Miksi siinä naiset on niin vaikeaa itse räpeltää yhdynnässä siitä klitoriksesta orkku?
Sillä ei liene mekaanisesti suurta merkitystä onko sormi oma vai miehen JA siinä samalla aikaa se mies nussii kullillaan teitä muutenkin. Niin miksi se on ihan hirveän väärin jos siinä samalla ihan itse omin ottein sormeilette sitä nappulaanne niin, että saatte orgasmin? Varmaan itse tiedätte tavat ja temmot parhaiten.
Jos se mielestänne on miehen homma niin perustelkaa miksi? Mikä sitten on naisen homma seksissä? Olla hereillä ja läsnä samassa huoneessa?
Ihan jo mekaanisesti ja fyysisesti, teidän on paljon helpompi hieroa sitä itse kuin miehen olisi.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoille näköjään kaikki viestit ovat incelliä jos ketju ei miellytä omaa agendaa.
Jos naisella olisi oma vastuu seksissä, olisihan se kauheaa.Miten se eroaa masturboinnista jos mies ei tee mitään naisen eteen? Nainen voi laittaa dildon sisään ja hieroa itselleen orgasmin. Mihin sitä miestä tarvitaan jos mies ei hieroa naista??
Eihän se yhdyntä edes ollut naisille tärkeää. Dildoa vaan vakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoille näköjään kaikki viestit ovat incelliä jos ketju ei miellytä omaa agendaa.
Jos naisella olisi oma vastuu seksissä, olisihan se kauheaa.Miten se eroaa masturboinnista jos mies ei tee mitään naisen eteen? Nainen voi laittaa dildon sisään ja hieroa itselleen orgasmin. Mihin sitä miestä tarvitaan jos mies ei hieroa naista??
Eihän se yhdyntä edes ollut naisille tärkeää. Dildoa vaan vakoon.
On tärkeää mutta ei se estä miestä hieromasta klittaa samalla.
Kyllä minun vaimoainakin hieroo klittaansa yhdynnän aikana. Joskus ollaan harrastettu sidontaleikkejä jossa hänet on sidottu ja ensin sulalla sivelen hänen rintojaan, kaulaa, reisien sisäpintoja siten että välillä sulka käväisee sheivatuilla häpyhuulilla ja klitoriksen päällä ja taas reisien sisäpuolella kiusoitellen. Vähän ajan päästä vaimo on aivan märkä ja työnnyn hänen sisäänsä. Vaikka joskus olen yrittänyt hieroa hänen klitoristaan samalla kuin olen liikkunut hänen sisällään niin hän pyytää irrottamaan kätensä koska kuulemma hänen oma kosketuksensa klitorikseen tuntuu niin paljon paremmalta.
Ja ilman sidontaleikkejäkin vaimo hieroo 10 kertaa 10:stä kerrasta itse klitoristaan eikä se höiritse sen paremmin häntä itseään kuin minuakaan. Ja seksielämämme on hauskaa ja monipuolista ja vaimo laukeaa noin 49 kertaa 50:stä kerrasta.
Näin meillä.
Jo kysymyksen asettelu kertoo millainen 'mies' on asialla. Pässi. Toisen halusta ja nautinnosta aidosti välittävän, ei tarvitse kysellä typeriä foorumeilla. Keinot nautintoon löytyy aina.
Mutta 'räpeltele' sinä siellä peräkammarissasi. Tosin tuskin klitorista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun vaimoainakin hieroo klittaansa yhdynnän aikana. Joskus ollaan harrastettu sidontaleikkejä jossa hänet on sidottu ja ensin sulalla sivelen hänen rintojaan, kaulaa, reisien sisäpintoja siten että välillä sulka käväisee sheivatuilla häpyhuulilla ja klitoriksen päällä ja taas reisien sisäpuolella kiusoitellen. Vähän ajan päästä vaimo on aivan märkä ja työnnyn hänen sisäänsä. Vaikka joskus olen yrittänyt hieroa hänen klitoristaan samalla kuin olen liikkunut hänen sisällään niin hän pyytää irrottamaan kätensä koska kuulemma hänen oma kosketuksensa klitorikseen tuntuu niin paljon paremmalta.
Ja ilman sidontaleikkejäkin vaimo hieroo 10 kertaa 10:stä kerrasta itse klitoristaan eikä se höiritse sen paremmin häntä itseään kuin minuakaan. Ja seksielämämme on hauskaa ja monipuolista ja vaimo laukeaa noin 49 kertaa 50:stä kerrasta.
Näin meillä.
Sehän on kiva sitten teille. Minä en haluaisi itse. Kukin tyylillään.
Outoa vastakkainasettelua taas. Aikoinaan yritin koskea vaimon klitorista yhdynnän aikana mutta hän kielsi ja sanoi että häiritsee enemmän mitä hyödyttää silloin.
Muuten luulisin jokaisen parin sopivan keskenään nämä, jos vaimo haluaisi tätä niin kyllä sen tekisin, ei mitenkään mahdotonta.
Miten se eroaa masturboinnista jos mies ei tee mitään naisen eteen? Nainen voi laittaa dildon sisään ja hieroa itselleen orgasmin. Mihin sitä miestä tarvitaan jos mies ei hieroa naista??