Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12kk euribor nyt 3,567%

Vierailija
16.02.2023 |

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että nykyinen alhaisten korkojen aika alkaa olemaan lopussa. Vaikka onhan tuo historiallisesti katsottuna alhainen vielä edelleen.

Vierailija
2/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs nyt hesapellet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korko on alhainen, mutta lainasummat taas aivan käsittämättömän suuria. Tilanne on kaikki (ml. idänkaupan romahdus II) huomioon ottaen huomattavasti pahempi kuin 90-luvun laman alkaessa eikä uusia Nokioita ole näköpiirissä.

Vierailija
4/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tunnek sääki Teppo kuinka vauhti kiihtyy?

Vierailija
5/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavanomainen korko. Eiköhän se alle viiden jää. Varmaan saadaan enemmän vaihtelua siihen, millaisia tarjouksia pankit antavat. Ehkäpä hyville asiakkaille tarjotaan aikaisempaa useammin lyhyempiä euriboreja tai pankin omia primeja ikuisen 12kk euriborin sijaan.

Jännä ilmiö muuten, että korkojen tai muiden kulujen nousu aiheuttaa ihmisissä jotain voitonriemua. Tosi mielenkiintoinen havainto, mutta vähän vaikea ymmärtää. Haluaisiko joku selittää?

Vierailija
6/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paikka jossa kansa viihtyy!

Vierailija
7/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavanomainen korko. Eiköhän se alle viiden jää. Varmaan saadaan enemmän vaihtelua siihen, millaisia tarjouksia pankit antavat. Ehkäpä hyville asiakkaille tarjotaan aikaisempaa useammin lyhyempiä euriboreja tai pankin omia primeja ikuisen 12kk euriborin sijaan.

Jännä ilmiö muuten, että korkojen tai muiden kulujen nousu aiheuttaa ihmisissä jotain voitonriemua. Tosi mielenkiintoinen havainto, mutta vähän vaikea ymmärtää. Haluaisiko joku selittää?

Kiva saada vihdoin talletuksilleen korkoa!

Vierailija
8/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paljon vielä. Otin lainaa, kun korot olivat lähellä 5 %. 

Vierailija
9/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Primet on yleensä euribor+jotain, myydään asiakkaille "vakaampana" ja pankin logo päälle. Haluaisitko itse maksaa maidosta Valio Prime hintaa, 2 euroa purkki vain siksi, että se on vakaampi?

- Itse olen salaa tyytyväinen korkojen nousuun siksi, että olen asiaan varautunut ja elänyt säästeliäästi samalla kun kollegat ovat eläneet huomattavasti yli varojensa ja esittäneet ylimielisinä varakkaampaa kuin ovatkaan.

Vierailija
10/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskorko. 

Vierailija
11/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy

Tule mukanani juhlimaan

Tää on paikka, jossa kansa viihtyy

Tänään tunnelmasta kunnolla kiinni saan

Tänä yönä tosi vahva kestää

Monen tunnin päässä aamu on

Mutta kuka voisi meitä estää

Kun mä lennän sinun kanssasi aurinkoon

Lennän aurinkoon

Vierailija
12/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, pörssi tuottaa viikossakin enemmän kuin korkoihin menee vuodessa. (Siksi en hötkyile asuntolainan poismaksun kanssa.)

Vierailija
13/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa pankista 12kk talletukselle minimissään 3,5% korkoa nyt ja viekää rahat naapuripankkiin, jos eivät meinaa suostua. Älkääkö suostuko mihinkään KorkoExtraHimmeleihin, joihin on kusetukset leivottu sisään mm. aloituspäivien viivästyksillä ja muilla ehdoilla.

Vierailija
14/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa palstalaisista on köyhiä ja elämässä epäonnistuneita. Toivoo nyt että muiltankin ihmisiltä lähtee kaikki alta.

Vierailija
15/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan peruskorko. 

persukorko hyvinkin. kohta lada on taas työntekijöiden haaveauto

Vierailija
16/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä helvetti on euribor

Vierailija
17/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä paha 

Vierailija
18/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on vara nousta. 

Vierailija
19/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun nouseen kuuden pintaan voi alkaa vähän nikottaa. 

Vierailija
20/41 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on asuntovälittäjillä kiire

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän