Mies, kuvaile unelmanaisesi!
Kommentit (54)
Sellainen, jolla on aina suu valmiina ammollaan...sluits sluits...
Olen Ruskean Reijän Ritari, en tajuu naisista mitään ?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka on samalla aallonpituudella mun kanssa.
Aallonpituus, heh...entä taajuus...?
Empaattinen
Hyveellinen
Rauhantahtoinen
Positiivinen
Tavallinen
Se olen sitten MINÄ, perustelen sen sillä, etten saa olla yökerhossa, kaupassa enkä oikeastaan missään rauhassa tai huomaamaton. Marketin kassajonossakin täysin tuntemattomat miehet kihnaavat ja viestittelevät elekielin. Painukoon muualla, yököttää (paitsi hyvännäköisen kropan omaavat miehet). Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen tai japanilaistaustainen. Lähdetään nyt vaikka siitä liikenteeseen... Miksi? Olisihan se kiva, että nainen ei ole väkivaltainen miesvihaaja, kuten suominaiset. M27
Japanilaisten syntyvyys on matalampi kuin suomalaisten. Nuoret japanilaisnaiset eivät halua enää avioliittoon koska kulttuuri on niin seksistinen.
Niinhän te suominaiset luulette... Copium on vahvaa suominaisilla tässä aiheessa... M27
Sivistynyt, fiksu, empaattinen. Sanalla sanoen ihana nainen. Pituudella, hiustenvärillä yms. ei ole merkitystä, kun kemia löytyy molemminpuolin.
Unohtakaa nuo esineellistävät ulinat monissa aiemmissa kommenteissa. Ne edustavat henkisesti lapsen tasolle jääneen, mutta aikuisen hormonitoiminnan omaavan palstahullun näkemystä.
Merope Gaunt. Osaa taikoa ja - eiköhän sekin riitå?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä. Se alkoi kuvailla kaikenlaisia ominaisuuksia. Nähtävästi siis en ole minä.
Kysyin myös tuon toisen aloituksen kysymyksen, "oletko mies ollut tositosi-ihastunut", vastasi että on, ja että kai sitä on ihastunut kun kihloihin menee.
On ollut naimisissa ja kihloissa, ei kylläkään minun kanssani. Ehkä on parempi etten kysele enää mitään, tulee vain paha mieli.
Tai ehkä vaan on parempi että eroat ihmisestä joka jatkuvasti saa sinut tuntemaan itsesi riittämättömäksi.
Ei ole unelmanaista.
Jos nyt laiskasti pistän jotain lyhyitä välähdyksiä siitä mitä on esteettisesti (henkilön taustan kanssa tai ei) jäänyt mieleen, niin esim. ;
Manic pixie girl -osastoa:
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/59b482a112abd93aa2b02218/…
https://c4.wallpaperflare.com/wallpaper/908/110/553/scott-pilgrim-vs-th…
Perusnätti lyhyehkö asenne-nainen -osasto:
Ryhti, puhetapa ja huumorintaju -osasto:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä. Se alkoi kuvailla kaikenlaisia ominaisuuksia. Nähtävästi siis en ole minä.
Kysyin myös tuon toisen aloituksen kysymyksen, "oletko mies ollut tositosi-ihastunut", vastasi että on, ja että kai sitä on ihastunut kun kihloihin menee.
On ollut naimisissa ja kihloissa, ei kylläkään minun kanssani. Ehkä on parempi etten kysele enää mitään, tulee vain paha mieli.Tai ehkä vaan on parempi että eroat ihmisestä joka jatkuvasti saa sinut tuntemaan itsesi riittämättömäksi.
On kyllä suunnitelmissa, mutta nyt taas tuntuu että syitä on paljon entistä enemmän. Jospa nyt nämäkin ajatukset listassa saan pidettyä pääni.
Se muuten suuttui minulle nyt näistä kyselyistäni, ja kun ilmaisin että no höh, etkö nyt minua laske näihin kumpaankaan... syytti rahojensa viemisestäkin siihen vielä sitten, kun vitsailin että älä pure ruokkivaa kättä.
- Ikää 40-50 vuotta
- Normaalipainoinen, pituus max. 165cm
- Savuton ja raitis
- Empaattinen ja omaa perinteiset elämänarvot
- Ei ole somessa
- Naisellinen olemus ja pitkät hiukset, ei tatuointeja
- Tykkää läheisyydestä ja rakastelusta
- Lapseton
- Ei mielenterveysongelmia, tai käy terapiassa
Koodinimi "suviteräsniska". Aito Suvi jäänee unelmaksi.
Mangat eivät ole kirjoja.