IL: Onko seksihistorialla väliä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/61803259-c43c-4e71-9116-54b78bb0e7b5
Voisiko joku referoida huippukohdat?
Kommentit (45)
Haluan kumppanin, joka haluaa seksiä mahdollisimman paljon parisuhteessa, ei mahdollisimman monen henkilön kanssa.
Pieni vinkki: röökiä polttavilla naisilla on ylivoimaisesti eniten seksikumppaneita.
Voin.
Kas tässä tulee: " (ihmisen)menneisyys voi piinata mielen sopukoissa, hieman tiedostamattakin ".
Saitko? No hyvä.
Toki on. Useat seksikumppanit ja yhdenillan jutut yleensä kertoo hyväksynnän tarpeesta, huonosta itsetunnosta ja mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
On sillä. Etenkin jos on maksullisissa käyty, niin minä en halua sellaisen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä. Edes puheväleissä.
Miksi se on ongelma? Minä mieluummin ottaisin miehen joka käy maksullisissa kuin sellaisen joka raahaa baarista naisia kotiin. Tietty pitää olla eettistä niin että ei ole mitään ihmiskaupan uhreja vaan ihan omasta tahdostaan seksiä myyvältä ostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, että mistä te tiedätte montako kumppania kenelläkin on ollut?
Tarkkaa lukua ei voi tietää mutta ainakin miehistä aistii, millainen määrä suunnilleen saattaisi olla. Käytös ja ulkonäkö kertoo paljon.
Millaisesta käytöksestä ja ulkonäöstä aistit tuon tarkalleen?
Kumppaneiden määrä tulee esille tosi nopeasti. Ehdotuksia tulvii somesta jatkuvalla plinkutuksella. Baariin lähtiessä exiä heti kymmenen odottamassa pääsyä jaolle. Kadulla kävellessä kommentteja sataa siitä mikä peto oli sängyssä. Julkisuutta se on seksijulkisuuskin! Pari kertaa ollut "kunnia" heten tuntea tällainen julkkis ja harrastaja.
Vierailija kirjoitti:
Toki on. Useat seksikumppanit ja yhdenillan jutut yleensä kertoo hyväksynnän tarpeesta, huonosta itsetunnosta ja mt-ongelmista.
Väärin. Toki asioista, kuten:
" Inhimillisestä kiinnostuksesta ja rakkaudesta niin ihmisiin kuin elämään, yleensäkin. Aidosta rakkaudesta ensin itseensä, mikä heijastuu rakkauteen kanssaihmisiä kohtaan ja hyvänä seuraihmisenä. Tasapaino ihmisessä, ihmisen elämässä. "
Ehkä. Tai voitko nähdä itsessäsi, edes hiukan näitä hienoja ihmisen piirteitä?
Loistavaa sitten!
< 100/5v ei mikään ongelma
100-300 ok
> 300 vähän arveluttaa
> 1000 ei kiitos
Jos saan henkistä rakkautta kumppanilta niin seksipartnereiden määrällä ei ole väliä. Yläpää on paljon tärkeämpi suhteessa. Tai rakastaako joku alapäätä enemmän. Mies 45v
Vierailija kirjoitti:
Jos saan henkistä rakkautta kumppanilta niin seksipartnereiden määrällä ei ole väliä. Yläpää on paljon tärkeämpi suhteessa. Tai rakastaako joku alapäätä enemmän. Mies 45v
Kyllä, siis tarkentaen naisen alapäätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaa lukua ei voi tietää mutta ainakin miehistä aistii, millainen määrä suunnilleen saattaisi olla. Käytös ja ulkonäkö kertoo paljon.
Karkeasti näin:
hyvännäköinen, flirtti mies -> runsaasti kumppaneita
ruma ja juro mies -> ei paljoa kumppaneita.
Tarkemman arvion osaan heittää kun näen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä edes kuin monta seksikumppania itselläni on. Miten määritellään seksi? Onko se pelkkää yhdyntää vai lasketaanko sormipelikin?
Vierailija kirjoitti:
Ei välttis. Voi kertoa siitäkin, että tykkää seksistä, mutta ei halua seurustella tai löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti myöskin löyhästä moraalista tai korkeasta lipidosta jotka yhdistettynä tuovat haasteita parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkeasti näin:
hyvännäköinen, flirtti mies -> runsaasti kumppaneita
ruma ja juro mies -> ei paljoa kumppaneita.
Tarkemman arvion osaan heittää kun näen miehen.
Ja kumman mieluummin valitset?
No, naisvihaisilla incel-miehillä on jotain ongelmia vahvojen ja seksipositiivisten naisten kanssa. Normaaleilla miehillä ei tuollaisia ongelmia mielenterveyden kanssa ole vaan he hyväksyvät seksin normaalina käytöksenä eivätkä vaadi puritaanisuuden paluuta. Mitä enemmän kumppaneita sitä parempi. Osaa ainakin harrastaa sitä seksiä.
Kuka niitä vanhoja kyselee. Näkee toisen asenteesta onko miten valmis toisen tyydyttämiseen ja kiinnostunut toisen hyvinvoinista yms. Ei ole kokemusta, mutta uskoisin sen näkyvän asenteesta jos on paljon naisia/miehiä jatkuvasti kierrossa. Ainakin nähnyt selvästi miespuolisten kavereiden asenteista naisia kohtaan. Keskusteluista ilmenee aika nopeasti asenne naisia kohtaan. Luulisi näkyvän kilometrin päähän. Ainakin naispuoliset työkaverit aisti ne helposti, eikä vahingossakaan hakastaneet heihin. Yksikin kaveri oli ilmeisen perverssi tai omituinen, kun yritti olla naisten mies, mutta kaikilla uusillakin naisilla nousi heti karvat pystyy, vaikkeivat kaveria tunteneetkaan. Oikein vastosivat, ei edes oma vaimo antanut seksiä ja erosivat. Kävi siksi jatkuvasti maksullisissa ja thaihieronnassa.
Mun mielestä ei ole väliä.
Harva kai niitä edellisiä edes luettelee.
Jokaisen kanssahan se on kuitenkin "harjoiteltava" ne jutut mistä toinen tykkää.
Siinä mielessä siitä kokemuksestakaan ei ole oikeen hyötyä uuden kumppanin kanssa.
Ainoa hyöty kokemuksesta ja useista seksikumppaneista voisi olla se, että on oppinut sen, et jokaisen kanssa se on erilaista ja jokaisen kanssa opetellaan, mistä toinen tykkää ja mistä ei.
Kaikenlainen vertailu ja kumppanien määrien luettelu on ällöttävää.
Nämä pitää kertoa suhteen alussa.