Mitä järkeä elämässä on
Mä olen todella nuori ja olen itkenyt sen takia kun olen vihannut itseäni.Voitteko kertoa miten voi alkaa tykätä elämästä enemmän
Kommentit (30)
Kysy muurahaisilta, niillä tuntuu olevan tarkoitusta ja setti kasassa.
Eipä tässä elämässä ole mitään järkeä. Ikävästi taas heräsin.
Eihän elämässä järkeä olekaan. Pitää vaan roikkua mukana tai tehdä itsemurha,joka ei kyllä ole hyvä ratkaisu. Ihmiset syntyy,kuolee ja siinä välissä syö paskantaa juo kusee ja jauhaa paskaa.
Hei siellä,
mulla oli myös pahat lapsuudentraumat. Kukaan meistä ihmisistä ei tiedä miksi asiat tapahtuu. Kipuilin asian kanssa todella tuskallisesti.
Uskoontulo muutti kaiken. Luottamus ja yhteys Jumalaan toi ensimmäistä kertaa elämässä rauhan ja turvan. Traumat alkoi vihdoin paranemaan.
Jeesus rakastaa sinua enemmän kuin voit koskaan ymmärtää. Omaa identiteettiään ja parantumista ei voi löytää mistään muualta. Aito toive olla yhteydessä Jumalaan on ainoa asia mikä tarvitaan.
Jumalan siunausta. Kaikki voi kääntyä parhain päin. Tie Jumalan luo käy Jeesuksen kautta, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. <3
N31
Miksi vihaat itseäsi? Vihaa niitä, jotka tekivät sinulle väärin. Ota se käyttövoimaksi ja näytä niille että sinähän pärjäät.
Muistan itsekin tuon ajan kun mietittiin mikä on elämän tarkoitus. Nyt se on selvinnyt kun olen tullut uskoon. Kaikella on merkitystä ja me ollaan Jumalalle arvokkaampia kun voimme kuvitella.
Ei olekaan järkeä. Minä tajusin tuon jo eka-tokaluokkalaisena ja silloin myös päätin, että koskaan en omia lapsia tee tänne kärsimään. Aikuiset nauroi, että niin varmaan, kyllä se mieli muuttuu. Enää ei naura, kun olen kohta viisikymppinen eikä niitä lapsia omasta valinnastani ole.
Tämä elämä on vähän sellainen, että se vaatii tiedostamattomuutta ollakseen tyydyttävää. Kun ihminen alkaa tiedostaa tämän koko teatterin absurdiuden, siihen osallistuminen tuntuu entistä tympeämmältä, saati uusien näyttelijöiden siihen tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan järkeä. Minä tajusin tuon jo eka-tokaluokkalaisena ja silloin myös päätin, että koskaan en omia lapsia tee tänne kärsimään. Aikuiset nauroi, että niin varmaan, kyllä se mieli muuttuu. Enää ei naura, kun olen kohta viisikymppinen eikä niitä lapsia omasta valinnastani ole.
Tämä elämä on vähän sellainen, että se vaatii tiedostamattomuutta ollakseen tyydyttävää. Kun ihminen alkaa tiedostaa tämän koko teatterin absurdiuden, siihen osallistuminen tuntuu entistä tympeämmältä, saati uusien näyttelijöiden siihen tekeminen.
Jos tiedostaa teatterin, voi tiedostaa myös, että voi olla isompia päämääriä. Ihmiskunnan selviytyminen esim.
Suurin osa tuntuu elävän jotain tympeää pientä elämää, missä luetaan aamulla hesari (nuorten kohdalla varmaan tiktok), puhutaan päivän otsikoista ja haukutaan muita vaatteiden väristä tms.
Jumala rakastaa sinua. Jeesus kuoli syntiesi puolesta ristillä. Jos annat elämäsi Jeesukselle, voit rakastaa itseäsi, koska hän on ensin rakastanut sinua. Elämä uskovana ei helppoa, mutta elämällä on tarkoitus. Aika on lyhyt. Jeesus tulee pian takaisin noutamaan omansa. Kaikkea hyvää!
Positiivisena elämässä voitaneen pitää sitä jotta se päättyy meiltä kaikilta jossain vaiheessa. Joten kärsimys ei onneksi ole loputon.