinä käy, kun lapset tottuvat siihen, että he saavat tahtonsa läpi asiassa kuin asiassa. Ei tuollainen tossu mies osaa lapsiaan kasvattaa, ne kasvattaa lopulta poliisi.

Vierailija
226/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muuten tosi hyvät speksit. Eronnut mies, jolla on pari muksua, ja jolla ei ole autoa (mikä on siis jo suhteellisen outoa kahden lapsen isälle, todennäköisesti siis täysin rahaton tyyppi), ja jolla ei ole mitään yritystäkään palauttaa lainaamansa auto siinä kunnossa, missä on sen ottanut. Piirtyy kyllä kuva oikein kultakimpaleesta. Mistä oletkin ap löytänyt?

Mies joutuu valitettavasti säästämään lasten terapiakuluihin nykyisen puolison tyrannisoivan käytöksen takia. Ei jää rahaa muuhun turhempaan kuten autoon.

Vierailija
227/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tässä on kysymys kateudesta puolison exälle.. Sen lukee rivien välistä. Viha kohdistuu lapsiin ja pikku onnettomuudesta alkaa koko viikonlopun mittainen mökötys. Lapset ovat tulleet lomalle isänsä luo ja nyt nainen ei saakkaa kaikkea huomiota. Ap ei varmaan edes itse tajua, että paisuttelee asiaa koska kokee olonsa uhatuksi. Seuraavaksi hän koittaa vieroittaa lapset isästä kuin paraskin käki.

Mä luulen, että tässä ollaan oikeilla jäljillä. Usein kun ihminen pahastuu tälläisistä niin syy on toisaalla. Kuinka sopivaa aloittaa riita heti kun lapset saapuvat.. Vai mitä AP?

Mitä piip, mummolassahan ne oli olleet (varmaan miehen äidillä), ja sieltä palaamassa. Tarina ei kerro, että ovatko lapset vielä pitkään isällä, vai menossa pian jo vuorostaan äidille. Kyllä mua ärsyttäisi, jos olisin lainannut autoni ihan kelle tahansa, ja hän palauttaisi sen törkyisenä, eikä edes tarjoutuisi oma-aloitteisesti putsaamaan/maksamaan putsauksen. En itse kehtaisi ikinä palauttaa toiselta lainaamaani autoa, jos se olisi aivan tuhrittu kermavaahdolla, vaan tottakai veisin sen pesuun jo ennen palautusta.

Mä en käsitä, kun jotkut ihmiset on niin kynnysmattoja, että heitä ja heidän omaisuuttaan saa kohdella ihan miten vaan. Vaatikaa enemmän, ihmiset! Tämän vuoksi tuo nuorisokin niin huonosti osaa huomioida kanssaihmiset, kun malli on tuota luokkaa, ettei sen vertaa olla kiitollisia lainaan saamastaan autosta, että viitsisi omat törkynsä sieltä putsata.

Noi lapset ei varmasti asu vakituisesti tuon eukkelin hoteissa. Vähän sisälukutaitoa. Mies on tarjoutunut putsaamaan. Hänelle se ei riitä. Riittääkö mikään? Kateuden peikko on se pahin peikko.

Hillo ja kerma onkin paljon helpompi siivota joskus myöhemmin kuin heti tuoreeltaan.

Vierailija
228/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjytyin vähän tästä keskustelusta miten nipoj ihmiset on. Todellakin syön autossani, vaikka sitä laskiaispullaa. Jäljet saa aina siivottua, jos sotkua tulee. Huh, relatkaa vähän.

Vierailija
229/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä annan lapsille useinkin välipaloja autossa, koska autoilemme paljon pitkiä matkoja ja joskus on joku siirtymä harrastukseen siten, että pitää vetää joku välipala vaan autossa matkalla sinne, mutta ymmärrän kyllä, että ne on tyyliin jotain pussi-/pillismoothieita, patukoita tms., mistä ei ole kyllä koskaan tullut mitään sotkua.

Toivottavasti teidän perheestä tehdään lasu: lapsia pakotetaan harrastuksiin niin kovalla kiireellä, ettei ole aikaa ruokailla rauhallisesti keittiön pöydän ääressä vaan "PITÄÄ VETÄÄ joku välipala autossa" ja syötätte lapsillenne PATUKOITA ettekä kunnon ruokaa. Olen järkyttynyt!

Omg! Lasutehtailijan pahin painajainen: perhe jossa ei syödäkään joka päivä tasan klo17 yhdessä ruokaa, vaan on harrastuksia ja jokainen syö sellaiseen aikaan, kun harrastuksiin sopii! Catastrophe!

Aika monesti lasten harrastukset on tosi aikaisin alkuillasta, jolloin nälkää siirretään ylimääräisellä välipalalla (vaikka välipalapatukalla) ja ruoka syödään sitten vähän myöhemmin treenien jälkeen. Ja siis ihan oikeasti muistan jo omasta lapsuudesta, että oli perheitä, joissa mitään ei saanut harrastaa, vaan joka päivä oli oltava kotona syömässä tiettyyn kellonaikaan. Kai tällaisia löytyy edelleen.

Välipalapatukka ei korvaa ateriaa. Suurimmassa osassa perheistä on rutiinit ja ruoka-ajat. Harmi, että olet saanut epävakaan kasvatuksen ja siirrät sitä eteenpäin.

Miten niin korvaa ateriaa? Ne siirtää nälkää sen verran, että aterian voi syödä vaikkapa tunnin myöhemmin kuin normaalisti. Koulu-ikäiset ei todellakaan tarvi mitään minuutin tarkkaa aikataulua. Vai miten itse ajattelit järjestää joka päivä samaan aikaan syömisen, jos jonain päivänä treenit on klo16:00-17:00 ja toisena klo 18-19. Ensimmäisessä tapauksessa ko. lapsi syö tietysti treenien jälkeen (sisarus on voinut syödä jo aiemmin, jos hänellä myöhemmät treenit) ja myöhemmässä tapauksessa syödään riittävästi ennen treenejä, eli viimeistään 16:30. Kaikissa urheilullisissa perheissä meininki on tuollaista. Ymmärrän kyllä, että sitä on monen mamman vaikea kestää, ettei kaikki olisikaan samaan aikaan ruokapöydässä.

Vierailija
230/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan sanoa lapsille, että syödään pullat sitten kotona ihan rauhassa, kun matkakaan ei ole pitkä. Aloittajan mies ostaa sitten muutaman vuoden kuluttua lapsilleen alkoholia ja tupakkaa, kun muuten lapsille tulee paha mieli. Kyllä tuollaiset lapset osaavat vaatia ja ovat tottuneet, että saavat kaiken periksi mitä vaativat.

Höpöhöpö sun kanssa.

Höpö höpö itsellesi. Noin siinä käy, kun lapset tottuvat siihen, että he saavat tahtonsa läpi asiassa kuin asiassa. Ei tuollainen tossu mies osaa lapsiaan kasvattaa, ne kasvattaa lopulta poliisi.

Höpöhöpö ihan normaali faija. Tiukkapipo täti sen sijaan taitaa pian olla vaihdossa.

Vierailija
231/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muuten tosi hyvät speksit. Eronnut mies, jolla on pari muksua, ja jolla ei ole autoa (mikä on siis jo suhteellisen outoa kahden lapsen isälle, todennäköisesti siis täysin rahaton tyyppi), ja jolla ei ole mitään yritystäkään palauttaa lainaamansa auto siinä kunnossa, missä on sen ottanut. Piirtyy kyllä kuva oikein kultakimpaleesta. Mistä oletkin ap löytänyt?

Mies joutuu valitettavasti säästämään lasten terapiakuluihin nykyisen puolison tyrannisoivan käytöksen takia. Ei jää rahaa muuhun turhempaan kuten autoon.

Voihan mies erota vaikka heti.

Vierailija
232/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ap:kin aika lapanen että antaa miehen sotkea sen auton ja sitten odottaa viinloppuun niin se mies "yrittää siivota" penkit. Varmaan sanoo sitten että ihan hyvä tuli kun penkit on vielä hämärän harmaassa pskassa eikä vaan paremmin onnistunut :D ja sanon siis ihan mammana jonka perheen autossa on likaiset ja hiekkaiset nahkapenkit että kaipais kans siivousta mutta se on oma auto ja omat lapset. Onhan toi mies ihan syystä pistetty mäkeen, veltto ja aloitteeton.

Vierailija
233/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjytyin vähän tästä keskustelusta miten nipoj ihmiset on. Todellakin syön autossani, vaikka sitä laskiaispullaa. Jäljet saa aina siivottua, jos sotkua tulee. Huh, relatkaa vähän.

Syötkö samoin muidenkin autossa? Saako teillä lapset juoda mustikkasoppaa sohvalla ja juosta sisällä kakkupala kädessä?

Vierailija
234/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sopset latkivat autoni paskiaislullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
235/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio maksaa.

T. Ukkosi

Tuolla lauseella teit itsestäsi sinkun.

Vierailija
236/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö sun kanssa.

Höpöhöpö ihan normaali faija. Tiukkapipo täti sen sijaan taitaa pian olla vaihdossa.

Mies voi laittaa eron vireille vaikka heti.

Vierailija
237/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta ihmistä, jonka autossa ei syödä. Piste. Omani ei ole sellainen, mutta ymmärrän niitä ketkä noin toimivat.

Peesaan. Minunkaan autossani EI syödä eikä juoda.

Vierailija
238/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ja muut täällä voitte vapaasti olla sitä mieltä täällä, että AP on oikeassa mutta lopettakaa lapsista halventavasti puhuminen. Sinäkin sanot, että lapset mussuttaa pullat. Mussuttaa! Ne ovat ihan oikeita lapsia ei mitään porsaita, joista saat puhua miten haluat. Hävetkää kaikki.

Vierailija
239/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat kehittyy. Näin pitkälle päästiin ennenkuin joku tarjosi syyksi kateutta.

Tarvitsemme hyvin mielenkiintoisen ajatusten juoksun jotta tässä saadaan ap kateelliseksi. Hänen autonsa on sotkettu käsittämättömän tapahtuman tuotoksena. Mies ei puhdistanut autoa. Antoi lapsille ne pullat autoon syötäväksi! Oli tarkoitus pitää yhteinen kahvihetki. Näin äitipuoli yritti parhaana, että yhdessä miehen ja lasten kanssa. Ei olisi pitänyt. Olisi pitänyt käydä itsekseen kahvilla ja pullalla kahvilassa duunin jälkeen ja pitää asia omana tietonaan.

Ja noin vanhat lapset voisi jo opettaa siivoamaan itse sotkunsa.

Vierailija
240/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat toki vaikka paskoa omassa autossasi, mutta nyt puhutaankin toisen auton sotkemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän