Onko teistäkin noloa käydä yksin kaupassa?
Kommentit (57)
Muistan kuinka ihanaa oli äitiyslomalla, kun mies jäi lapsen kanssa kotiin, ja pääsi yksin käymään kaupassa, ihan kaikessa rauhassa.
Aika moni käy kaupassa yksin.
Helpompi tehdä ostoksensa kun ei ole riippakiviä mukana.
Kukaan ei todellakaan ajattele yhtään mitään vaan yhtälailla keskittyy tekemään omat ostoksensa, todennäköisesti yksin ja kaikessa rauhassa.
Kaikenlaisia aivoripuleita sitä taas ... 🤦🏻🤣🤷🏻
Mielestäni jos ei itse pystyn käymään edes yksin kaupassa niin on jo pahasti läheisriippuvainen.
Mihin tarvitsisin jonkun kauppaan? Ei meillä koskaan molemmat ole rruokakaupassa, jompikumpi käynyt. Yli 40 v
Käyn käytännössä aina yksin kaupassa, kun se on paljon nopeampaa niin.
Että erakoituneet menevät yksin kauppaan? Eivätkö tilaa kaikkea kotiovelle?
Ei? Musta on ihana käydä rauhassa kaupassa. Kuuntelen musaa kuulokkeista ja mielessäni suunnittelen herkkuruokia samalla, kun kerään aineksia kärryyn. Ja saan toimia ihan omaan tahtiin. Ihan parasta.
Häh?
Se on ihanaa! Tänään oli mahtava päivä kun puoliso oli kipeiden lasten kanssa kotona ja sain käydä ihan yksinäni kaupassa tekemässä koko loppuviikon ruokaostokset työpäivän jälkeen. Kukaan ei marise haluavansa sitä ja tätä, ei tarvitse koko ajan komentaa kinastelevia lapsia eikä neuvotella viikon ruokalistasta, omaa aikaa parhaimmillaan!
On noloa. Raahaan Antti Kaikkosen pahvikuvaa mukanani.
Paljon helpompaa käydä yksin kaupassa.
Mutta, jos aapeetä hävettää, niin siihenhän on helppo ratkaisu: osta kaikkea kaksin kappalein tai perhepakkauksessa. Kukaan ei vahingossa kuvittele että asuisit yksin. Syöt samaa ruokaa tänään ja ylihuomenna, eilen ja huomenna. Samalla saat kätevästi vähennettyä kaupassakäyntikertoja.
Nolompaa on mielestäni kulkea isolla porukalla tukkien käytävät ja puhua kovaan ääneen.
Eikö suurin osa ihmisistä käy yksin, ei siinä kahta tartte.
Ei ole noloa. Itse asiassa minun lähimarketissani (ison kaupungin keskusta-alue) melkein kaikki asiakkaat ovat yksin liikkeellä.
Käyn silloin tällöin harvoin Prismassa, ja siellä on pariskuntia ja kokonaisia perheitä samojen kärryjen takana.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mua ärsyttää, kun koko perheen pitää änkeä kauppaan. Siellä olisi paljon vähemmän ihmisiä, jos vain yksi perheenjäsen menisi kauppaan. Ymmärrän, että on tilanteita, jolloin lapset pitää ottaa mukaan.
Ei ole yhtään noloa. Olen ja tulen olemaan omasta halustani erakoitunut eli jos joku minusta niin ajattelee niin osuu oikeaan.
Haluan olla yksin koska siten viihdyn parhaiten ja olen onnellinen. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut musta ajattelevat. Muiden ajatukset ja mielipiteet ei vaikuta mun elämään millään tavalla :)
Vierailija kirjoitti:
On noloa. Raahaan Antti Kaikkosen pahvikuvaa mukanani.
Siis tod. Mulla ei oo Kaikkosta vaan Litti noin 20v sitten. Ajaxin asussa.
Ei .Tykkään käydä ihan rauhassa ostoksilla.
Kaupassa käynti on arkinen askare kuten aamutoimet. Ei sinne näyttäytymään mennä.
Ei mut oonkin erakoitunut - omasta tahdostani