Olisin hyvää "vaimomateriaalia", mutta miehiä ei kiinnosta
Irtoseksiä vaan tarjoavat, mutta oikeaan parisuhteeseen en kelpaa.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä? Eikös siellä ole nykyään tuollaista?
Asun maaseudulla.
Ap
Niin, kerrotko ne sinun ominaisuudet jotka tekee sinusta hyvää vaimomatskua?
Kertoisitko, mikä tekee sinusta hyvää "vaimomateriaalia". Muuten tämä homma menee ihan arvuutteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..
Ap
Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.
Oletko nätti ja hoikka ja lapseton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rauhallinen ja tasainen, kohtelen ihmisiä hyvin, en nolaa puolisoa tahallaan, tykkään puuhastella kotona, en harrasta shoppailua, en kaipaa itsetuntoboostia vierailta miehiltä, mulla ei koskaan ole "pää kipeä", teen ruokaa ja leivon, en juo alkoholia..
Ap
Noilla ominaisuuksilla mä menin kolmekymppisenä toisen kerran naimisiin v 2010. Eivät taida olla nuorempien kiinnostuksen kohteita.
Oletko oiekasti Jorma 70v vai Veeti 15v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tuollaisille ihanuuksille ole samanveroista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tuollaisille ihanuuksille ole samanveroista miestä.
On, mutta niistä näkee päältä, että leivonnaiset kiinnostaa.
ftghrt kirjoitti:
Oletko k-piikkineitsyt? Oletko yksi 485 000:sta?
Etsit siis tautisen tyhmää.
Sänkytaidot ratkaisevat sen, että oletko vaimomateriaalia.
jotain vikaa sinussa on, kun et kelpaa. et vaan kerro sitä meille.
Et sinä sitten ole hyvää vaimo materiaalia jos et kenellekkään kelpaa. Ei se sinusta sitä tee vaikka kuinka päätät olevasi semmoinen
Vierailija kirjoitti:
Sänkytaidot ratkaisevat sen, että oletko vaimomateriaalia.
ap sanoi jo ettei sillä ole "pää kipeä". siinä on sänkytaitoja riittävästi naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nätti ja hoikka ja lapseton?
Olen. Pitkät hiukset ja meikittäkin kauniit kasvot. Urheilullinenkin vielä, joten on myös muotoja.
Ap
Irtoseksiä vaan tarjoavat
hän kertoo
eli tuntuu muna saavan jo joka suunnnasta
Vierailija kirjoitti:
Valitsetko itse vain p anomiehiä? Kaikki riippuu omasta miesmausta.
En valitse ketään. Olen sen verran perinteinen tässäkin suhteessa, että haluan aloitteen tulevan mieheltä. Kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Ihastun kyllä helposti, joten en ole erityisen nirsokaan, tavallinen riittää.
Ap
Helsingistä? Eikös siellä ole nykyään tuollaista?