Mitä on puhelimen rinnakkaiskäyttö qr-koodin avulla?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
25 jatkaa vielä, että myös siksi ikinä eikä koskaan pidä yhdistää omaa laitettaan avoimeen wifiin (kahvilat, ravintolat, rautatieasemat näin äkkiseltään esimerkiksi).
Ei pidä yhdistää avoimeen wifiin? Ja miksi ei? About miljoonat käyttää tälläkin hetkellä puhelimillaan lentoasemien kun Hki-Vantaan avointa wifiä ennemmin kuin maksaa roamingista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut uusia kännyköitä ja esim. imurin sukulaiselta, joka on it-alalla töissä. Ei ole halunnut niitä itselleen turvariskin vuoksi, mutta nauraa, että ei tule isoa vahinkoa, jos joku vakoilee, syönkö minä tänään lihaa vai kalaa. Itse hän tekee myös etätyötä, eikä halua vaarantaa tietoja. Kaiken, mitä voi ohjata etänä, voi myös kaapata.
it-alalla oleva ei osaa itse suojata kännyköitään ja imureitaan häxöröinneiltä?
Oikeat ammattilaiset nimenomaan minimoi kaikki laitteet joissa on mitään älyä ja yhteyksiä. Kaikki laitteet on hakkeroitavissa ja alan parhaat myyvät näitä työkaluja kaikille joilla on maksukykyä. Whatsapp puhelimessa on pelkästään naurettavaa.
Meillä ainakin firman kännykät kysee yhtetään salasanaa/sormenjälkeä pakotettuna. Vaikea kuvitella että semmoisella puhelimella pystyy joku sallimaan rinnakkaiskäyttöä ellei itse halua päästää muita käyttämään whats appiaan ja vielä huolestuttavampaa jos ministeri sen sallisi että hänen nimissään voidaan lähettää mitä vaan viestiä ja kuvia ja videoita.
Se on poliiitikon tapa sanoa, että tein näin ja olen pahoillani.
Lintilä on syytön. Ettäs kehtaatte.
Whatsappia voi käyttää vaikka tietokoneella tai padilla Qr koodin avulla. Henkilö jolla wa on ei välttämättä lainkaan tiedä että hänen tilinsä on käytössä muualla jos ei tajua tarkistaa yhteyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin firman kännykät kysee yhtetään salasanaa/sormenjälkeä pakotettuna. Vaikea kuvitella että semmoisella puhelimella pystyy joku sallimaan rinnakkaiskäyttöä ellei itse halua päästää muita käyttämään whats appiaan ja vielä huolestuttavampaa jos ministeri sen sallisi että hänen nimissään voidaan lähettää mitä vaan viestiä ja kuvia ja videoita.
Mitäpä se salasanan kysely siihen vaikuttaa. Googlaappa vaikka Pegasus vakoiluohjelma. Vakoilusoftat löytyi EU:n komissaarin kännykästä vaikka heilläkin varmaan oli jotain tietoturvatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en tiedä. Olen mielestäni puhunut niin totta kuin osaan.
Mitä sä höpötät?!
No etkö osaa lukea? Hän sanoi, että on omasta mielestään puhunut niin totta kuin osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 jatkaa vielä, että myös siksi ikinä eikä koskaan pidä yhdistää omaa laitettaan avoimeen wifiin (kahvilat, ravintolat, rautatieasemat näin äkkiseltään esimerkiksi).
Ei pidä yhdistää avoimeen wifiin? Ja miksi ei? About miljoonat käyttää tälläkin hetkellä puhelimillaan lentoasemien kun Hki-Vantaan avointa wifiä ennemmin kuin maksaa roamingista.
Kiinalaiset, ruskit ja 5 eyes ovat heti asentamassa pegasussejaan kännykkään.
Vierailija kirjoitti:
Whatsappia voi käyttää vaikka tietokoneella tai padilla Qr koodin avulla. Henkilö jolla wa on ei välttämättä lainkaan tiedä että hänen tilinsä on käytössä muualla jos ei tajua tarkistaa yhteyksiään.
Tuossa tapauksessa tietokoneen pitää olla koko ajan päällä ja paritettuna WhatsApp tiliin. Mikäli kone sammutetaan, niin sen uuden parittamisen voi tehdä ainoastaan kännykällä hyväksymällä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jonkinlaista rinnakkaiskäyttöä myös esim. pelikonsolin youtube sovelluksen käyttö puhelimen youtube sovelluksella, kun puhelin on yhdistetty samaan laajakaistamodeemiin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jonkinlaista rinnakkaiskäyttöä myös esim. pelikonsolin youtube sovelluksen käyttö puhelimen youtube sovelluksella, kun puhelin on yhdistetty samaan laajakaistamodeemiin?
Tai siis puhelimen tubesovellus pitää vielä yhdistää pelikonsolin sovelluksen kanssa ennenkuin tuo hallinta onnistuu.
Uusin yritys päästä pois somelynkkauksen valokeilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis puhelimen tubesovellus pitää vielä yhdistää pelikonsolin sovelluksen kanssa ennenkuin tuo hallinta onnistuu.
Onhan se ja olet todenäköisesti kirjautunut kumpaankin googlen tilillä. Kirjaa ulos kaikilta laitteilta - on hyvä tehdä jokaisesta someen liittyvästä sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se salasanan kysely siihen vaikuttaa. Googlaappa vaikka Pegasus vakoiluohjelma. Vakoilusoftat löytyi EU:n komissaarin kännykästä vaikka heilläkin varmaan oli jotain tietoturvatuotteita.
höpö höpö mitkään pegasuksen ei pääse puhelimeesi jos et klikkaile itse tyhmästi ja lataile ja asentele mitä vaan sovelluksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä ole kovinkaan kauan, kun joku vitsiniekka lähetti jokaiselle samalla lennolla istuneelle puhelimen näytölle viestin/kuvan, ihan vaan ottamalla haltuun lentokoneen wifin. Onneksi ei ollut ilkeämielinen vitsiniekka.
Työpuhelin. Virkavihe ministeriltä olla huolimaton astuksistaan. Meidän kaikkien turvallisuudesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Linkitys kuitenkin loppuu siihen, kun sulkee käyttöliittymän rinnakkaislaitteesta. Näinhän sitä pitäisi tehdä, todellisuus on usein toista.
Ilmeisesti ei - mutta on turva-alan huippuja siitä huolimatta.