IL: Onko seksihistorialla väliä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/61803259-c43c-4e71-9116-54b78bb0e7b5
Voisiko joku referoida huippukohdat?
Kommentit (45)
Mitä väliä sillä on, ei sitä uuttakaan tarvii ajaa loppuun asti ja käyttämättömiä jos halajaa on joku hieno puuma, tai pedofiili, riippuu kumpaa sukupulta on, kun ikäistään hakee niin joutuu jokatapauksessa käytetyllä menee.
Kyllä sillä on. Tässä viisaan naisen toteamana.
Ei ole mitään väliä. Mutta mieluummin kokenut. Kiitos!
Nainen jolla on ollut yli 5 partneria ei ole vaimomatskua. Parempi vaan tyhjentää pussit ja siirtyä seuraavaan.
Riippuu, toivonko naisesta ystävää, seksikumppania vai vaimoa. Kahden ensimmäisen kohdalla seksihistorialla ei ole väliä, kokenut on jopa parempi vaihtoehto. Vaimon kohdalla seksihistorialla on hyvin suuri merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Kyläpyörät tietenkin tulevat tänne öyhöttämään mutta seksihistoria kertoo ihmisestä paljonkin.
Kuten mitä? Kertooko miehen seksihistoria samaa?
Ei fiksu nainenkaan halua mitään kiertokullia kumppanikseen.
Totta Mooses on. Etkö muka itse muista neitsyytesi menettämistäkään, saatikka niitä kertoja, jos olet saanut neitsyttä. Tietysti juhlahetkiä on aina myös täysien satasien ylittäminen kohteiden lukumäärässä. Suorituskertojahan harva viitsii edes laskea.
On sillä. Etenkin jos on maksullisissa käyty, niin minä en halua sellaisen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä. Edes puheväleissä.
Riittävän kokenut että ymmärtää olevansa etuoikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
On sillä. Etenkin jos on maksullisissa käyty, niin minä en halua sellaisen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä. Edes puheväleissä.
Paitsi jos kävijä oli nainen.
Kertokaa minulle, että mistä te tiedätte montako kumppania kenelläkin on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, että mistä te tiedätte montako kumppania kenelläkin on ollut?
Tarkkaa lukua ei voi tietää mutta ainakin miehistä aistii, millainen määrä suunnilleen saattaisi olla. Käytös ja ulkonäkö kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyläpyörät tietenkin tulevat tänne öyhöttämään mutta seksihistoria kertoo ihmisestä paljonkin.
Kuten mitä? Kertooko miehen seksihistoria samaa?
No sehän riippuu sinusta tai naisesta, joka vaatii. Ei merkitse, jos ei merkitse. Merkitsee, jos merkitsee. Jokainen meistä asettaa kumppanilleen omat kriteerit. Naiset ja miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ei fiksu nainenkaan halua mitään kiertokullia kumppanikseen.
Kun ympäristöä katsoo, niin monelle naiselle tuntuu kelpaavan ihan hyvin. Enemmän naisia on niillä, joilla eniten on naisia ollut.
Riippuu toki millaiseen suhteeseen henkilöä on ajatellut. Samoin vaikuttaa henkilön ikä sekä pitkäaikaista suhdetta ajatellen parisuhdehistoria.
Jos alle 25 vuotiaana on jo reilu 100 seksikumppania niin tuleehan sitä miettineeksi, että kuinka ihmeessä hän kykenee olemaan yhden ihmisen kanssa pitkää aikaa.
Samoin, jos parisuhdetta etsii itselleen päälle 50 vuotiaana niin seksikumppaneita on todennäköisesti ollut jo enemmän, mutta toisaalta varmasti myös pidempiä suhteita. Jos ei ole ollut, tulee miettineet ja kysyneeksi, että kuinka hän nyt päättelee kykenevänsä olemaan pitkässä parisuhteessa.
Kyllähän iso määrä seksikumppaneita saa miettimään, että onko henkilöllä sitoutumiseen, seksiriippuvuuteen tai mahdollisesti jopa liialliseen miellyttämiseen liittyviä ongelmia. Saa olla jo tässä iässä aika rakastunut, että jaksaa enää ensi-ihastumisen kaltaisesti ottaa riippakiveä, jolla on ilmeisiä ongelmia itsensä kanssa.
Muutoin ei seksikumppanien keskivertoisella määrällä ole paljoakaan merkitystä ja niitä ei tule edes kysyneeksi.
Ei ole mikään välttämätön kriteeri mutta mieluummin kokenut nainen.
On.