Miesten penikset ovat pidentyneet selvästi, laaja tutkimuskatsaus kertoo Kasvua on kolmessa vuosikymmenessä 24 prosenttia.
No, ni mitta miehet, nyt oli asiaa kulleista! Onko pippelisi pysynyt mukana suuressa kasvupyrähdyksessä? 🙈
Kommentit (33)
Miksi kaikilla pitää olla iso? Mulla on aika pieni ja kyllähän siinä helposti kateus iskee, vaikka tuollakin on saanut naisen tyydytettyä.
Aloitin viime vuonna uudet opinnot, ja olen joitakin kertoja ollut muiden miesopiskelijoiden kanssa saunan lauteilla. Tuntuu että kaikilla opiskelukavereilla on hyvän kokoiset sheivatut munat, eikä kenelläkään ole pieni. Tai sitten ne pienimunaiset eivät edes uskalla saunaan asti.
Mutta mitä kuuluu Kanjoni Katjan kololle? Onko se jo laajentunut kokoon, jossa normimies voi hinkuttaa vain yhtä laitaa kerrallaan? Johtaako evoluutio siihen, että kaksosetkin voivat syntyä yhtä aikaa? Hyvä niin, ei pääse toinen nokittelemaan toista sillä että on vanhempi.
Grand Canyon kirjoitti:
Mutta mitä kuuluu Kanjoni Katjan kololle? Onko se jo laajentunut kokoon, jossa normimies voi hinkuttaa vain yhtä laitaa kerrallaan? Johtaako evoluutio siihen, että kaksosetkin voivat syntyä yhtä aikaa? Hyvä niin, ei pääse toinen nokittelemaan toista sillä että on vanhempi.
Joku katkera pienikaluinen tuli linjoille.
Kyseisen tutkimuksen perusteella eurooppalaisilla on suurimmat kullit maailmassa ja miesten kullit ovat kasvaneet miesten vanhetessa.
Jokainen voi miettiä kuinka uskottava tuo metatason tutkimus on.
Mulla 16 cm.
Ajattelin kasvattaa 18 senttiseksi.
Mulla kasvaa koko ajan. 20vuotiaana oli 12cm. Nyt 50 vuotiaana on jo 19cm.
Itselläni on tarkan erektiomitan saaminen tosi vaikeaa koska siihen vaikuttaa se kuinka vahva erektio on. Tosi kiihottuneessa tilassa penikseni on noin 16cm pitkä ja vähemmän kiihottuneessa tilassa noin sentin lyhyempi. Eli kumpi on oikea mitta?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on tarkan erektiomitan saaminen tosi vaikeaa koska siihen vaikuttaa se kuinka vahva erektio on. Tosi kiihottuneessa tilassa penikseni on noin 16cm pitkä ja vähemmän kiihottuneessa tilassa noin sentin lyhyempi. Eli kumpi on oikea mitta?
Sama juttu. Mitta vaihtelee välillä 14-17cm. Huomionarvoista että vaimo laukeaa parhaiten löysemmällä ja lyhyemmällä, koska kivikovalla saa jo varoa ja seksistä menee se paras terä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa koko ajan. 20vuotiaana oli 12cm. Nyt 50 vuotiaana on jo 19cm.
Minkäkin uskon kullini olevan 30 cm kun täytän 100 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Mitta vaihtelee välillä 14-17cm. Huomionarvoista että vaimo laukeaa parhaiten löysemmällä ja lyhyemmällä, koska kivikovalla saa jo varoa ja seksistä menee se paras terä pois.
Olen tuota kovuuden merkitystä kysynyt joskus vaimolta. Itsekin joutunut aina varomaan, kun on sen verran järeä ja pitkä. Vaimo sanonut, että tykkää silti enemmän kovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota kovuuden merkitystä kysynyt joskus vaimolta. Itsekin joutunut aina varomaan, kun on sen verran järeä ja pitkä. Vaimo sanonut, että tykkää silti enemmän kovasta.
Näin minäkin luulin ennen, mutta asia oli lopulta päinvastoin. Nykyään aloitetaan yhdyntä ns ''hyvissä ajoin'' ja koitan huonolla menestyksellä pitää pelin mahdollisimman löysänä. Onneksi vaimo saa yhdynnässä verraten nopeasti ja ehdottelee usein pikapanojakin arjen askareiden ohessa. Katselin hänen dildojaan ja nekin on kaikki melko pieniä ja pehmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Peniksen pituus vaihtelee erektion kovuuden mukaan. Mutta vielä enemmän vaihtelee lepopituus. Parhaimmillaan se on levossa 12cm mutta lyhyimmillään 9cm.
Jospa ne on tehneet tutkimuksen keräämällä dataa penisten pituudesta vauva-, suomi24- ja ylilautapalstalta...