Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei toivottanut hyvää ystävänpäivää

Vierailija
14.02.2023 |

Ystäväni on pitänyt jo muutaman kuukauden hiljaiseloa. Kun kysyn onko jokin vialla, olenko loukannut häntä tms. Vastaus on aina sama, että ei mitään. Kuitenkin on monia asioita , joista huomaan, että jokin hiertää.

Hän ei ole vastannut toivotukseeni . Olen myös hänen lapsen kummi ja laitoin kummilapselle ystävänpäiväpaketin hyvissä ajoin menemään ja se on mennyt perille. Ei kiitosta mistään.

Miksi hän osoittaa mieltään näin

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö? No kun haukuit hänen pastareseptinsä.

Tai sitten me emme tiedä vaan sinun pitää kysyä häneltä.

Vierailija
2/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haukkunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa mitään höpötyspäiviä. Tärkeintä on olla reilu ystävä kaikkina päivinä vuodessa.

Vierailija
4/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut?

Vierailija
5/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi! Etkö sä vieläkään näitten vuosien ja kokemusten myötä tunne mua edes sen vertaa, ettet tuota ihmettelisi. Olenhan sulle kertonut, etten pidä näitä ystävänpäiviä, halloweenia, tuskin edes joulua minään. Onko ohi sun korviesi mennyt, että ystävä tietää olevansa ystävä silloinkin, kun sitä ei erikseen markkinoida. Harmi, ehkä se oli sitten jo siinä.

Vierailija
6/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään katsomassa elokuvan Banshees of Inisher. Siinä on aika hyvin kuvattu, toki pienellä twistillä, se kuinka ystävyys muuttuu aivan joksikin muuksi.  Kerrankin kuvattiin ihan tavallista elämää eikä jotain seurapiirejä.

Vierailija
7/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut?

Mistä alapeukut? Jos tuollainen on jatkunut useamman kuukauden, niin kyllä se vähän masennukselta vaikuttaa.

Vierailija
8/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksa mitään höpötyspäiviä. Tärkeintä on olla reilu ystävä kaikkina päivinä vuodessa.

Reilu ystävä kiittää lahjasta, myös lapsensa puolesta, jos lapsi on niin pieni ettei itse osaa.

Vierailija
9/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu ystävä kiittää lahjasta, myös lapsensa puolesta, jos lapsi on niin pieni ettei itse osaa.

Tämäpä..

Vierailija
10/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain todella ihmeissäni. Ei mitään kiitosta tai muutakaan

Vierailija
11/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut?

Tämä mullakin tuli mieleen. Masentunut ihminen ei jaksa välttämättä vastata edes viestiin. Mutta kyllä kohteliasta olisi edes lahjasta kiittää.

Vierailija
12/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään kutsunut mua kummilapsen juhliin pari kuukautta sitten. Valehteli, kuinka vain muutama ihminen oli ollut juhlistamassa, vaikka some paljasti totuuden.

Siksi laitoin yhdistetyn lahjan menemään lapselle, ystävänpäivä ja syntymäpäivä. Tuntuu, ettei anna edes mahdollisuutta nähdä

Vierailija
13/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähetit? Oliko jotai muoviroinaa?

Vierailija
14/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lähetit? Oliko jotai muoviroinaa?

En lähettänyt mitään romuja

Vierailija
15/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä masentunut, mutta voi olla, että hänen elämässään on esimerkiksi huolia, ja ei voimavarat riitä yhteydenpitoon. Aina kaikessa ei ole kyse itsestä, muista tämä ap.

Vierailija
16/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan yhdeltä lapsuudenkaveriltani. Häneen pitää aina pitää yhteyttä, tai suuttuu.

Nytkin oli viikkoa ennen ystävänpäivää poistanut minut sekä instasta että facesta, en tiedä miksi, en ole pitänyt häneen yhteyttä MUTTA EI HÄNKÄÄN MINUUN. Niin hankala ihminen, että jätin toivottamatta ystävänpäivätkin. Ystävät ei poistele toisiaan somesta kolme kertaa vuodessa vain siksi, että itsellä on paha olo. Älä pidä yhteyttä, mutta älä myöskään oleta että se toinen jaksaa oikuttelujasi.

Vierailija
17/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menit panemaan hänen miehensä kanssa. Jos et tiennyt, niin se on väärin.

Vierailija
18/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät kannata ystävänpäivän kaltaista amerikkalaista tuontitavaraa. On vielä lisäksi tehty kaupalliseksi. Kauppiaat pyrkivät ottamaan kaiken hyödyn siitä.

Vierailija
19/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä masentunut, mutta voi olla, että hänen elämässään on esimerkiksi huolia, ja ei voimavarat riitä yhteydenpitoon. Aina kaikessa ei ole kyse itsestä, muista tämä ap.

Tottahan tuokin. Ymmärrän, että elämässä on haasteita välillä meillä kaikilla. Silti olisi reilua kertoa , jos jokin häiritsee. Aidosti olen ollut kiinnostunut, koko tilanne hämmentää.

Ja joku täällä kommentoi, että kuulostan jonkun kaverilta joka ei itse laita viestiä, vaan aina pitäisi itse olla yhteyksissä. Olen tälle ystävälle laittanut viestiä , muutenkin kuin ystävänpäivänä. Ei vastaile juurikaan

Vierailija
20/62 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapanna voimme muulloinkin kuin ystävänpäivänä. Meillä jäi kokonaan väliin. Ei oltu mitenkäänpäin. Mies oli väsynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi