Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
481/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on pienet murheet ap:lla.

En ihmettele, jos et löydä kestävää parisuhdetta.

Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Onko se auto sulle joku minän jatke vai kulkupeli?

Mitä se isänsä pilalle n u s s i m a räkäpää siellä piipittää?

Vierailija
482/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on pienet murheet ap:lla.

En ihmettele, jos et löydä kestävää parisuhdetta.

Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Onko se auto sulle joku minän jatke vai kulkupeli?

Mitä se isänsä pilalle n u s s i m a räkäpää siellä piipittää?

On kyllä laadukas kommentti. Mistä teitäkin sikiää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se lapsiperhe-elämä on.

Niin on. Noin 10 vuoden jälkeen opit olemaan ostamatta mitään siistiä autoa tahi muuta, koska lapset sotkee sen kumminkin.

Huono syy kun voi penkit suojata eikä siellä autossa syödä.

Saa sen aika sotkuun syömättäkin, esim. yrjöämällä, mikä kaikille lapsille tulee eteen joskus.

No tuo ap. n mies varmasti jättäisi ne yrjötkin siivoamatta. Toteaisi jotta siivoan vkl.

Vierailija
484/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autossa ei syödä mitään mikä voi valua ja alkaa haista. Jäätelö, hampparit, kermat..mitä ny tulisi mieleen.

Tyhmä ukko, sisäpesu ja lasku hänelle.

Ei se jäätelö kuivuessaan haise, tuoksuu vaniljalle

Vierailija
485/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos joku sattuisi vahingossa oksentamaan ap:n autoon? Sitten olisi riesana hajukin.

Oksentaja tai jos kysessä on lapsi, niin hänen vanhempansa maksaa auton siivoamisesta koituvan laskun.

Huh, kannattaa sitten ensin kertoa ehdot lapsen vanhemmille, ennenkuin ottaa kyytiin. En minä ainakaan lapsen vahingosta viitsisi rahaa kinuta vaan laittaisin rätin heilumaan.

Vierailija
486/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos joku sattuisi vahingossa oksentamaan ap:n autoon? Sitten olisi riesana hajukin.

Oksentaja tai jos kysessä on lapsi, niin hänen vanhempansa maksaa auton siivoamisesta koituvan laskun.

No jopas. Jos mun lapsen kaveri vahingossa sotkee mun auton penkin tai kotona sohvan ym. Ni en taatusti ala rahaa siitä perimään mitä menee siivoukseen. Vahinko on vahinko. Voi ristus...

Vierailija
487/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä vaikeita. Usein keksimässä mistä tahansa asiasta ongelmia.

Vierailija
488/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä vaikeita. Usein keksimässä mistä tahansa asiasta ongelmia.

Vaikuttaa nuorelta ihmiseltä, joka ei vielä osaa kantaa vastuuta tunteistaan. Sijaisjuttujen kautta käsittelee pahaa-oloaan, joka suhteesta kumpuaa. Mies ei taida ottaa häntä kovin hyvin mukaan uusperhekuvioon.

Vierailija
489/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin penkin istuinosa irti ja mies lapsineen perjantain ratoksi putsailee sen, mukavasti sisällä.

Vierailija
490/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy kun on vain yksi hermo.

Vierailija
491/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sotki pallillaan polkupyöräni kankaisen istuinosan :( Eikä hän suostunut putsaamaan jälkiään. Pitääkö minun nyt ajaa pallisella polkupyörällä? Talvikelillä vielä menee mutta kevään tullen alkaa haisemaan :( Mikä neuvoksi? Onko ero ainoa vaihtoehto?

Vierailija
492/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies osaa siivota tai sinä ?

Vierailija
493/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi sotkettanut miehen auton pullamössöllä, miehen itku kuuluisi meille kaikille kotiin asti.

Vierailija
494/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ärsyttävää mutta jokin pahasti vialla että kirjoittaa vauvapalstalle tällaista sen sijaan että keskustelisi kunnolla puolisonsa kanssa. En itse haluaisi miestä enkä vaimoa joka vastaavasta aiheesta avautuu tällaiselle palstalle. Olisi suhde aika lailla siinä.

Pahempi asia tänne kirjoitella kuin itse tapahtuma.

Vierailija
495/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhalit aloittajalle.

Vierailija
496/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseaa, että aloittaja altisti lapset tällaiselle haukkumisella mitä tällä palstalla on. Vaikka välillisestikin.

Vierailija
497/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henni kirjoitti:

Jaksuhalit aloittajalle.

Söpöä aloittajalta aloittajalle.

Vierailija
498/581 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen (tai naisen) sotkuja alkaa siivota, niin siivota saat.

Tuossa oli vieläpä törppö ja ketään kohtaan ajattelematon tapaus, tuo kermapulla case.

Mies tahi mies ja lapset siivoo tai sit mies maksaa pesulaskun.

Vierailija
499/581 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on jätetty? Miehenä en katsoisi tuollaista akkaa hetkeäkään.

Vierailija
500/581 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen (tai naisen) sotkuja alkaa siivota, niin siivota saat.

Tuossa oli vieläpä törppö ja ketään kohtaan ajattelematon tapaus, tuo kermapulla case.

Mies tahi mies ja lapset siivoo tai sit mies maksaa pesulaskun.

Ap tässä. Auto edelleen siivoamatta. Ei ole ehtinyt mies siivota kun lasten kanssa jotain kokoajan. Lähtee kohta viemään ne äidilleen OMALLA AUTOLLA eli ei tolla likaamallaan mun autolla.

Huomenna varaan ajan ja ammattilainen saa pestä penkin ja ovet plus kahvat ja turvavyön takaa. Mies tulee maksamaan sen, siitä pidän huolen.

Ellei illalla tapahdu ihme ja tuo siivoaisi sen. En usko, meillä ei tallia että tuossa pihassa pitäisi pestä.

Aika viileissä tunnelmissa mennyt vklp.

Yritin ehdottaa josko olisivat porukalla pesseet, mä olisin tuonut tarvikkeita yms, niin ei käy. Nuo lapset eivät joudu tekee juurikaan kotitöitä ja se on kanssa asia jota ihmettelen. Oma poika jo aikuinen ja kyllä teki kotitöitä lapsena. Osaa nyt sitten omassa kodissaan asua ja elää.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän