Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko marketeissa (Prisma, CM) jotain hyviä ryppyvoiteita keski-ikäiselle akalle?

Vierailija
15.02.2023 |

Joku hyvä voidesarja (päivä-, yö- ja silmänympärysvoide) pitäis löytää vanhenevalle iholle (nyt käytössä Lumenen tavisvoiteita, mutta selkeesti ne ei riitä enää). Mutta saako päivittäistavarakaupasta mitään järkevää vai täytyykö mennä erikoisliikkeisiin tai pitääkö ostaa netistä?

Kehu omaa voidesarjaasi!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutturaa vaan tiukemmalle niin ei ole naama aina norsun uitullaa.

Vierailija
22/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim GLID

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen pärjää vielä perusvoiteilla.

Kukaan ei pärjää perusvoiteella.

Vierailija
24/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 myös itselläni ollut käytössä, olen ostanut CM:sta kun on ollut -40 % alessa. Retinolituotteita en ole testannut ja olikohan niin, että ainakaan viimeksi ne eivät sisältyneet aleen.

Lorealilta on ollut käytössä Revitalift Filler -seerumi ja saman sarjan voiteita, näissä hyaluronihappoa. Ovat olleet ihan ok. Ja myös nämä välillä ainakin -30 % alessa.

Vierailija
25/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Prismassakin jotain ryppyvoiteita on. Miehen kanssa ollaan välillä käytetty ihan ruokaöljyäkin liukasteena ryppärille, ja hyvin on meisselsson silläkin luistanut. Mutta tosiaan tärkeää käyttää edes jotain kunnollista ryppyvoidetta, ellei sitten erityisenä mieltymyksenä ole kuivan pöllönsilmän hoonaus.

Vierailija
26/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q10 voiteet. Aloe Vera. Seerumit? Tupasvillavoide. Jokin muu?

Vierailija
27/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän bellavitaa. Yöllä ja päivällä.. hinnat siinä kympin kantturoissa, apteekista löytyy.

Vierailija
28/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän bellavitaa. Yöllä ja päivällä.. hinnat siinä kympin kantturoissa, apteekista löytyy.

Toimiiko myös anaaliseksissä?

Vierailija
29/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis käytännössä mikään muu ei tehoa ryppyihin kuin retinol/tretinoiini.

Retinolin/tretinoiinin on tutkimuksissa todistettu ehkäisevän ryppyjä ja ihon vanhentumista, sitä on tutkittu todella paljon ja se onkin varmaan yksi kaikkien aikojen tutkituimmista aineista (mitä tulee ihonhoitoon). Eli esim. Bellavita -voide voisi sopia sinulle.

Empiirisen tutkimukseni mukaan vanhainkodissa niin vähiten ryppyjä on mummoilla, joilla on tätä Bellavitaa käytössään. Muistin tämän, kun myöhemmin on kerrottu enemmän Retinoliin liittyvistä tutkimuksista, että se on käytännössä tähän mennessä ainoa (harvoja, jos päivittynyttä tietoa) raaka-aine, joka ennaltaehkäisee ikääntymistä. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että ihoärsytykset on yleisiä ja pitäisi välttää suoraa auringonvaloa sekä muistaa korkea aurinkosuoja päivisin (mikä on muuten hyvä tapa myös ennaltaehkäistä ihon ikääntymistä).

Sitten taidetaankin mennä jo kauneushoitoloiden ja - kirurgian erilaisiin hoitoihin.

Fiksummat varmaan tarkentaa :)

Vierailija
30/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko myös anaaliseksissä?

RIpuli on paras ja rehellisin liukaste syljen ja kusen ohella.

Vierailija
31/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään +50 iholle Lumenen kasvovoiteet. Ryppyvoide kuulostaa siltä, että sillä saa ryppyjä.

Vierailija
32/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on auttanut hyaloroni seerumi lumenen kosteus voiteen alle, silmänympärysvoide on samaa sarjaa. Tupasvillan kuva niin oo hajusteita ja herkälle pintakuivalle iholle. Juo vettä tarpeeksi.

Vierailija
33/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylki on hyvä ryppyvoide

Vierailija
34/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettivoiteista en ole oikein hyviä löytänyt, mutta kyllä nekin asiansa ajaa.

Olen käyttänyt apteekeissa myytävää Favora-sarjaa joka on hajusteeton. Se siloittaa ihoa. Ei ole tolkuttoman kallista ja sitä löytyy usein alennushintaankin verkkokaupoista.

Eli silmänympärysvoide, seerumi, yövoide ja päivävoide. Niillä pärjään.

35/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites auttaisko voiteen vaihtaminen öljyksi? Kasvoöljy?

Oliiviöljy. Itsellä käytössä.

Vierailija
36/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rypyt voiteilla katoa.

Ainoa mikä auttaa poistamaan on kemiallinen käsittely jossain kauneuskirurgian eli plastiikkakirurgian hoitolaitoksessa.

Jos on ryppy tullut, niin ei se voiteilla katoa.

Ikääntyvän ihon tuotteita löytyy edulliseen hintaan myös apteekkisarjoista.

Käy kosmetologilla, jos hän pystyy auttamaan, ja suosittelemaan siinä sitten sitten sinulle kotikäyttöön kaiken maailman monen satasen litrahintaisia seerumeita ja happoja.

Tätä kommenttia on alapeukutettu aika paljon vaikka kirjoittaja puhuu totta. Jo syntyneet rypyt eivät millään voiteilla katoa. Näin se vain on.

Vierailija
37/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo L300 Pro retinol öljyseerumi nyt käytössä mutta ei oikein vakuuta. Ehkä liian tuhtia sitten mun iholle.

Lorealin Laser-sarja on mielestäni parempi.

Vierailija
38/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70v ja ihoni on ollut aina rasvaisuuteen taipuvainen, mutta toki nyt näin iäkkäänä voiteitta ei enää pärjää, Sain tyttäreltäni vuosia sitten voidetta joka oli ihanan , hyvä tuoksu eikä jättänyt "tahmaista" oloa iholle. Valitettavasti en ole netistä löytänyt enää mistään. Siis kaipaan voidetta joka imeytyy nopeasti eikä jätä "tahmaista" pintaa. Mikä avuksi?

Vierailija
39/39 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuo L300 Pro retinol öljyseerumi nyt käytössä mutta ei oikein vakuuta. Ehkä liian tuhtia sitten mun iholle.

Lorealin Laser-sarja on mielestäni parempi.

Millä tavalla liian tuhtia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä