Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.
Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.
Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.
Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.
Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.
Kommentit (581)
Siellä ulkona ja pimeässä on kyllä epämukava jynssätä jotain tahroja ja sitten vielä jos on kylmä niin vielä veemäisempää.
Suurimmalla osalla ei ole autotallia,
Vierailija kirjoitti:
Auto on käyttöesine. Isovanhempani olivat sellaisia, jotka eivät antaneet syödä tai juoda mitään autossa vaikka olisi ollut kuinka huolellinen. Se oli ärsyttävää. Isäni oli nuorempana myös tällainen, mutta järkiintyi vanhempana.
Ymmärrän että jossain Ferrarissa tai muussa superautossa ei ehkä tule syötyä tai juotua, mutta suurin osa tavallisen palkansaajan saatavissa olevista autoista ei kuulu tähän luokkaan. Se nissani tai volkkari ei siitä miksikään muutu tai arvo tipu jos penkkiä joutuu välillä putsaamaan. Kunhan ei riko pintaa.
P.S. Antaisin tälle 5-/5, hyvin mietitty. ;)
Likaisuus ei nyt ole kiva silmälle.
Auton sisätilat kertoo kyllä paljon ihmisestä. Likaiseen autoon on kurja mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provo vai voiko joku mies oikeasti olla noin tyhmä?
Palstan artut uskoo kaiken paskan mitä miehistä kirjoitetaan. Ei sen tarvitse olla totta, tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä.
Sinulle miehet on miehiä ja naiset naisia. Kaikkien miesten ansiot on sinun ansioitasi, ja kaikkien miehien moittiminen loukkaa sinua syvästi. Todella hassu ajattelutapa. Miehiä on monenlaisia. Todella älykkäitä, ihan normaaleja fiksuja, ja sitten ihan kehitysvammaisia. Ja kaikkea siltä väliltä. Yksi mies voi toimia typerästi. Se on oikeasti mahdollista.
Kuten kirjoitin, teille tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä. Vihaatte miehiä, olosi helpottuu kun myönnät sen.
Minä en todellakaan vihaa miehiä. Minulla on erittäin fiksuja ja mukavia miehiä työkavereina, ja myös oma aviomies joka on aivan mahtava tyyppi ja jota rakastan enemmän kuin ketään tai mitään muuta.
Mutta eihän se tarkoita sitä että kaikki maailman miehet aina toimisivat älykkäästi ja olisivat ihania. Ihan kuin eivät kaikki naisetkaan. Saahan ihmisten negatiivisistakin puolista kertoa?
Eihän kukaan voi kieltää sitä että mies joka antaa 7- ja 12-vuotiaiden lasten syödä laskiaispullia autossa on totaalisen hölmö ja auton omistajalla on oikeus suuttua sotkusta.
Todellakin vihaat.
Ap:lla ei ole miestä tai lapsia jotka olisi syönyt autossa mitään. Sinä vain haluat miesvihakiimassasi uskoa kaiken paskan mitä miehistä täällä kirjoitetaan.
Miksi sinusta on niin mahdotonta uskoa että AP:n kertoma voisi olla totta?
Kukaan normaali ihminen ei tee rakastamastaan ihmisestä ulínaketjua palstalle toisten miesvihaajien ruodittavaksi ja käytä aloituksessa olleita ilmaisuja, kuten MIEHEN LAPSET
Olen minäkin puhunut muutamaan otteeseen miehestäni täällä. Kettuako se sinulle kuuluu, mistä kukakin kirjoittaa? Et sinä mikään palstan ylijumala ole, joka kertoo, mistä saa kirjoittaa.
En ole kieltänyt, kerron vain että sitä harrastaa sairaat miesvihaajat.
Tiedän että olette sellaisia lähes kaikki, joten ei hätää, saat jatkaa kirjoittelua tällä palstalla.
Arvaa mitä. Mieheni töräyttelee järkyttäviä pieruja.
Tästä kommentista meni miesvihauulilta vatsa sekaisin.
Miksi menisi?
Tee ketju jossa haukut miehet koska ne vetelee järkyttäviä katkuja kun marttakerho on käymässä ja selitä kuinka sen paskan on pakko vetää pussillinen makkaraperunoita ja kolme olutta vaikka tiesi niiden olevan tulossa, ulíse kuinka sä et enää kestä koska sama tapahtuu joka kuukausi eikä mies vain tajua lopettaa... kerää naiset ketjuun rinkirunqqaamaan keksittyä tarinaa... se on miesvihaa :)
Ja sitähän sinä täällä harrastat.
Tuohan on monen maalaisemännän normielämää. Mutta ethän sinä sitäkään usko siellä Helsingissä :D
Mikä sai sut porsimaan tuolle miehelle?
Kuule, juippi. Täällä maalla tuollaiset vinkujat pannaan rehuksi.
M
Kuulehan lantavarvas. Te siellä maalla haisette paskalle ja nostatte tukia ja silti inisette että rahat ei riitä sen kusisen tilanne viljelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto on käyttöesine. Isovanhempani olivat sellaisia, jotka eivät antaneet syödä tai juoda mitään autossa vaikka olisi ollut kuinka huolellinen. Se oli ärsyttävää. Isäni oli nuorempana myös tällainen, mutta järkiintyi vanhempana.
Ymmärrän että jossain Ferrarissa tai muussa superautossa ei ehkä tule syötyä tai juotua, mutta suurin osa tavallisen palkansaajan saatavissa olevista autoista ei kuulu tähän luokkaan. Se nissani tai volkkari ei siitä miksikään muutu tai arvo tipu jos penkkiä joutuu välillä putsaamaan. Kunhan ei riko pintaa.
Käsitit väärin. Ei kyse ole siitä. Ei minunkaan autoni mikään roskasanko ole.
Mielestäni autossa voi syödä tai juoda jos tekee sen siististi ja/tai tarvittaessa siivoaa sitten jäljet. Ei se auto mikään leikkaussali ole vaikka osa niin tuntuu ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tavallisissakin autoissa on niin paljon tekniikkaa mattojen ja verhoilupaneelien takana että en kyllä haluaisi testata miten paljon limpparia kestää joku CAN väylän liitin takaoven kynnyksen listan alla.
Lisäksi ruokajämät autossa houkuttelee hiiriä, rottia ja muita tuholaisia jotka myös pureksii johtosarjat pilalle ja yksi aamu autosi ei sitten käynnistykään kun hiiret pureksineet johtosarjat pilalle konehuoneessa ja kojetaulun takana, korjauskulut luokkaa hirvittävä.
Meillä 20 vuotta vanha auto, jossa syödään kaikenlaista, mutta ei kyllä todellakaan laskiaspullia. Kenelle tulis edes mieleen... Miksi et ap muuten kieltänyt?
Ei tulisi mieleenkään aikuisena syödä toisten autossa ilman lupaa. Miten joku voi olla niin tyhmä, että antaa lasten syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitit väärin. Ei kyse ole siitä. Ei minunkaan autoni mikään roskasanko ole.
Mielestäni autossa voi syödä tai juoda jos tekee sen siististi ja/tai tarvittaessa siivoaa sitten jäljet. Ei se auto mikään leikkaussali ole vaikka osa niin tuntuu ajattelevan.
Niin joo. Olen itsekkin syönyt hampparin mutta vieraan ihmisen kanssa en ottaisi riskiä tai lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskiaispullaa autossa! Huhhuh. Olen sanaton.
Niinpä. Jotkut syö hamppariateriatkin juomineen. Olisi kiintoisa nähdä näiden autot, yh.
Jep, meidän autossa. Itse en ole asian kannattaja, mutta vaimo vanno fanaattisesti asian nimeen. Auto käy säännöllisesti sisäpesussa, joten ei siinä hirveästi nähtävää ole.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni auto on kaatopaikka tahroineen ja roskineen. Itse en voisi koskaan ajella sellaisessa autossa. Minä olen laittanut omaan autooni penkinsuojat, etteivät lasten kengät ja vaatteet kurasta penkkiä. Jos lapsi joskus avaa jonkin karkkipussin autossa ja siitä singahtaa karkki lattialle tms., se on todellakin se lapsi, joka sen karkin sieltä kaivaa ja vie roskiin, kun kotipihaan päästään. Suttaavaa mässyä ei minun autossani ikinä vedellä.
Minä olisin ap:na aivan raivoissani. Miehen olisi todellakin pitänyt ruveta jynssäämään autoa heti, kun he pääsivät kotiin, kun tahra vielä oli tuore. Jos mies on tuollainen tossu, hän on hyvä ja kuljettaa lapsiaan tästedes omalla autollaan. Itse en ehkä jaksaisi katsella häntä kohta ollenkaan, jos alkaa kerääntyä tuonkaltaisia painolastia.
Jos mies olisi tossu niin eikö hän olisi pessyt auton heti? Pienet syyt teillä on kyllä harkita eroa.
Ainahan ne tahrat unohtuu jos ei ole valoisaa ja lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se lapsiperhe-elämä on.
Niin on. Noin 10 vuoden jälkeen opit olemaan ostamatta mitään siistiä autoa tahi muuta, koska lapset sotkee sen kumminkin.
Huono syy kun voi penkit suojata eikä siellä autossa syödä.
Saa sen aika sotkuun syömättäkin, esim. yrjöämällä, mikä kaikille lapsille tulee eteen joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskiaispullaa autossa! Huhhuh. Olen sanaton.
Niinpä. Jotkut syö hamppariateriatkin juomineen. Olisi kiintoisa nähdä näiden autot, yh.
Jep, meidän autossa. Itse en ole asian kannattaja, mutta vaimo vanno fanaattisesti asian nimeen. Auto käy säännöllisesti sisäpesussa, joten ei siinä hirveästi nähtävää ole.
Kuinka usein pesetätte? Me kerran vuodessa ja kovavaha samalla. Aina toukokuussa.
Pikkujuttuja elämässä.turha kilahdella tosta,mitäs kun tulee joku kunnon menetys tai harmi.elä ja anna muittenkin elää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se lapsiperhe-elämä on.
Niin on. Noin 10 vuoden jälkeen opit olemaan ostamatta mitään siistiä autoa tahi muuta, koska lapset sotkee sen kumminkin.
Huono syy kun voi penkit suojata eikä siellä autossa syödä.
Saa sen aika sotkuun syömättäkin, esim. yrjöämällä, mikä kaikille lapsille tulee eteen joskus.
Unohtunut jo noi ajat kun nuorin 18 vuotta.
Kyse ei pelkistä pullista vaan miehen asenteesta. Itse laittaisin tuon porsaslauman pihalle.
Vierailija kirjoitti:
En aio maksaa.
T. Ukkosi
Kohta kahdesti eronnut.