Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on puhelimen rinnakkaiskäyttö qr-koodin avulla?

Vierailija
16.02.2023 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut uusia kännyköitä ja esim. imurin sukulaiselta, joka on it-alalla töissä. Ei ole halunnut niitä itselleen turvariskin vuoksi, mutta nauraa, että ei tule isoa vahinkoa, jos joku vakoilee, syönkö minä tänään lihaa vai kalaa. Itse hän tekee myös etätyötä, eikä halua vaarantaa tietoja. Kaiken, mitä voi ohjata etänä, voi myös kaapata. 

it-alalla oleva ei osaa itse suojata kännyköitään ja imureitaan häxöröinneiltä?

Ilmeisesti ei - mutta on turva-alan huippuja siitä huolimatta.

Vierailija
42/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 jatkaa vielä, että myös siksi ikinä eikä koskaan pidä yhdistää omaa laitettaan avoimeen wifiin (kahvilat, ravintolat, rautatieasemat näin äkkiseltään esimerkiksi).

Ei pidä yhdistää avoimeen wifiin? Ja miksi ei? About miljoonat käyttää tälläkin hetkellä puhelimillaan lentoasemien kun Hki-Vantaan avointa wifiä ennemmin kuin maksaa roamingista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut uusia kännyköitä ja esim. imurin sukulaiselta, joka on it-alalla töissä. Ei ole halunnut niitä itselleen turvariskin vuoksi, mutta nauraa, että ei tule isoa vahinkoa, jos joku vakoilee, syönkö minä tänään lihaa vai kalaa. Itse hän tekee myös etätyötä, eikä halua vaarantaa tietoja. Kaiken, mitä voi ohjata etänä, voi myös kaapata. 

it-alalla oleva ei osaa itse suojata kännyköitään ja imureitaan häxöröinneiltä?

Oikeat ammattilaiset nimenomaan minimoi kaikki laitteet joissa on mitään älyä ja yhteyksiä. Kaikki laitteet on hakkeroitavissa ja alan parhaat myyvät näitä työkaluja kaikille joilla on maksukykyä. Whatsapp puhelimessa on pelkästään naurettavaa.

Vierailija
44/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin firman kännykät kysee yhtetään salasanaa/sormenjälkeä pakotettuna. Vaikea kuvitella että semmoisella puhelimella pystyy joku sallimaan rinnakkaiskäyttöä ellei itse halua päästää muita käyttämään whats appiaan ja vielä huolestuttavampaa jos ministeri sen sallisi että hänen nimissään voidaan lähettää mitä vaan viestiä ja kuvia ja videoita.

Vierailija
45/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on poliiitikon tapa sanoa, että tein näin ja olen pahoillani.

Vierailija
46/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilä on syytön. Ettäs kehtaatte.

Vierailija
47/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsappia voi käyttää vaikka tietokoneella tai padilla Qr koodin avulla. Henkilö jolla wa on ei välttämättä lainkaan tiedä että hänen tilinsä on käytössä muualla jos ei tajua tarkistaa yhteyksiään.

Vierailija
48/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin firman kännykät kysee yhtetään salasanaa/sormenjälkeä pakotettuna. Vaikea kuvitella että semmoisella puhelimella pystyy joku sallimaan rinnakkaiskäyttöä ellei itse halua päästää muita käyttämään whats appiaan ja vielä huolestuttavampaa jos ministeri sen sallisi että hänen nimissään voidaan lähettää mitä vaan viestiä ja kuvia ja videoita.

Mitäpä se salasanan kysely siihen vaikuttaa. Googlaappa vaikka Pegasus vakoiluohjelma. Vakoilusoftat löytyi EU:n komissaarin kännykästä vaikka heilläkin varmaan oli jotain tietoturvatuotteita.

Vierailija
49/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni en tiedä. Olen mielestäni puhunut niin totta kuin osaan.

Mitä sä höpötät?!

No etkö osaa lukea? Hän sanoi, että on omasta mielestään puhunut niin totta kuin osaa.

Vierailija
50/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 jatkaa vielä, että myös siksi ikinä eikä koskaan pidä yhdistää omaa laitettaan avoimeen wifiin (kahvilat, ravintolat, rautatieasemat näin äkkiseltään esimerkiksi).

Ei pidä yhdistää avoimeen wifiin? Ja miksi ei? About miljoonat käyttää tälläkin hetkellä puhelimillaan lentoasemien kun Hki-Vantaan avointa wifiä ennemmin kuin maksaa roamingista.

Kiinalaiset, ruskit ja 5 eyes ovat heti asentamassa pegasussejaan kännykkään.

Vierailija
51/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsappia voi käyttää vaikka tietokoneella tai padilla Qr koodin avulla. Henkilö jolla wa on ei välttämättä lainkaan tiedä että hänen tilinsä on käytössä muualla jos ei tajua tarkistaa yhteyksiään.

Tuossa tapauksessa tietokoneen pitää olla koko ajan päällä ja paritettuna WhatsApp tiliin. Mikäli kone sammutetaan, niin sen uuden parittamisen voi tehdä ainoastaan kännykällä hyväksymällä se.

Vierailija
52/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
53/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jonkinlaista rinnakkaiskäyttöä myös esim. pelikonsolin youtube sovelluksen käyttö puhelimen youtube sovelluksella, kun puhelin on yhdistetty samaan laajakaistamodeemiin?

Vierailija
54/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jonkinlaista rinnakkaiskäyttöä myös esim. pelikonsolin youtube sovelluksen käyttö puhelimen youtube sovelluksella, kun puhelin on yhdistetty samaan laajakaistamodeemiin?

Tai siis puhelimen tubesovellus pitää vielä yhdistää pelikonsolin sovelluksen kanssa ennenkuin tuo hallinta onnistuu.

Vierailija
55/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin yritys päästä pois somelynkkauksen valokeilasta.

Vierailija
56/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis puhelimen tubesovellus pitää vielä yhdistää pelikonsolin sovelluksen kanssa ennenkuin tuo hallinta onnistuu.

Onhan se ja olet todenäköisesti kirjautunut kumpaankin googlen tilillä. Kirjaa ulos kaikilta laitteilta - on hyvä tehdä jokaisesta someen liittyvästä sovelluksesta.

Vierailija
57/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se salasanan kysely siihen vaikuttaa. Googlaappa vaikka Pegasus vakoiluohjelma. Vakoilusoftat löytyi EU:n komissaarin kännykästä vaikka heilläkin varmaan oli jotain tietoturvatuotteita.

höpö höpö mitkään pegasuksen ei pääse puhelimeesi jos et klikkaile itse tyhmästi ja lataile ja asentele mitä vaan sovelluksia

Vierailija
58/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä ole kovinkaan kauan, kun joku vitsiniekka lähetti jokaiselle samalla lennolla istuneelle puhelimen näytölle viestin/kuvan, ihan vaan ottamalla haltuun lentokoneen wifin. Onneksi ei ollut ilkeämielinen vitsiniekka.

Vierailija
59/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpuhelin. Virkavihe ministeriltä olla huolimaton astuksistaan. Meidän kaikkien turvallisuudesta kyse.

Vierailija
60/61 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkitys kuitenkin loppuu siihen, kun sulkee käyttöliittymän rinnakkaislaitteesta. Näinhän sitä pitäisi tehdä, todellisuus on usein toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän