Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.
Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.
Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.
Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.
Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.
Kommentit (581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä laina-auto se oman kumppanin auto muka on? Eikö kukaan ole huomannut tätä omituisuutta? Sotkua tai ei, olisi ikävää asua ihmisen kanssa, joka erottelee tavarat: minun, sinun, minun, sinun. En uskaltaisi lopulta enää hengittääkään tuollainen ihmisen kanssa. Mutta päädynkin aina alistetuksi ihmissuhteissa :( Minulle toi aloittajan viesti on iso punainen lippu :( Toivottavasti mies näkee tän viestin ja alkaa miettiä onko muita alistavan kumppanin merkkejä ilmoilla.
Meillä miehen auto on miehen auto ja minun auto on minun auto. Ei tuossa ole mitään epäselvää. Onhan minun vaatteet ja lääkkeet minun omaisuutta, ei miehen.
Huh onpa hyvä ettei asuta yhdessä.
Siitä olen kanssasi samaa mieltä. Sinä varmaan lukisit minun päiväkirjatkin, kun et ymmärrä, mitä termi "toisen oma" tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vähän sama dilemma kuin taannoin HS kirjoituksessa lapsiperheiden sotkemisesta Oodin kahvilassa. Miksi oletetaan että kun on lasten kanssa liikenteessä niin ympäristön pitää vain sopeutua ja hyväksyä että ne saa sotkea ja käyttäytyä miten tahansa? Jos lapsi sotkee kylässä tai yleisissä paikoissa niin eikö vanhemman tehtävä ole siivota sotkut? Vai saako aikuisetkin heittää ruokaa lattialle ja sotkea tahmaisilla käsillään pintoja ym.? Kyllä muita ihmisiä pitää kunnioittaa ja ottaa huomioon. Mutta jos lapselle jo pienestä pitäen opetetaan että se on maailman napa ja että se taa tehdä mitä haluaa niin tulos on tämä. Kullannuput saa tottakai syödä autossa ja sotkea muiden omaisuutta ja auton omistajan ei tietenkään tulisi tästä edes pahoittaa mieltään. Ihme lapsivihaaja! En kestä näitä uusavuttomia vanhempia! Mistä te sikiätte?
AUTO ON MAAILMAN NAPA NIIN!
Mä en kyllä pystyisi syömään laskiaispullaa siististi autossa. Tällaisissa tilanteissa pitää vaan olla tiukkana ja kieltää koko touhu vaikka kuinka leimautuisi tiukkapipoksi. Ei tarvi välittää vaikka ovat vaan miehen lapsia. Auto oli kuitenkin sinun.
N34. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskiaispullaa autossa! Huhhuh. Olen sanaton.
Niinpä. Jotkut syö hamppariateriatkin juomineen. Olisi kiintoisa nähdä näiden autot, yh.
Pikemminkin olisi mielenkiintoista nähdä miten sinä syöt hamppariaterian juomineen ylipäätään? 🤔 Itse voin vetää tuollaisen juomineen vaikka kesken ajamisen, enkä sotke yhtään. Ajatella.
Utelias olen. Miten laitat ranskalaiset ketsuppeineen? Kojelaudalleko? Vänkärin penkille? Hamppari sulla on varmaan kädessä ja ilmeisesti automaattivaihteinen auto käytössä. Colamuki sulla on vissiin siinä junttimaisessa mukitelineessä, sen arvasinkin jo. Mutta tuo, että miten nää ranskalaiset ketsuppeineen?
Ja vaikka olisi automaattivaihteetkin niin kyllä mä vaan niin kauhiasti ihmettelen miten tuo voi olla mahdollista?
Kerrohan miten usein tulee sotkua, entä onko sillä väliä? Siivoatko sotkut vai jätätkö ne siihen? Hävitätkö hampparipaperit perillä vai poljetko ne lattiaan tai jopa penkkeihin jos ei niin turhan tarkkaa?
Kysyy utelias
Kato ku ei voi kieltää. Ku sitte on ikävä iskä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on niin moneen junaan. Ymmärrän ap:n ketutuksen. Meillä ei syödä autossa, oppeja jo lapsuudesta. Samoin opetetaan kopistelemaan jalat ennen autoon menoa ja jalat nostetaan autoon vetämättä niitä listoja pitkin.
Mun ex potki lumiset jalat siihen auton peltiin/listaan. Kyllä otti päähän. Ei millään oppinut kopistelee niitä toisiinsa vaan potki autoa.
Jokaisella on omat tavat. Sä et kouluta sitä toista ihmistä tekemään sun omaan normaaliin mukaan vaan kunnioittavasti sopeuduttu toistenne normaaleihin.
Jaa. Jos mun autoa joku alkaisi tuolleen potkimaan niin palaute olisi välitön ja yksiymmärteinen.
Tulisinko potkiin sinun auton vaikkapa konepeltiä jos ei niin väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviesti oli kuin apukoululaisen tekstiä.
Minusta tämä ap on tavallaan hauska. Kirjoittaa usein näitä samalla tyylillä (muutama täysin identtinen ilmaus) värittämiään aloituksia. Ja saa mammat kuohuksiin. Luulen, että ap hykertelee tyytyväisenä kun taas yksi hauska yritys onnistui.
Muuten, laskiaispulla hillolla on hyvää.
Mikä tuossa on se "sama linja"? Itse palstalla usein olevana en ole tuota huomannut mutta voi toki ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että kersat eivät oksentaneet ja ripuloineet takapenkkiä karmeaan kuntoon. Heti kun penkin pesee vaahtopesulla tai vastaavalla, niin ei jää eltaantunutta hajua. Mutta jos odotat muutaman päivän, niin johan lemuaa pesun jälkeenkin, vaikka olisi ammattilainen ollut pesemässä. Kas kun se pullien kerma happanee ja alkaa haista.
Ammattilainen saa kyllä puhdistettua penkin sisäänkin painuneen lian pois. Mutta näin talvella penkkien kuivattaminen vaatii lämmitetyn autotallin. Jos itse ei sellaista omista, niin auto täytyy jättää pesulaan ainakin vuorokaudeksi.
Varmasti osaavat pestä kermat pois kun osaavat oksennuksenkin pestä niin ettei hajua jää autoon.
Mutta joo. Siinä tulee pullille hintaa jos ei viitsi sotkuja heti pestä pois ja pitää pesulaan viedä.
Vierailija kirjoitti:
Korjaamossa sotkivat autonpenkin öljyllä.
En valittanut.
Minua harmitti kerran kun asentaja oli liannut ratin öljyisillä käsillään. Putsasin sen kyllä itse, en viitsinyt mennä siitä valittamaan, mutta ei tällaista tarvitsisi kyllä tapahtua, voisivat pestä kätensä tai käyttää hanskoja asiakkaan autolla ajaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on niin moneen junaan. Ymmärrän ap:n ketutuksen. Meillä ei syödä autossa, oppeja jo lapsuudesta. Samoin opetetaan kopistelemaan jalat ennen autoon menoa ja jalat nostetaan autoon vetämättä niitä listoja pitkin.
Mun ex potki lumiset jalat siihen auton peltiin/listaan. Kyllä otti päähän. Ei millään oppinut kopistelee niitä toisiinsa vaan potki autoa.
Jokaisella on omat tavat. Sä et kouluta sitä toista ihmistä tekemään sun omaan normaaliin mukaan vaan kunnioittavasti sopeuduttu toistenne normaaleihin.
Jaa. Jos mun autoa joku alkaisi tuolleen potkimaan niin palaute olisi välitön ja yksiymmärteinen.
Tulisinko potkiin sinun auton vaikkapa konepeltiä jos ei niin väliä?
Jalkojen koputtelu puhtaiksi ei ole ollenkaan auton potkimista 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti kasvatettuja lapsia, kun eivät noin isoina ymmärrä olla sotkematta autossa, etenkin autossa joka on lainassa joltain muulta. Pistä mies+lapset siivoamaan yhdessä.
Joo, mun 4v saattaisi kyllä sotkea tuolla lailla, mutta 7v tajuaa jo ettei autossa voi syödä sotkevia ruokia. Kun on kasvatettu ja vanhemmat sietää lasten kiukuttelua eikä anna kaikkea periksi. Se on lapsen kaltoinkohtelua jos ei opeta sietämään hetken odottamista ja sitä ettei aina saa tahtoaan läpi...
Vierailija kirjoitti:
Kuka tyhmä syö laskiaispullia torstaina 16.2.? Eihän laskiainen edes ole vielä? Syöttekö myös joulukinkkua juhannuksena ja mämmiä vappuna?
Mä syön runebergin torttuja pitkin vuotta jos kaupassa on, samoin mämmiä heti kun se kauppoihin tulee. Kinkkua on joskus paistettu pääsiäisenä.
Sinä olet oudon rajoittunut....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tyhmä syö laskiaispullia torstaina 16.2.? Eihän laskiainen edes ole vielä? Syöttekö myös joulukinkkua juhannuksena ja mämmiä vappuna?
Kuka muka kehtaa ostaa laskiaispullia KAUPASTA? Olisitte leiponeet pullat yhdessä, niin tämäkin ongelma olisi jäänyt syntymättä ja kaikilla olisi hyvä mieli.
Parisen viikkoa sitten oli palstalla käsittämätön pullajuttu niin ikään. Nainen oli tehnyt jotain megasuuria korvapuusteja työkaverille. Miehen pojat ja mies söivät nämä luvatta.
Kuka muistaa tuon ketjun, nauroin makeasti kun luin sitä. Pullathan on makeita, että sikäli sopii teemaan.
Erikoispullat on vakava juttu! Koska saamme lukea aloituksen jossa puolison lapsi söi bostonkakun salaa?
Puolison koira söi tätini tuoman tiikerikakun puolikkaan.
Hyvä niin koska mies on lihva.
Voi sitä autossakin syödä jos on paperia niin ei sottaile.
Joko olet saanut penkin puhdistettua?
Autohan on vain esine. Miten voit olla noin pinnallinen ja itsekäs? Häpeä.
Onneksi tänne piipahtaessa näkee minkälaisia muut naiset ovat. Ei ole kovaa kilpailua miesmarkkinoilla. Yh:ksi päädyttyään (pian), moni teitä ei enää uutta löydä.
Kodinkoneet on ostettu yhteisillä rahoilla, autot omilla.