Missä kuussa LAPSI haluaisi syntyä? Koska itse olisit halunnut syntyä?
Itse olen syntynyt syksyllä, olin aika pitkään porukan pienin. Lohdutti vähän että jotkut on syntyneet vasta joulukuussa. Olisin halunnut olla ensimmäisen vuosineljänneksen lapsia.
Itse haluaisin käpertyä äitiyslomalle ja vauvan kanssa kotiin juuri loka-marraskuun pimeydessä, mutta kuka nyt haluaisi olla syntynyt joulukuussa... Tällaista vaan vauvatoiveissa mietin...
Kommentit (10)
Synnyin toukokuussa ja minusta se on ollut oikein hyvä syntymäkuukausi. Ei ole vanhin, mutta ei nuoremmastakaan päästä koulussa. Muutenkin pidän keväästä ja siitä, että synttärit ovat silloin.
ei kesäloman aikana eikä syksyllä, silloin kun on pienempi kuin muut (vähän liioitellen).
1-8 vuotiaille. Ja esim mopoiässsä toiset saa jo paljon aikaisempaa mopot.
omat tyttäreni ovatkin molemmat tammikuun alussa syntyneitä eli luokkansa vanhimpia sitten aikanaan:p
Omat lapset on syntyneet kesä-heinäkuussa ja aina kaverit on silloin lomilla kun synttäreitä järjestetään :(.
Aina ollut porukan nuorin ja se viimeinen, joka täyttää vuosia.
Omat lapset syntyneet syyskuussa ja se on hyvä aika kouluikää ajatellen, on aina " oikean" ikäinen.
Mielestäni hyvä ajankohta huhti-touko ja elo-syyskuu.
lopussa, samoin lapseni. En muista, että olisin koskaan kärsinyt siitä, että olen koulussa luokan nuorin ja pienin. Päinvastoin, olisin ehkä kokenut painetta, jos olisinkin ollut vanhimmasta päästä. Nuorimpana olo on hyvä " tekosyy" sille, ettei vielä tarvitse osata kaikkea kuten lähes vuotta vanhemmat.
Oli tosi tylsää kun kaikki oli kesälomilla eikä mun synttäreillä käynyt kukaan kaveri :o( Kuka nyt jussina lapsen kaverin synttäreille lähtis, kyllähän minä sen nyt ymmärrän, mut kyllä lapsena oli vaikeeta.
jos saisin valitan olisin syntynyt joulukuussa
lapseni ovat syntyneet kevän loppupuolella ja kesällä.
Paljon kivempi aika syntyä