IL: Onko seksihistorialla väliä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/61803259-c43c-4e71-9116-54b78bb0e7b5
Voisiko joku referoida huippukohdat?
Kommentit (45)
Minulle ei olisi muuten väliä, mutta seksitautihistoria kiinnostaisi kokeneelta. Itse en ole ollut kuin yhden kanssa, jo yli 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, että mistä te tiedätte montako kumppania kenelläkin on ollut?
Tarkkaa lukua ei voi tietää mutta ainakin miehistä aistii, millainen määrä suunnilleen saattaisi olla. Käytös ja ulkonäkö kertoo paljon.
Millaisesta käytöksestä ja ulkonäöstä aistit tuon tarkalleen?
Karkeasti näin:
hyvännäköinen, flirtti mies -> runsaasti kumppaneita
ruma ja juro mies -> ei paljoa kumppaneita.
Tarkemman arvion osaan heittää kun näen miehen.
Ja kumman mieluummin valitset?
Valitsen komean miehen, joka ei ole avoimen flirttaileva. Näillä yleensä on ollut kumppaneita, mutta vähemmän kuin flirttimiehillä. Niin sanottua parisuhdematskua.
Jos naisella on ollut useampi seksikumppani,niin jossain vaiheessa tulee mieleen, kuinka nainen on nauttinut niistä kumppaneista,ja miten hän vertaa niitä nykyiseen mieheensä. Kyllä tällaista vaimoa on vaikea rakastaa. Miksi pitää pilata,ja saastuttaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on ollut useampi seksikumppani,niin jossain vaiheessa tulee mieleen, kuinka nainen on nauttinut niistä kumppaneista,ja miten hän vertaa niitä nykyiseen mieheensä. Kyllä tällaista vaimoa on vaikea rakastaa. Miksi pitää pilata,ja saastuttaa itsensä.
Ajattele: Naisellasi on voinut olla myös säkenöivän älykkäitä keskusteluita joidenkin miesten kanssa elämänsä aikana ennen sinua. Mieti vaan kun hän vertaa niitä hetkiin, kun kuuntelee öyhötystäsi yksinpuheluna. Jätä se L..ka!
Just näin!