Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.
Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.
Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.
Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.
Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.
Kommentit (581)
Vierailija kirjoitti:
Autohan on vain esine. Miten voit olla noin pinnallinen ja itsekäs? Häpeä.
Mitään muuta esinettä ei säännellä niin tarkasti ja monipuolisesti kuin autoa. Viepä katsastukseen liikkuvana roskiksena toiminut auto, eipä taida mennä läpi ennen siivousta, katsastaja ei varmaan suostu edes aloittamaan katsastusta jos sisustus on kuin kaatopaikka, tölkkejä ja pulloja menossa polkimien alle, hattuhyllylle laitetut rojut valmiina teurastamaan matkustajat mahdollisessa kolarissa ja estävät näkyvyyden, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autohan on vain esine. Miten voit olla noin pinnallinen ja itsekäs? Häpeä.
Mitään muuta esinettä ei säännellä niin tarkasti ja monipuolisesti kuin autoa. Viepä katsastukseen liikkuvana roskiksena toiminut auto, eipä taida mennä läpi ennen siivousta, katsastaja ei varmaan suostu edes aloittamaan katsastusta jos sisustus on kuin kaatopaikka, tölkkejä ja pulloja menossa polkimien alle, hattuhyllylle laitetut rojut valmiina teurastamaan matkustajat mahdollisessa kolarissa ja estävät näkyvyyden, jne.
Tämmönen skenaario toteutuu vain sun omassa fantasiassa, jossa kauhistellaan toisin eläviä ihmisiä.
meniks hermot niin totliesti että et anna sille pesää tänään puhumattakaan suuhoidosta
Kyllä mun autossa on syöty jäätelöä ja joskus vähän pinnoillekin sitä mennyt. En siitä viitsi hermostua, pesemällä lähtee. Hillopullat voi olla kyllä vaikeampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti kasvatettuja lapsia, kun eivät noin isoina ymmärrä olla sotkematta autossa, etenkin autossa joka on lainassa joltain muulta. Pistä mies+lapset siivoamaan yhdessä.
Joo, mun 4v saattaisi kyllä sotkea tuolla lailla, mutta 7v tajuaa jo ettei autossa voi syödä sotkevia ruokia. Kun on kasvatettu ja vanhemmat sietää lasten kiukuttelua eikä anna kaikkea periksi. Se on lapsen kaltoinkohtelua jos ei opeta sietämään hetken odottamista ja sitä ettei aina saa tahtoaan läpi...
Tässä tää itsekkyys taas oikein leimahtaa liekkiin. Minä minä minä, minun lapsi, meillä näin. Ikinä ei tapahdu mitään poikkeuksellista ja jos tapahtuu niin verhot kiinni, ettei naapurin näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provo vai voiko joku mies oikeasti olla noin tyhmä?
Palstan artut uskoo kaiken paskan mitä miehistä kirjoitetaan. Ei sen tarvitse olla totta, tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä.
Sinulle miehet on miehiä ja naiset naisia. Kaikkien miesten ansiot on sinun ansioitasi, ja kaikkien miehien moittiminen loukkaa sinua syvästi. Todella hassu ajattelutapa. Miehiä on monenlaisia. Todella älykkäitä, ihan normaaleja fiksuja, ja sitten ihan kehitysvammaisia. Ja kaikkea siltä väliltä. Yksi mies voi toimia typerästi. Se on oikeasti mahdollista.
Kuten kirjoitin, teille tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä. Vihaatte miehiä, olosi helpottuu kun myönnät sen.
Minä en todellakaan vihaa miehiä. Minulla on erittäin fiksuja ja mukavia miehiä työkavereina, ja myös oma aviomies joka on aivan mahtava tyyppi ja jota rakastan enemmän kuin ketään tai mitään muuta.
Mutta eihän se tarkoita sitä että kaikki maailman miehet aina toimisivat älykkäästi ja olisivat ihania. Ihan kuin eivät kaikki naisetkaan. Saahan ihmisten negatiivisistakin puolista kertoa?
Eihän kukaan voi kieltää sitä että mies joka antaa 7- ja 12-vuotiaiden lasten syödä laskiaispullia autossa on totaalisen hölmö ja auton omistajalla on oikeus suuttua sotkusta.
Todellakin vihaat.
Ap:lla ei ole miestä tai lapsia jotka olisi syönyt autossa mitään. Sinä vain haluat miesvihakiimassasi uskoa kaiken paskan mitä miehistä täällä kirjoitetaan.
Miksi sinusta on niin mahdotonta uskoa että AP:n kertoma voisi olla totta?
Kukaan normaali ihminen ei tee rakastamastaan ihmisestä ulínaketjua palstalle toisten miesvihaajien ruodittavaksi ja käytä aloituksessa olleita ilmaisuja, kuten MIEHEN LAPSET
Millä termillä niitä miehen lapsia pitäisi kutsua, jos ei miehen lapsiksi? Olisiko ehkä "ukon kakarat" tai "äijän mukulat" parempia?
Hieno parisuhde, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä laina-auto se oman kumppanin auto muka on? Eikö kukaan ole huomannut tätä omituisuutta? Sotkua tai ei, olisi ikävää asua ihmisen kanssa, joka erottelee tavarat: minun, sinun, minun, sinun. En uskaltaisi lopulta enää hengittääkään tuollainen ihmisen kanssa. Mutta päädynkin aina alistetuksi ihmissuhteissa :( Minulle toi aloittajan viesti on iso punainen lippu :( Toivottavasti mies näkee tän viestin ja alkaa miettiä onko muita alistavan kumppanin merkkejä ilmoilla.
Mulla on mun auto. Mä olen sen hankinnan maksanut ja vastaan kaikista siihen liittyvistä kuluista. Se on rekisteröity nimelläni. Miehen auto, sama juttu. hän on sen maksanut, ja vastaa kuluista.
Mies voi toki ajella autollani jos omansa on esim huollossa. Vastaavasti minä voin ajella hänen autolla, jos tarvitsee ostaa jotain isompaa ja omaan autoon ei mahdu ostos. Mutta näistä sovitaan erikseen. Pysyy sopu torpassa ja kaikilla hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Katsurina ymmärtää joka päivä, kuinka vähän ihmiset autoaan arvostavat. Hyvä kun ratin taakse mahtuu, kun auto on täynnä roinaa, tyhjiä tölkkejä ja sipsimuruja.
Todellakaan autossa ei syödä mitään pullaa, ymmärrän täysin AP:n ketutuksen.
Roskainen auto ansaitsee hylätyn katsastuksessa.
En ymmärrä tätä aloitusta. Kyllä mun lapsuusperheen autossa sai syödä eväitä, kun ajettiin lomamatkalla ympäri Suomea.
Tosin syödessä ei saanut sotkea. Isä olisi saanut hepulin.
Toisaalta en ymmärrä, miten siellä autossa edes voi sotkea laskiaispullillakaan niin pahasti kuin ap kuvailee. Eihän sitä kermavaahtoa niissä niin älyttömän paljon ole. Suurin osa varmaan kuitenkin on osunut suuhun.
Entä jos joku sattuisi vahingossa oksentamaan ap:n autoon? Sitten olisi riesana hajukin.
Ap, jos olet oikea ihminen niin kannattaa puhua kumppanille mikä sinua tuossa loukkasi. Tosin jos se tosiaan on tavaran tuhriutuminen niin ehkä suhteella ei ole kovin hyvää jatkoa edessä. Jos taas tunnet, että jäit ulkopuoliseksi yhteisesti suunnitellusta hetkestä niin kannattaa puhua siitä oikeasta aiheesta. Mieskin ymmärtää silloin mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos joku sattuisi vahingossa oksentamaan ap:n autoon? Sitten olisi riesana hajukin.
Oksentaja tai jos kysessä on lapsi, niin hänen vanhempansa maksaa auton siivoamisesta koituvan laskun.
Elämässä on pienet murheet ap:lla.
En ihmettele, jos et löydä kestävää parisuhdetta.
Elämässä sattuu ja tapahtuu.
Onko se auto sulle joku minän jatke vai kulkupeli?
Autossa ei syödä mitään mikä voi valua ja alkaa haista. Jäätelö, hampparit, kermat..mitä ny tulisi mieleen.
Tyhmä ukko, sisäpesu ja lasku hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä laina-auto se oman kumppanin auto muka on? Eikö kukaan ole huomannut tätä omituisuutta? Sotkua tai ei, olisi ikävää asua ihmisen kanssa, joka erottelee tavarat: minun, sinun, minun, sinun. En uskaltaisi lopulta enää hengittääkään tuollainen ihmisen kanssa. Mutta päädynkin aina alistetuksi ihmissuhteissa :( Minulle toi aloittajan viesti on iso punainen lippu :( Toivottavasti mies näkee tän viestin ja alkaa miettiä onko muita alistavan kumppanin merkkejä ilmoilla.
Mulla on mun auto. Mä olen sen hankinnan maksanut ja vastaan kaikista siihen liittyvistä kuluista. Se on rekisteröity nimelläni. Miehen auto, sama juttu. hän on sen maksanut, ja vastaa kuluista.
Mies voi toki ajella autollani jos omansa on esim huollossa. Vastaavasti minä voin ajella hänen autolla, jos tarvitsee ostaa jotain isompaa ja omaan autoon ei mahdu ostos. Mutta näistä sovitaan erikseen. Pysyy sopu torpassa ja kaikilla hyvä mieli.
Meillä samoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti kasvatettuja lapsia, kun eivät noin isoina ymmärrä olla sotkematta autossa, etenkin autossa joka on lainassa joltain muulta. Pistä mies+lapset siivoamaan yhdessä.
Joo, mun 4v saattaisi kyllä sotkea tuolla lailla, mutta 7v tajuaa jo ettei autossa voi syödä sotkevia ruokia. Kun on kasvatettu ja vanhemmat sietää lasten kiukuttelua eikä anna kaikkea periksi. Se on lapsen kaltoinkohtelua jos ei opeta sietämään hetken odottamista ja sitä ettei aina saa tahtoaan läpi...
Tässä tää itsekkyys taas oikein leimahtaa liekkiin. Minä minä minä, minun lapsi, meillä näin. Ikinä ei tapahdu mitään poikkeuksellista ja jos tapahtuu niin verhot kiinni, ettei naapurin näe.
Jäikö omat lapset kasvattamatta ja harmittaa kun toisten lapsilla on käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö omat lapset kasvattamatta ja harmittaa kun toisten lapsilla on käytöstavat?
Alkoiko harmittaa kun osui asian ytimeen?
Tota.. Mää voin tulla "sotkeen" sun piparias.
Oliko se varmasti kermaa vai sper... Missä lie miehesi "ajellu"