Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
501/581 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua trolli pieni kun nyt keksit jatko-osan tarinaasi. Sitä olinkin jo odotellut.

Vierailija
502/581 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäis muakin.

Mun tehdasuuteen autoon panin ihanat irtopeitteet penkien suojiksi. Mies lähti hakemaan perhettä, jossa ton ikäisiä lapsia 2 autolla meille kylään. Oli ottanut penkinsuojat pois lähtiessään hakumatkalle. Myös kuljetti porukan takaisin. Matkaa kertyi yht. 200 km.

No kysyin, missä ne penkinsuojat on? Nii tää mieheni sanoi ottaneensa ne veks, että auto näyttäis hienommalta vieraiden silmään.

😡🤬🤬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä trollausavaus. Onkohan tällä palstalla noin 10% järkeviä ja tarpeellisia avauksia, loput vaan huomionhakuisten yksinäisten mölinää. Itselleni tulee usein melankolinen fiilis näistä avauksista. 

Vierailija
504/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi mies, niin sitten naista pitäisi ymmärtää. Jatkakaa.

Vierailija
505/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1v ja 5v lapset. Ja kyllä nekin jaksaa istua 50km syömättä pullaa, jos ostetaan kaupasta. Muuten olen kyllä "vähän nipo äiti". Siivouspäivänä annan vedellä kostutetun luutun molempien käsiin. Eihän tuo pienempi vielä oikein ymmärrä, mutta pyyhkii isomman perässä. Pieniin kotitöihin osallistuvat ikänsä ja kykynsä mukaan. Olen sanonut miehelle, että minulle on ihan sama, tuleeko lapsista maistereita vai duunareita, mutta kunhan itse hankkivat leipänsä pöytään, osaavat siivota ja pestä pyykit, laittaa ruokaa aikuisena, ettei olla heti sormisuussa.

Joskus aiemmin seurustelin miehen kanssa, joka oli yh. 10v lapsi pompotti miestä aivan mielensä mukaan. Koko ajan ostatti uutta kenkää, lakkia, takkia yms. Jos isä muka sanoi, ei, niin kiukutteli niin kauan, että sai. Kun tiesi, että isänsä antoi periksi kuitenkin. Aivan järkyttävää. Koska lapsen äiti olo tiukempi, niin tottakai lapsi majaili enemmän isänsä luona. Antoivat itse päättää. En kestänyt.. Totesin, että en halua tuollaisen tossun kanssa olla yhdessä, saatikka tehdä siihen uusia lapsia.

Vierailija
506/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mun mieheltä antaisiko hän lapsiensa syödä laskiaispullaa omassa autossaan ja mun autossa. Ei näe mitään ongelmaa, oon järkyttynyt.

Vierailija
507/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis miten aikuinen sotkee laskiaispullalla? 7-vuotiaan vielä ymmärrän, mutta 12-vuotiaalla korkeintaan menee vähän kermavaahtoa suupieleen joka pyyhkäistään kielellä tai sormella suuhun.

Vierailija
508/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin huvittavaa kuinka pöyristyneitä kaikki tässä ketjussa ovat. "En tykkää että minun autossa syödään" - normaalia ja ymmärrettävää. "Mies sotki auton eikä siivonnut ja nyt ärsyttää" - normaalia ja ymmärrettävää. "MIES KEHTASI EDES AJATELLA ANTAA LAPSILLE PULLAA IHAN HIRVEÄÄ MITEN VOI OLLA NOIN KAMALA JA JULMA IHMINEN KUKAAN NORMAALI EI SYÖ MISSÄÄN MUUALLA KUIN KEITTIÖN PÖYDÄN ÄÄRESSÄ MUOVILLA PÄÄLLYSTETTYNÄ JA IMURI VALMIINA TOISESSA KÄDESSÄ!!!" - tämä ketju.

Vierailija
509/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin huvittavaa kuinka pöyristyneitä kaikki tässä ketjussa ovat. "En tykkää että minun autossa syödään" - normaalia ja ymmärrettävää. "Mies sotki auton eikä siivonnut ja nyt ärsyttää" - normaalia ja ymmärrettävää. "MIES KEHTASI EDES AJATELLA ANTAA LAPSILLE PULLAA IHAN HIRVEÄÄ MITEN VOI OLLA NOIN KAMALA JA JULMA IHMINEN KUKAAN NORMAALI EI SYÖ MISSÄÄN MUUALLA KUIN KEITTIÖN PÖYDÄN ÄÄRESSÄ MUOVILLA PÄÄLLYSTETTYNÄ JA IMURI VALMIINA TOISESSA KÄDESSÄ!!!" - tämä ketju.

Minusta on huvittavaa, etteivät edelleenkään ihmiset tunnu tunnistavan edes kaavamaisia trollausavauksia, joihin aloittaja itse kommentoi ketjua elvyttääkseen.

Vierailija
510/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin eron apstä ensimmäisenä kyl on niin karsea nainen että voi mennä naimisiin vaikka autonsa kanssa. Se on hitto vain auto. Ja ps. Olen nainen itsekin

Vierailija
511/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö sitä autoa ole vieläkään viety pesuun?! Mä olisin varannut heti seuraavana päivänä ammattilaiselta ajan ja vienyt auton pestäväksi ja lasku ukolle.

Vierailija
512/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies osaa siivota tai sinä ?

Jos miehen (tai naisen) sotkuja alkaa siivota, niin siivota saat.

Tuossa oli vieläpä törppö ja ketään kohtaan ajattelematon tapaus, tuo kermapulla case.

Mies tahi mies ja lapset siivoo tai sit mies maksaa pesulaskun.

Ap tässä. Auto edelleen siivoamatta. Ei ole ehtinyt mies siivota kun lasten kanssa jotain kokoajan. Lähtee kohta viemään ne äidilleen OMALLA AUTOLLA eli ei tolla likaamallaan mun autolla.

Huomenna varaan ajan ja ammattilainen saa pestä penkin ja ovet plus kahvat ja turvavyön takaa. Mies tulee maksamaan sen, siitä pidän huolen.

Ellei illalla tapahdu ihme ja tuo siivoaisi sen. En usko, meillä ei tallia että tuossa pihassa pitäisi pestä.

Aika viileissä tunnelmissa mennyt vklp.

Yritin ehdottaa josko olisivat porukalla pesseet, mä olisin tuonut tarvikkeita yms, niin ei käy. Nuo lapset eivät joudu tekee juurikaan kotitöitä ja se on kanssa asia jota ihmettelen. Oma poika jo aikuinen ja kyllä teki kotitöitä lapsena. Osaa nyt sitten omassa kodissaan asua ja elää.

Ap.

Miettikääs jokainen ihan pienissä päissänne, jotka olette tänne 26 sivua paskaa höpisseet tästä jonninjoutavasta trollista, että olisiko joku ihan oikeasti tällaisesta tapauksesta näin yksityiskohtaisen avauksen tehnyt ja vielä tällaisen jatkosepustuksen siitä kirjoittanut, jos tämä siis olisi oikeasti tapahtunut?

Tämähän oli hyvinkin tunnistettava palstan vakkaritrollaajan trollaus, joka siis näitä avaa tänne joka päivä. Sen tunnistaa siitä, että kyseessä aina joku lähipiirille sattunut tapaus, josta kirjoitetaasn kohtuullisen pitkä ja seikkaperäinen sepustus, josta osalliset olisi oikeassa elämässä helposti tunnistettavissa.

Vierailija
513/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia se haki ne aloittajan autolla, kun kerran omakin oli ihan kunnossa ja minkä ihmeen takia ne pullat piti ostaa jo menomatkalla, eikö niitä olisi voinut ostaa vasta saavuttaessa takaisin kotipaikkakunnalle? No ei tietenkään voinut, koska koko trollilta olisi tippunut pohja pois ;)

0/5

Vierailija
514/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se lapsiperhe-elämä on.

Todellakin, uusavuttomien vanhempien, rajoja vailla oleva kasvatustyyli tuottaa tulosta.

Vierailija
515/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annat ukolle sulopillua kumminkin niin unohdat koko asian. Kumminkin joku päivä annat pennuille periksi ihan samalla tavalla. Annat pillua lisää. Onko tyhmä perhe kyseessä? On

Vierailija
516/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa tarvitaan armollista mieltä ja pitkää pinnaa. Sotkuisuus ja epäjärjestys unohtuvat koska lapset ovat niin ihania. Turha stressata mitään!🤗

Vierailija
517/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihanku rottia. Kyllä järkevä aikuinen kysyisi luvan siltä auton omistajalta että saadaanko mussuttaa märkää pullaa sun autossa?! Ihan yhtä lailla jos kaveri tulee kyytiin niin kysyy saako mun autossa röökata sisällä. Eikä vaan tuo sitä palavaa röökiä sisään autoon. Sun auto, sun säännöt. Sama juttu toisten kodissa.

Vierailija
518/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko juttu on edes totta niin olet kyllä ap hölmö.

Mies sotki autosi (tai lapsensa sotki) koska ei se oo niin justiinsa kun ei ollut omaauto. Jätti myös siivoamatta koska ei se oo niin justiinsa kun häntä ei kiinnosta, eikä ollut oma auto.

Mies ei myöskään maksa auton siivoamista koska sinä sen auton veit ammattilaisen siivottavaksi. Oli se veruke sitten mikä tahansa niin hän ei maksa koska hänen "ei tarvitse".

Ole edes itse sanojesi mittainen ja lopeta uhoaminen. Otitko valokuvat sotkuista?

oletko valmis riitauttamaan asian, vai riittääkö se että heivaat tuollaisen porsaan mäkeen?

Vai ajattelitko vielä hoivailla tuota possua kun on niin söpö ja niin viaton uiiii

Vierailija
519/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö läskiii enää saa sanoo poistetaa kokoaja?kokeillaa laihaa

Vierailija
520/581 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nää jutut totta vai torua, mutta aika outoja miehiä moni nainen jaksaa katsella ja kysyn vaan miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi